Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הגעה ברכב מצומת ביל"ו לשפיים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5805 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אני מעוניין לדעת מהי הדרך המהירה ביותר להגיע ברכב מצומת ביל"ו לשפיים בשעות הבוקר (אני צריך להגיע לשפיים בשעה 8:00) ומהי הדרך המהירה ביותר לחזור משפיים לצומת ביל"ו בשעות אחה"צ (יציאה משפיים בשעה 17:00)

 

תודה רבה לכל העוזרים,

אלי

פורסם

לדעתי כביש 6 יאריך לו את הדרך.

הוא יכל לנהוג על כביש 40 לצפון, אחרי ישרש לפנות לבכביש 431 מערבה עד לכביש 20 ומשם צפונה.

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

1. בדקתי באתר, אבל אני התכוונתי למסלול המהיר ביותר שלוקח בחשבון פקקים (לפי ההיכרות של הגולשים)

2. אני נוסע בכל מקרה דרך כביש 431 לכיוון מערב, השאלה היא האם כדאי להמשיך בנסיעה דרך כביש 4 (ובמחלף מורשה לפנות מערבה) או דרך איילון

 

אשמח לעזרה,

אלי

פורסם

צומת ביל"ו תיסע דרומה עד למפגש של כביש 431 ,תרד ל431 לכיוון ראשון לציון משם תצא לכביש 4 לכיוון תל אביב ותרד לנתיבי איילון לכיוון הרצליה שפיים,תצא לפחות ב6:45 לא מאוחר מזה.

בדרך חזרה איך שלא תחזור בשעה הזאת יש פקקים,עדיף לחזור באותה דרך.

פורסם
1. בדקתי באתר, אבל אני התכוונתי למסלול המהיר ביותר שלוקח בחשבון פקקים (לפי ההיכרות של הגולשים)

2. אני נוסע בכל מקרה דרך כביש 431 לכיוון מערב, השאלה היא האם כדאי להמשיך בנסיעה דרך כביש 4 (ובמחלף מורשה לפנות מערבה) או דרך איילון

 

אשמח לעזרה,

אלי

 

אלי תחסוך את הפקקים של שעות הבוקר על כביש 4, וותר על הנסיעה על הכביש הזה וישירות לאיילון.

 

*d300 התכוונת צפונה נכון? מכיוון שאם נוסעים דרומה מבילו מגיעים לגדרה.

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

בשעות האלה כל האופציות (חוץ מ-6 בד"כ) פקוקות (גם איילון מוולפסון צפונה, גם איילון לכוון צפון ת"א, וכמובן 4 באזור גהה). אבל בחודש אוגוסט, באורח פלא, כמעט שאין פקקים.

פורסם

לא לעלות לאיילון.

 

להמשיך למטאורולוגית, לרדת לכיוון צומת חולון ושם להתחבר לאיילון או להמשיך דרך יפו ורחוב הירקון (לרוב הדרך המהירה ביותר).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

×
×
  • תוכן חדש...