Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4981 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב לכולם

הרצתי חיפוש בפורום בכדי לראות אם כבר למישהו הייתה את הבעיה הזאת ולא מצאתי

 

הרכב שברשותי הוא מיצובישי סופר לנסר 97 אוטומט עם מערכת הזרקה

 

ובחודשים האחרונים לפעמים כאשר מעבירים את ההילוך ל-P שומעים שהטורים של המנוע עולים ויורדים לסירוגין.

זה ממשיך עד שמכבים את הרכב ומתניעים מחדש. הבעיה חולפת וחוזרת אחר זמן מה...

 

אין לי מד טורים כך שאני לא יודע את גבולות הגל הזה. הרעש מהמנוע לא נשמע גבוהה במיוחד אך זה מורגש ונשמע בבירור.

 

כמובן בעיה נוספת הקשורה לטורים היא בלילה, כשאני מדליק את האורות, הרכב רועד בעצירה ודבר דומה כאשר מרימים את השמשות עד הסוף.

 

ראיתי פה בפורום בעיות דומות שהתגובה אליהן הייתה ניקוי/החלפת מנוע צעדים.

אני איש טכני ואני מאמין שעם מדריך קצרצר אוכל לבצע את העבודה.

אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי.

 

כמובן כל תגובה אחרת תתקבל בברכה.

 

תודה,

אלברט

פורסם

אני לא יודע עד כמה זה קשור אבל אולי כדאי שתבדוק את מצב הפילטר אוויר שלך.

אולי אלטרנטור?

לא יודע, חכה לתשובה מהמומחים.

גם לי היה בעיה דיי דומה (בסופרלנסר96)

ופתרתי אותה באמצעות החלפת פילטר אוויר והשחזת פלאגים

פורסם

היי,

יש לי רכב זהה לשלך וחוויתי בעבר בעיה זהה.

 

הבעיה הייתה במצערת. החלפתה פתרה את הבעיה.

 

כעיקרון הבעיה היא במצערת או במנוע צעדים. תתחיל במצערת לדעתי.

 

בהצלחה!

פורסם

בד"כ הבעיה נובעת מגלגלי שיניים פלסטיים שהם חלק ממנגנון הסרק במנוע. נמצא באזור המצערת. ישנם מקומות שמוכרים קיט שיפוץ במחיר של כ 400 ש"ח. ויש מנגנונים משופצים בעלות כ 800 ש"ח.

פורסם

היה לי את זה גם בסופר לנסר והוחלף ה"מחשב" לחדש ב1700 ש"ח בחולון מוטורס מורשה מיצובישי לפני שנה, אם אני לא טועה "מחשב" בסופר לנסר = מנוע צעדים. תבדוק .

"אין ייאוש בעולם כלל" :lol:

פעם הונדה - היום סיאט.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

אמרת שרעש המנוע עולה ויורד? תבדוק אצל מישהו את מייצב הטורים אולי מזה נגרמה הבעיה.

 

מקווה שעזרתי...:-P

פורסם

 

 

פריימן יעקב 5 ראשלצ

 

שירי קרבורטורים, ממש ליד איפה שהיה מצות ראשון בראשלצ.

03-9644568

 

בחור בשם אילן אחד המכונאים הנחמדים המקצוענים והאדיבים שאני מכיר.

אם אתה גר באיזור אני ממליץ לך ללכת אליו.

תקינתי אצלו פעם את הסובארו הקודמת, ועכשיו את הסופר לאנסר הנוכחית שלי.

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם
בד"כ הבעיה נובעת מגלגלי שיניים פלסטיים שהם חלק ממנגנון הסרק במנוע. נמצא באזור המצערת. ישנם מקומות שמוכרים קיט שיפוץ במחיר של כ 400 ש"ח. ויש מנגנונים משופצים בעלות כ 800 ש"ח.

 

אינני בקי במחירים אך התגובה הזו לעיניין, זה מה שצריך כנראה לעשות, כמובן, לבדוק שהבעיה לא אחרת למרות שהתיאור של פותח השרשור מצביע על הצורך בביצוע תיקון כזה.

 

היה לי את זה גם בסופר לנסר והוחלף ה"מחשב" לחדש ב1700 ש"ח בחולון מוטורס מורשה מיצובישי לפני שנה, אם אני לא טועה "מחשב" בסופר לנסר = מנוע צעדים. תבדוק .

 

לא, מנוע צעדים ומחשב זה לא אותו הדבר, גם לא בסופר לנסר.

 

מה הייתה הבעיה בסוף ?

 

אין פיתרון?

 

אולי עדיין לא תיקן, אולי לא חזר לעדכן (ואם כך, "לא יפה,")

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

×
×
  • תוכן חדש...