Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5747 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השתחררתי שבוע שעבר, ואני הולך עוד שבוע וחצי לבסיס על מנת לעשות על האש ולהיפרד מהמחלקה.

אני מנסה לחשוב מה אפשר לקנות למחלקה ולא עלה לי שום דבר לראש, בסוף חשבתי על כך שאין לנו במחלקה סיכה שאופיינית למחלקה שלנו.

המחלקה נקראת "כוכב" ולכן חשבתי להכין סיכה בצורה של כוכב של שריף, משהו כמו בתמונות הנ"ל:

http://epcounty.com/CS/blogs/sheriff_news/WindowsLiveWriter/SwearinginCeremonyofNewlyAppointedSherif_DD92/Sheriff%20Badge%20(2)_2.jpg

 

http://policelink.monster.com/nfs/policelink/attachment_images/0023/6063/deputy-sheriff-badge.jpg?1224184926

 

רציתי לדעת איפה אני יכול לקנות כוכבים כאלו ושיחרטו עליהם כוכב במקום השריף או משהו בסגנון?

כמה דבר כזה יכול לעלות כי אני מוגבל תקציבית ואני צריך 15 כאלו.

 

אם יש למישהו רעיון למתנת שיחרור למחלקה אז אני אשמח לשמוע, לשואלים- המחלקה נתנה לנו המשתחררים שעון עם תמונות של כל אנשי המחלקה.

 

דבר שני- האם מכיר מקום שבו אני יוכל להקדיש משפט שלם על עט?

אני רוצה לרשום למפקד המחלקה:

ניסת להחתים אותי ולא הצלחת, קבל את העט כדיי שיהיה לך עם מה לנסות את השאר.

 

כל מקום באיזור המרכז, מחדרה עד רחובות והסביבה בא בחשבון.

 

תודה רבה על העזרה.

קובי

פורסם

יש חנות בשם צחובוי שמתעסקת עם הסיכות האלו. הם יושבים בדרום ת"א, בבנייין פנורמה. נראה לי שהם גם עושים חריטות עם עטים, אם לא אז יש חנות ברחוב הרצל בר"ג שבטוח מתעסקת עם חריטות על עטים אבל אינני זוכר את שמה כרגע.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

תודה צביקה.

דיברתי היום עם צחבוי והם לא עושים הזמנה של פחות מ50 יחידות.

המחיר ל50 יחידות הוא 1000 ש"ח לפני מע"מ, כך שאין לי את הסכומים האלו להוציא גם ככה.

 

אני מחפש פיתרון זול יותר, חשבתי על קנית התגיות חלקות של שריף(אולי יהיה בחנות כמו כפר השעשועים וכדו') ואז ללכת למקום שבו יחרטו עליו.

 

מישהו מכיר אולי איפה ניתן להשיג תגיות כאלו?

או איפה אפשר להשיג/ להכין תבנית ליציקה בצורה של הכוכב של השריף? אולי אני יקנה תבנית, ויכין את הסיכות לבד.

קובי

פורסם

אתה מבין שאסור יהיה לחיילי המחלקה לענוד את הסיכות האלו?

גם הכמויות שאתה מדבר עליהם הם נורא לא כדאיות לשום עסק.

 

אני לא יודע מה אופי השירות שלך ושל המחלקה שלך אבל לכל חייל יש שאיפה משותפת בין אם הוא לוחם או אחרון הג'ובניקים, ת"ש.

לדוגמה ת"ש עצבני ללוחם בחורף זה ללכת למקלחות עטוף בחלוק מבלי להיסחב עם הרבה ציוד עד המקלחות.

לאחד שעושה יומיות וחוזר לבסיס מהבית מעוך מחוסר שינה כי עבד עד מאוחר, יתאים מכונת אספרסו שתמחק את העייפות ויראה כמו בנאדם על הבוקר.

 

מזל טוב וברוך השב לאזרחות.

פורסם
הם יושבים בדרום ת"א

אף פעם לא הבנתי את הקטע של "יושבים".

מאיפה זה בא ? לא מתרגום לאנגלית, זה בטוח.

למה מציינים את הפועל "יושב" ?

אני די בטוח שהעובד על המחרטה / כרסומת עושה זאת בעמידה בכלל.

 

לענין הסיכה - אסור לחייל לענוד סיכה שקיבל מחבר משקיען אזרח.

יש ועדה שמאשרת סיכות / עיטורים, ויש חיילים שאחראים על עיצוב הסיכות הללו.

חייל לא יכול לענוד כל סיכה שירצה.

 

דרך אגב, היחידה הזו שמעצבת את הסיכות, הם יושבים ב ...

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

אני יודע שלפי החוק אסור יהיה להם לענוד אותה.

אני יכול לומר שכל הבסיס, מסתובב עם סיכות של הקורסים שהם עשו, אף סיכה לא אושרה ואסור לשים אותה.

בחיים לא העירו לנו על הסיכות- לא משטרה צבאית ולא כלום.

 

אני מחפש כרגע אפשרות של הכנת תבנית על ידי קנית תג של שריף(מישהו יודע איפה אפשר למצוא?)

והכנת תבנית מתאימה לכך, לאחר מכן אני פשוט יכין את החומר המתאים ליציקה(ואם אי אפשר עם מתכת אז נשים אפוקסי ונצבע בצבע מתאים).

 

יש למישהו עוד רעיון למתנת שיחרור?

אני רוצה משהו שישאר, לא משהו זמני.

קובי

×
×
  • תוכן חדש...