Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5783 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

ברשותי פיג'ו 206 שנת 2001.

היום כשהגעתי הביתה לפני שכיביתי את הרכב הוא התחיל לרעוד בצורה לא רגילה

ונורת המנוע נדלקה לי. כמו כן שמתי לב לשלולית גדולה של מים מתחת לרכב, לא מהאיזור

של המנוע אלא יותר מתחת לאיזור של ידית ההילוכים. אני יכול לומר בודאות שלא מדובר

בשמן כלשהו כי הנוזל אינו שמנוני ואין לו ריח.

 

במיכל מי הקירור לא חסרים מים, וחום המנוע + טמפ' נוזל קירור תקינה.

כמו כן חשוב לי לציין כי הרכב נוסע מצויין לכאורה.

 

למישהו יש מושג במה מדובר ?

תודה מראש.

פורסם

הנוזל שראית אכן מדובר מפעולת המזגן ואין קשר לרעידות

לרעידות אכן ישנו קשר לנורת תקלה אשר מזהה בקלות

שהמנוע לא עובד תקין גש למוסך לאבחון התקלה

לא מומלץ נסיעות ממושכות

בברכה ניצן

http://www.shaft.co.il

פורסם

אכן המזגן היה דלוק באותו זמן.

אתם אומרים שאין קשר בין נזילת המים והקטע עם המנוע ?

מוזר.. זה קרה ממש באותו רגע.

 

בכל מקרה, מנוע מתחיל לגמגם ונורת מנוע נדלקת, מה זה יכול להיות ?

לאחר המקרה מיד כיביתי את הרכב ואחרי שהנעתי שוב הגמגומים נעלמו (נורת המנוע ממשיכה לדלוק).

×
×
  • תוכן חדש...