Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5809 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום. רציתי לדעת מה הנזק שעלול להיגרם מהתיאור הבא:

בעלייה על מדרכה גבוהה האוטו נדפק מלמטה. היה רעש בינוני, והאוטו המשיך לנסוע.

בכל מקרה מה הנזקים שעלולים להיגרם מפגיעה כזו? תודה.

 

לאחר הפגיעה הזו הרכב המשיך לנסוע כרגיל כבר איזה חודש או יותר. אני שואל את זה כי חבר שלי רוצה למכור אוטו כזה למישהו ואני רק דואג האם יש פה אלמנט בטיחותי?

פורסם

אתה יכול להיות רגוע כל נגיעה בתחתי הרכב נשמע בתא הנוסעים כאילו המכה הייתה מאוד רצינית, אך שלדת הרכב מאוד חזקה והיא יכולה להתמודד עם הרבה יותר מנזק של ירידת מדרכות גבוהות, למרות שמומלץ לרדת לאט לאט ממדרכות אל מנת למנוע נזק מיותר

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם
אתה יכול להיות רגוע כל נגיעה בתחתי הרכב נשמע בתא הנוסעים כאילו המכה הייתה מאוד רצינית, אך שלדת הרכב מאוד חזקה והיא יכולה להתמודד עם הרבה יותר מנזק של ירידת מדרכות גבוהות, למרות שמומלץ לרדת לאט לאט ממדרכות אל מנת למנוע נזק מיותר

 

כן אבל הבנתי שאין שם רק פלדה? אני לא כזה מבין אבל יש גם מיכל שמן לא?

פורסם

למיטב ידיעתי, הרכיבים להם עלול להגרם נזק הם: ספויילר/ספליטר/מסיט פגוש, משולשים/בול ג'ויינטים, אגן שמן, שלדה/קצה שלדה, טנק דלק וכל דבר אחר שנמצא בנקודות נמוכות במרכב.

ההגדרה ב"נזק" נעה בין שפשוף עדין למכה עמוקה, תלוי כמובן בעוצמת הפגיעה.

פורסם

הנקודה היא שהאוטו המשיך לנסוע משהו כמו חודש או יותר אחרי זה.

 

אם לא הייתה שום בעיה אז הכל אמור להיות תקין? או שיכול להיות נזק סמוי שיתעורר בהמשך?

פורסם

תתכופף מתחת מתחת לרכב איפה המכסה מנוע, עם אתה לא רואה טיפות שעדיין לא טפטפו למטה אז אתה בבעיה, עם אתה רואה שהכל נקי אתה יכול לשכוח מהמקרה

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם
הנקודה היא שהאוטו המשיך לנסוע משהו כמו חודש או יותר אחרי זה.

 

אם לא הייתה שום בעיה אז הכל אמור להיות תקין? או שיכול להיות נזק סמוי שיתעורר בהמשך?

 

כמובן שהכל תלוי בחלק שנפגע, אבל לא הייתי מנסה להגדיר את זה כ"תקין" או כ"נזק סמוי שיתעורר בהמשך".. סביר להניח שרק צברת בלאי נוסף לרכב.. (וברכבים שלא מטופלים כראוי זה יכול להוות טריגר לבעיה רצינית יותר, מה שלא עושה רושם במקרה שלך)

×
×
  • תוכן חדש...