Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5812 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
במקרה כזה צריך להוריד את כל משאיות, אוטובוסים ובכלל כל הדיזלים מכביש כי גם אצלהם עוצמת רעש גבוהה מרכבי בנזין סטנדרטיים למשל.

ללא מד דציבלים, להסתמך על דברים כאלה כמו "הרעש שישמע חריג", "סביר לא סביר" זה פשוט לא רציני. אני בטוח שאוטובוס מרעיש הרבה יותר וכך גם רכב מונית דיזל שעבר מעל מיליון קילומטר (כמה אוקטביות מונית מנוע שלהן עובד כמו טרקטור) ונשמע כבר כמו טרקטור מתקופת המנדט. ואני לא מדבר על אופונועי שטח וטקטרונים ששם זה בכלל קטסטרופה, אולי מורידים להם אגזוזים או משהו והם מאירים בלילה את כל השכונה.

 

בוא נהיה לרגע יותר מציאותיים ופחות "תמימים", אתה לא יכול להשוות אוטובוסים ומשאיות למכונית משפחתית שמונעת על בנזין, אתה וגם אני יודעים שהרעש שהיה לו מהרכב הוא חריג וגבוה, די עם התמימות המזויפת הזאתי.

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
נעשה לך קצת סדר.

 

אני מניח ומקווה כי סידרת את כל מה שהיה בדו"ח כבר וקיבלת את רשיון הרכב בחזרה?? כדי שלא תסע ברכב עם הורדה, עבירה חמורה אם תופסים אותך.

 

שוטר שמע רעש חזק יותר והסיק מכך שיש לך אגזוז לחץ ואכן הוא צדק. הוא לא צריך מכשיר לשם כך. העבירה היא לא על רעש אלא על עצם החלפת האגזוז לאגזוז לחץ . (אתה מדבר או אתה צועק , אפשר להבחין בכך ללא מד דציבלים ).

 

יש לך כעת דו"ח של בוחן א' + מזכר אני מניח של בוחן ב', כך שבבית משפט זה לא אתה מול אחד אלא מול שני שוטרים שהם גם בוחנים.

 

אז לא ממליץ לך ללכת לבית משפט.

 

למה להגיב כשאין לך מושג מה חוק אומר???:evil:

photo0451.jpg

תקרא את סעיף 2 טוב, אדון "בוחן".

פורסם
למה להגיב כשאין לך מושג מה חוק אומר???:evil:

 

תקרא את סעיף 2 טוב, אדון "בוחן".

מסמך/נוהל פנימי של המשטרה איננו חוק.

תקרא טוב את סע' 4 במסמך שאתה עצמך הבאת.

ממליץ לך להתבטא בסגנון יותר אדיב, לא הזיק לאף אחד.

 

שי

166, קאפה, GTV, קופה.

פורסם

תראה מה סימנתי באדום, סעיף 4 לא סוטר שום דבר. קצת הבנת הניקרא. להרכיב דוד זרימה חופשית מותר, אם הוא עושה רעש ממש חזק זה כבר משהו אחר אבל ישה אומר שההורדה היא רק על עצם הרכבת הדוד!:arrow: :arrow: :arrow:

פורסם

הייתי רוצה לדעת האם השתוללת עם הרכב בטרם סיום הנסיעה ?

אם לא - אפשר תמונה של הרכב ? כדי שנבין מה הסיבה העיקרית מדוע הוא משך תשומת לב ?

 

קשה לי להאמין שנטפלו לרכב סטנדרטי ורגיל לחלוטין שכל פשעו הוא דוד פתוח.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
fizban לדעתי הסעיף שהוא קיבל מהשוטר הוא 6055 "איסור שימוש ברכב לא תקין", בכך שהחלק (במקרה הזה אגזוז) אינו מקורי ושונה.

לא נרשם סעיף על הרעשה, ואם אני לא טועה הוא רק יציין זאת בדוח שעוצמת הרעש שונה ביחס לרכבים אחרים.

 

 

 

 

 

 

ל'

 

אגזוז לא חייב להיות מקורי, מספיק שיעמוד בתקן הקבוע בארץ (תקנה 318 ב')

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

מעניין ששני הבוחנים לא מכירים את הנייר שאתה מכיר . אולי משנת 2004 כבר יצא נייר חדש . תקרא את סעיף 2 אליו אתה מתייחס ותראה כי כתוב בתנאי שהם הותקנו על פי הוראות משרד התחבורה.

 

לפי הקיפולים של המכתב אני מבין כי הוא צמוד אליך או ברכב שלך למקרה הצורך:lol:

 

אלו התקנות או בלשון שלך זה החוק . זה ישה מכיר, את המכתב הוא לא מכיר וגם הבוחנים מסתבר שלא. הם אולי גם מכירים את החוק.

 

מנוע

 

316. מנוע המורכב ברכב מנועי וכן אביזרי המנוע יהיו במצב נקי ותקין ובעלי הספק וכושר מתאים לייעודו של הרכב שלא לגרום –

(1) לפליטת עשן מעל המידה הרגילה ברכב מסוג זה, או

(2) להפרשת שמן או כל חומר אחר, או

(3) לרעש מעל המידה הרגילה הכרוכה בפעולתו התקינה של מנוע מסוג זה.

 

 

ובקשר לאורות

 

פנסי חזית

 

334. (א) ברכב מנועי שאינו רכב איטי, אשר רחבו הכולל עולה על מטר אחד, למעט אופנוע, יותקנו שני פנסי חזית שכל אחד מהם יאיר באור גבוה (האור הגדול) ובאור נמוך (האור הקטן), או יותקנו ארבעה פנסי חזית אשר לפחות אחד מכל צד יאיר באור גבוה ואחד בלבד מכל צד יאיר באור נמוך.

 

(ב) אור גבוה יהיה אור לבן או אור צהוב ויאיר את הדרך לפני הרכב בלילה ובמזג אוויר נאה למרחק של לא פחות מ-100 מטר.

 

(ג) אור נמוך יהיה אור לבן או אור צהוב ויאיר את הדרך לפני הרכב במזג אוויר נאה

 

אורות ערפל

 

פנס ערפל

 

 

 

347. (א) בנוסף לפנסי החזית, כאמור בתקנה 334, מותר להתקין ברכב מנועי בחזיתו לא יותר משני פנסי ערפל אשר אורם לבן או צהוב ושיופעלו בנפרד מפנסי החזית.

תומר

תקנה 318 (ב ) מדברת על ערכי פליטה של הגזים ממערכת הפליטה . אותם ללא מכשיר אי אפשר לבדוק בכביש.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

בטח שהוא צמוד. כשעוצרים אותי אומרים שצריך אישורים, עכשיו שיש אישורים אתה אומר שהם לא תופסים:-P . תשמע, אני מרגיש מתוסכל איתך. אני לא מכיר את כל הבוחנים/שוטרים באזור שלי והאגזוז מורכב 4 שנים על הרכב שלי, עושה יותר רעש מאגזוז מקורי כמובן ובחיים לא קיבלתי עליו דו"ח. מה אני אגיד לך?...אם אתה היית עוצר אותי הייתי אומר שנפגש במשפט:wink: .

כמובן שאם האגזוז בולט מקווי הפגוש/משוחרר/עושה ממש הרבה רעש ההורדה מוצדקת ואין מה ללכת למשפט.

 

תראה את המסמך הבא: מ2006!

photo0452.jpg

תראה את סעיף 2 ו4. אם אתה עדיין מטיל ספק תפקסס להם ותשאל לבד.

פורסם

bmw ricer

 

אני רחוק מלהיות שוטר אז אני בטח לא אעצור אותך, גם ממש אבל ממש לא מעניין אותי הבכי שלך או של כל משפר אחר. לדעתך השינוי/שיפור חוקי תביא אישור של משרד התחבורה וסע לשלום.

 

אין במכתב החדש שהבאת אישור להתקין אגזוזי REMUS. אני מניח כי היבואן נותן את זה לכל רוכש האגזוזים אותם הוא מייבא כדי "להוכיח" להם שהכל בסדר. אבל המכתב הזה הוא ממש לא הוכחה.

 

צריך אישור מתאים של משרד התחבורה המאשר כי הרכבה של אגזוז כזה במקום המקורי היא חוקית.

 

המכתב מציין כי הכל צריך להיות בהתאם להוראות לחוק . ואת החוק לא כותבת המשטרה.

 

תקנות התעבורה קובעות משרד התחבורה מאשר שינויים והמשטרה רק אוכפת .

 

כיוון שהרעש באגזוז שלך הוא מעל המידה הרגילה הרי עברת על הוראות החוק. ואז תגיד את זה במשפט שיש לך אישור של המשטרה.

 

העובדה היא שהשוטר /בוחן בא בריצה לרכב מהסיבה היחידה "השקט" שבקע מהרכב

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

לא צריך שום אישור של משרד התחבורה! משרד התחבורה קבע בחוק מה רמת הרעש המותרת לאגזוז ומה רמת הזיהום. משרד התחבורה קבע מזה התקנה תיקנית של אגזוז שכל מתקין אגזוזים מכיר. אם האגזוז עומד בכל עלו הוא חוקי, זה לא משנה אם הוא בצבע עפור, ניקל או כתום זוהר וזה לא משנה עם קוטר היציאה זה ס"מ או 10 ס"מ. כל עוד הוא עומד בקריטריונים האלו הוא חוקי. במשפט אני אביא מדידה של רמת הדציבלים ואישור מטסט שהוא מתחת לרמת הזיהום המותרת ואישור ממתקין מורשה שההתקנה היא על פי הקריטריונים של משרד התחבורה והשופט יזכה אותי, גם בלי עורך דין. כל אגזוז תחליפי ששמים אצל אגזוזן הוא בדיוק אותו אגזוז כמו האגזוז שיש לי כי אם כמה שהוא מרעיש הוא עדיין מתחת לרמה המותרת בחוק!

Im done.

פורסם

לי לפני כמה שנים היה הורדה על דוד,אין להם אפשרות להוריד על רעש זה אמר לי הבחון.

קיבלתי הורדה על שינוי מבנה.

פורסם
בוא נהיה לרגע יותר מציאותיים ופחות "תמימים", אתה לא יכול להשוות אוטובוסים ומשאיות למכונית משפחתית שמונעת על בנזין, אתה וגם אני יודעים שהרעש שהיה לו מהרכב הוא חריג וגבוה, די עם התמימות המזויפת הזאתי.

מיילא תמימות מזוייפת (אני הייתי אומר אינפנטיליות של מי שמנטר דברים כאלה כמו רעש של רכבים בשיטת סביר לא סביר), אבל צדיקות מזוייפת זה כבר בעייה רצינית.

אני לא מדדתי את הרעש שיש לו ברכב, לכן אינני יודע אם הוא חריג או גבוה. אתה באופן אישי בדקת ואתה יודע שהרעש שלו היה חריג, ראית במקרה לפחות את הרכב שלו במציאות?

 

יש מדע שלם ומהנדסים שעוסקים במטרולוגייה. סביר לא סביר זאת שיטת ימי הביניים בכפרים רחוקים מציוילוזצייה.

צריך להיות סטנדרט מוגדר מה הרעש המותר לסוגי רכב ומדידה צריכה להצבצע עם מכשור, אז אפשר להגיד אם רעש של רכב מסויים חריג או לא.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

לפני הכל והכי חשוב בכל הסיפור:

 

1. איפה כל האירוע קרה? (עיר \ כתובת \ מחוז)

2. השמות שחתומים על הדו"ח וההורדה מהכביש

 

 

אם כבר אתה מספר על אירוע שקרה, לפחות תן לאנשים מסביבך להתמודד עם האיום כמו שצריך.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם
בוא נהיה לרגע יותר מציאותיים ופחות "תמימים", אתה לא יכול להשוות אוטובוסים ומשאיות למכונית משפחתית שמונעת על בנזין, אתה וגם אני יודעים שהרעש שהיה לו מהרכב הוא חריג וגבוה, די עם התמימות המזויפת הזאתי.

 

רוצה אולי להשוות רכב פרטי לאופנועים (שעושים פי 2 רעש יותר)?

למכונית פרטית יש רמת רעש וזיהום מותרת בחוק. אם עוברים עליה, אז זה לא חוקי (גם מעצבן ומטריד את הסביבה).

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln


×
×
  • תוכן חדש...