Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5753 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב, זה שנים שאני מחליף כל שלוש שנים את הרכב עבודה שלי או לברלינגו או לקנגו.

אני סוחב עגלה (לא כבדה) עד 750 ק"ג.

הייתי מאוד שמח לעבור לרכב אחר שיהווה תחליף הולם לרכבים הללו.

אני מחפש רכב שיהיה נוח יותר לנהיגה, אולי אפילו אוטומטי ולא חייב להיות דיזל אבל עדיין שיסחוב עגלה כשצריך.

הרכב צריך לעלות עד 130,000 ש"ח אולי טיפה יותר.

 

רוב הזמן הרכב משמש לנסיעות ואם אשים עליו גגון אז הנפח בפנים לא כזה קריטי.

אני נוסע 40,000 ק"מ בשנה.

פורסם

דודי לאחרונה החליף את צי המסחריות שלו לפיאט פיורינו כאשר קודמיהם היו ברלינגו, בינתיים הוא מרוצה מהפיורינו שגם חסכונית יותר בדלק, הייתי מציע לבדוק את האופציה.

Mercedes Benz CLA 200 8)

The best or nothing

פורסם

תבדוק מה קורה עם פיאט פיורינו ופיאט דובלו, בחברת אוטו דיל. יש שם הנחות על רכב יד 1 מיבואן, המחירים מגוכחים לעומת מה שקורה בסוכנויות הרשמיות.

פורסם

כל רכב יכול לסחוב עגלה, אפילו פיאט 500. השאלה היא מה המשקל המרבי של העגלה.

משקל גרירה מרבי של דובלו - 500 ק"ג. בפיורינו - 600 ק"ג. קצת קטן על מידותיו הטובות.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

במפרט הטכני של היונדאי, הפיג'ו והסיטרואן לא מופיע המשקל המרבי לגרירה.

אני לא רוצה להטעות אותך עם נתונים לא מדוייקים, אז עדיף שאת השאלה הזאת תפנה לנציג מכירות.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...