Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמים ממרכז המברקים של בטר פלייס


Buki
שימו לב! השרשור הזה בן 4916 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ואני חושב שכל המלעיזים צריכים להתחיל לפזר מלח על הכובעים שלהם

הפרויקט מתוכנן ללקוחות ספציפיים של ציי רכב ממקום העבודה, זה כפי הנראה יהיה זול באופן משמעותי מליסינג רגיל (מישהוא אמר העלאת שווי שימוש?) ולכן חלק נכבד מלקוחות ה מזדה 3 \ פוקוס יעברו לחשמלית. כאשר המכוניות האלו יגיעו לשוק החופשי בתום 3 שנים כבר תהייה תשתית מספקת במרכז הארץ לקנות רכב כזה,

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העתיד לא טמון במכונית חשמלית. מכונית חשמלית עדיין תלוייה באספקת חשמל שמופק בעיקרו ממשאבים מתכלים (פחם או גז, לא משנה). כל פתרון כזה הוא רק פלסטר לבעייה האמיתית.

 

אתה יודע, אפשר להפיק חשמל בתחנת כוח גרעינית, בתחנת כוח שעובדת על גאות ושפל, בתחנת כוח שנמצלת את כוח הגלים בים, זרימה בנהר, רוח, שמש וכו'. כל אלו משאבים לא מתכלים, ותחנות כוח כאלו קיימות בכל העולם, לא בארץ.

 

הביעה נכון להיום היא באגירת אנרגיה. 100 קילומטר נסיעה ממצבר במשקל 200-300 קילו, שצריך 8 שעות טעינה בשביל 100 קילומטרים נוספים זה בפירוש לא מספיק.

 

אם היה מצבר, שמסוגל לתת 500 קילומטר נסיעה, נטען תוך 5 דקות ושוקל 50 קילו - כל המכוניות כבר מזמן היו חשמליות.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואני חושב שכל המלעיזים צריכים להתחיל לפזר מלח על הכובעים שלהם

הפרויקט מתוכנן ללקוחות ספציפיים של ציי רכב ממקום העבודה, זה כפי הנראה יהיה זול באופן משמעותי מליסינג רגיל (מישהוא אמר העלאת שווי שימוש?) ולכן חלק נכבד מלקוחות ה מזדה 3 \ פוקוס יעברו לחשמלית. כאשר המכוניות האלו יגיעו לשוק החופשי בתום 3 שנים כבר תהייה תשתית מספקת במרכז הארץ לקנות רכב כזה,

 

כן?

אז איך פתאום מפרוייקט מגלומני שאמור לתת מענה לכולם, מתחילים לסווג אותו כפרוייקט נישתי לחברות ליסינג?

זו התחלה של התקפלות.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למען האמת, אני גם לא בטוח שאני רואה את צרכני הליסינג נכנסים לכזאת הרפתקאה כ"כ מהר.

 

אם חסכון של כסף היה בראש מעיניהם, כבר מזמן יכלו להעביר את כל ציי הרכב שלהם לטורבו-דיזל ידני קומפקטי (סתם לדוגמא איביזה או C3טורבו דיזל), אבל אני לא רואה שהם ממש ממהרים לרדת מפורמט ה1600משפחתית, אוטומטית.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהדרכה הם מצהירים בפירוש, שחברת VERINT ועוד 200 חברות בגדלים שונים חתמו איתם על חוזה אספקת מכוניות חשמליות בליסינג בשנת 2011.

 

 

ולגבי החסכון - טורבו דיזל ידני קומפקטי זה "ירידה ברמה" בשביל העובד, שרגיל ל 1600 אוטומטי משפחתי.

 

אבל הפלאנס החשמלית אמורה לתת לו את זה - גדול, אוטומטי, ללא טיפולים ובתאוריה גם כמעט ללא תקלות ותחזוקה, נראה כמו גירסת בנזין 1ל 1.

 

מי יודע, אולי זה כן ילך.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יכול להסביר למה אתה חושב כך?

 

קרא את השרשור הזה http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=317109&highlight=%D7%90%D7%92%D7%A1%D7%99

 

כעקרון, הוא משנה פניו ויעוד הפרויקט כל כמה זמן. בסוף המטרה תהיה סתם מכונית, בנזין, עם מצבר של בטרפלייס.

משכנתא זה קל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 חודשים מאוחר יותר...

נדמה לי, שאין לרכב גיר בכלל, וגם לא צריך, מנוע חשמלי מפיק מספיק מומנט כבר מסל"ד 0.

 

מישהו יכול להסביר את העניין הזה של האין גיר אם יש מנוע חשמלי? לא מצליח להבין מדוע במנוע בעירה פנימית "רגיל" צריך ופה לא...:roll:

"הפחד הכי גדול של בני האדם הוא נאום פומבי. מספר שתיים הוא מוות... זה אומר שאדם ממוצע יעדיף בהלוויה להיות בתוך הארון מאשר לשאת את ההספד!" (סיינפלד)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במנוע חשמלי, בכל רגע נתון כל הכוח של המנוע זמין.

לעומת זאת, במנוע בעירה פנימית, הכוח המירבי של המנוע ניתן בסל"ד מסויים.

עכשיו בהנחה שאתה לא רוצה להרוס לעצמך את המנוע, אתה לא תרצה כל הזמן לנסוע בסל"ד גבוה, ולשם כך קיימים ההילוכים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רוצה להכניס לדיון שלכם שאלה, שלטעמי בהחלט קשורה והיא מה עם ההברידיות כמו טויוטה פריוס, הרי הן הרבה יותר חסכוניות מרכב בנזין רגיל, ונוחלות הצלחה לא קטנה בארץ ובארה"ב?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין זיהום ??? מה עם ראיה לעתיד? אחרי מספר שנים איפה הם יטמינו את המצברים?

 

האם במדינת ישראל ניתן להשאיר רכב מחובר בכבל לעמוד ולעלות הביתה ? הבן אדם הראשון שיעבור יקח את הכבל.

 

הסוללות מתפרקות במהירות? אני כבר רואה את השרשור הבא "מכת גניבות בחיפה, מכוניות בלי גלגלים ובלי בטריה".

 

העתיד הוא מימן, אבל האינטרסים של הממשלות הן ליצור תחרות לא ריאלית למנועי הבנזין, הטכנולוגיה כבר קיימת, יש מכוניות על מימן שנוסעות פה בקליפורניה, מה שמצחיק הוא שכבר שנים קוראים לזה "ניסיוני" .

 

הנה דוגמא : 600 דולר לחודש ל3 שנים, ליס להונדה FCX :

http://automobiles.honda.com/fcx-clarity/

 

תהנו מהפרזנטציה

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מישהו יכול להסביר את העניין הזה של האין גיר אם יש מנוע חשמלי? לא מצליח להבין מדוע במנוע בעירה פנימית "רגיל" צריך ופה לא...:roll:

 

שתי סיבות:

  • מנוע חשמלי יודע לעצור (ברמזור למשל) וגם לפעול הפוך (נסיעה לאחור); מנוע דלק - לא. לכן מנוע דלק צריך הילוך אחורי ומצמד, ומנוע חשמלי לא צריך.
  • למנוע חשמלי יש טווח סל"ד רחב יותר ולכן אינו צריך הילוכים (כלומר ראשון, שני וכולי). לפעמים שמים כמה הילוכים גם במנוע חשמלי כדי שיוכל לפעול בטווח סל"ד קטן יותר ולכן יהיה יעיל יותר.

דני

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סיבה נוספת:

במנוע בעירה פנימית, עפ"י רוב פעולת המנוע מתבצעת באמצעות המרת תנועה קוית (צילינדרים שעולים ויורדים) לתנועה סיבובית (גל ארכובה שמסתובב) בעזרת טלטלים. לטלטלים יש עומס מקסימלי שהם יכולים לעמוד בו, ומעבר לסל"ד X הם יישברו, פשוט מפני שמופעל עליהם עומס גבוה מידי. במנוע חשמלי, בדומה למנוע וונקל, לא מתבצעת ההמרה הזאת, לכן תאורטית אין לו מגבלת סל"ד.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יהיה ניתן לפתור את בעיית זיהום האוויר. החשמל הרי ניתן לייצר ללא זיהום אוויר כלל, למשל בכורים הגרעיניים.

 

על פסולת גרעינית שמעת פעם?

מה אתה חושב שעושים עם מוטות האורניום לאחר תדלוק מחדש של הכור?

ולאן שופכים את המים ששימשו כדי לצנן אותם?

ידעת למשל שארה"ב מעבירה לאפריקה אלפי טונות פסולת גרעינית בשנה , ברמת רדיו-אקטיביות איומה תמורת (הרבה מאד) כסף?

 

אם כבר- אז לך לכוון הסולארי :lol:

1. MAZDA 3 ACTIVE 08 1.6

2.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

נפרדנו בצער מהטריוס הקשישה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4916 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...