Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5719 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

צריכה להיות איזושהיא דרך מיוחדת לפרק כבל? ומגברים? האם קיים סדר כלשהוא?

או שפשוט צריך רק לפרק?

תודה לעונים!

מנוע חזק בודי קל וזהו.!:-):-)

פורסם

קודם כל לנתק את המגבר מהמצבר!

אחר כך לנתק את המינוס, ואז את החיבורים מהמגבר.

משם לפרק את המגבר ולהוציא אותו.

אחר כך כבל אחרי כבל, לך אחריהם ותוציא אותם כולל לפרק את הפלסטיקים.

הכי חשוב לא למשוך את החוטים ולקוות שהם יתפרקו בצד השני ולהרוס אותם.

את הכבלים של הרמקולים לנתק גם מהרמקולים לפני שאתה ואת הרמוט ואת הRCA מהמערכת עצמה.

 

בהצלחה.

רותם.

פורסם

הפירוק הזה הוא רק זמני.

אני לא יכול להשאיר את ה remote וה RCA במקום ופשוט לסגור את היציאות שלהם?

ודרך אגב סליחה על ההטעיה השאלה הראשית שלי היא איך לפרק את הקבל (לא כבל (סורי.)

מנוע חזק בודי קל וזהו.!:-):-)

פורסם

מנתקים כבל מינוס ממצבר, ומפרקים תזהר שלא תקצר +- של קבל יכול להיות שיש בו משהו.

שאלה למה אתה מפרק קבל?

מוכר קרוסים של HYBRID AUDIO CLARUS ושל TEMPO

 

פורסם

אותו עניין. פרק את הפלוס והמינוס. זהירות לא לקצר.

ואם הפירוק הוא זמני אין בעיה לקפל את הקצוות ולשים איזולירבנד לבידוד.

 

בהצלחה.

רותם.

פורסם

כן הקבל טעון בגלל זה שאלתי פה לפני שאני מפרק.

ואני מפרק את הכל כרגע לשדרוג משמעותי מאוד של מגברים של הקומפוננטים.

עכשיו עוד שאלה: אני יכול לפרק פשוט את המגברים בצורה נורמלית כמו ש GUNNER הסביר ולהשאיר את הקבל?

הוא לא יפגע בשום דבר?(הכוונה למצבר)

מנוע חזק בודי קל וזהו.!:-):-)

פורסם

תגיד בדיוק מה אתה רוצה לפרק ומה להשיר?

האם להחליף רק 2 מגברים? אז רגיל

מנתקים מינוס ממצבר, מנתקים מקבל +- , מנתק מגבר אחד מחליף בחדש אותו דבר אם מגבר שני.

פרא פרא שלא יהיה לך בלבול אם חוטים.

מוכר קרוסים של HYBRID AUDIO CLARUS ושל TEMPO

 

פורסם

זהו שאני לא יודע מתי אני יביא את המגברים כי הם מוזמנים מחו"ל דבר שני אני לא יתבלבל אני רק רוצה לפרק את הכל

וכשהמגברים יגיעו אני ירכיב הכל חדש עם כל מיני תוספות (Carpc כבר בנוי בבית מחכה רק למסך מגע)

מנוע חזק בודי קל וזהו.!:-):-)

פורסם

עוד פעם להחליף הכל כוונה רק מגברים וקבל (לא חיווט).

איזה מגברים אתה מקבל? ו מה יש בCARPC?

תתחדש ו welcome to CarPc world.

מוכר קרוסים של HYBRID AUDIO CLARUS ושל TEMPO

 

פורסם

חח כלום עדיין לא מורכב וכבר נכנסתי למועדון? :)

מפרט טכני של הCarpc:

לוח-אם: Gigabyte GA-8VM800PMD

מעבד: Intel 3.2 Ghz socket 775 (פחות חשמל)

זיכרון כרגע יש עליו סטיק אחד של 512 לפי דעתי זה מספיק

ואהרד דיסק של WD של לפטופ 160 ג'יגה (מספיק? :)

כרטיס רשת אלחוטי TP-LINK

וכל השאר אין צורך להסביר רק לחכות למסך.

 

בקשר למגברים אני עדיין לא סגור על מה אז אם יש הצעות אני ישמח מאוד :)

תודה.

מנוע חזק בודי קל וזהו.!:-):-)

פורסם

למועדון הממתינים כמוני :)

וכשהמגברים יגיעו אני ירכיב הכל
חשבתי שכבר הזמנתה האם אתה רוצה עזרה תפרת מה תקציב ומה יש לך מותקן(קומפוננתים) :)

מוכר קרוסים של HYBRID AUDIO CLARUS ושל TEMPO

 

פורסם

כרגע מותקנים קומפוננטים של JBL

דגם GTO-600 ומשו לא זוכר במדיוק אבל גם אותם אני מתכנן להחליף.

בנוגע לתקציב כרגע הוא בהקפאה בגלל זה עדיין לא הזמנתי ברגע שיהיה תקציב מוגדר לכל דבר (חודש גג)

אני יפנה פה לחברי הפורום ואלייך להתייעצות מה הכי כדי בסכום הזה.

מנוע חזק בודי קל וזהו.!:-):-)

×
×
  • תוכן חדש...