Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2514 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתלבט בין מזדה 6 פרימיום לשברולט מליבו. נודע לי שיש שברולט מליבו בנפח 3.5 ליטר 220 כ"ס וגם גרסא של 2.4 ליטר 170 כ"ס. מבקש את חוות דעת החברים לגבי:

1. מה תצרוכת הדלק המעשית (לא של היצרן) של שברולט מליבו מדגמים אלה.

2. האם כדאי ללכת על הדגם הגדול (מחיר זהה).

3. האם יש לה עדיפות כלשהיא על המזדה שהינה מכונית סחירה מאוד ?

4. האם מנוע 2.4 לא "חלש" לרכב כה גדול ?

תודה על התשובות.

פורסם

לנו יש את המאליבו 3.5 ליטר.

 

צריכת הדלק היא כ 1:11 והאוטו מאוד חזק ונוח.

 

הגיר והמנוע פרימיטיביים אבל עושים את העבודה מצויין הן מבחינת זמינות כוח בכל מהירות והן מבחינת תצרוכת דלק.

 

הביטוח זול יחסית וכנ"ל התחזוקה (אצלנו היא החליפה מאליבו מודל 2005 עם מנוע וגיר זהים) והחיסרון הוא ירידת ערך גבוהה יחסית. בסך הכל אתה מקבל רכב מעולה במחיר זול אבל סופג ירידת ערך של רכב גדול יותר.

 

מה שכן, לא מדובר ברכב בעל התנהגות ספורטיבית וההגה שלו די חסר תחושה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לנו יש את המאליבו 3.5 ליטר.

 

צריכת הדלק היא כ 1:11 והאוטו מאוד חזק ונוח.

1:11 ? זה נשמע יותר כמו צריכת דלק של 1.6 אוטומטית.

בהתחשב בזה שצריכת הדלק המוצהרת לנסיעה בין עירונית היא 1:12.3 (ובעיר 1:7.7) , אני בספק גדול לגבי הנתון הנ"ל.

פורסם

צריכת הדלק של 1:11 היא בנסיעה רגועה אני מבין. אם יש קצת עליות ? אני נוסע הרבה באזור הגליל העליון האם זה לא יקפיץ את תצרוגת הדלק ?

אגב לגבי ה2400 האם יש למישהו ניסיון איתה ? האם כדאי ללכת עליה או על ה3500 ?

פורסם
זה נתון בדוק. הקודמת היתה עוד יותר חסכונית.

מעניין למה הם עברו למנוע 2.4 4 צילינדרים, אם לא להקטין צריכת דלק.

בבדיקה שלי, שברולט קרוז 1.8 עושה 1:9 בנסיעה רגועה מעורבת, והיא שוקלת 20% פחות.

אולי ישתילו מנוע V6 בקרוז ויקבלו 1:13 ...

אני מסופק לגבי הנתונים שלך.

באתר של שברולט בארה"ב הם מוכרים 2.4 בלבד.

http://www.chevrolet.com/malibu/

פורסם

יש שיקולי זיהום אויר ולא רק צריכת דלק.

 

הנתונים הם עובדה שכל בעל מאליבו יאשר לך.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
יש שיקולי זיהום אויר ולא רק צריכת דלק.

 

הנתונים הם עובדה שכל בעל מאליבו יאשר לך.

אני אבדוק, למרות שבעלי רכב יש נטייה לשפר צריכת דלק של האוטו שלהם.

אפשר לראות ב מבחן של "אוטו" שהצריכה גבוהה מאחרות

 

בכל מקרה, המליבו 3.5 היא הבחירה שלי למכונית "מנהלים".

פורסם

במבחן המליבו צרכה 1:5 !!! נראה לי שהם הדביקו את הדוושה לרצפה ולא עזבו לרגע.

ושואל שוב, האם המנוע 2400 החדש עם תיבת ה6 הילוכים עדיף על ה3500 הותיק ?

האם אינו חלש מידי ?

פורסם
אני אבדוק, למרות שבעלי רכב יש נטייה לשפר צריכת דלק של האוטו שלהם.

אפשר לראות ב מבחן של "אוטו" שהצריכה גבוהה מאחרות:

 

בכל מקרה, המליבו 3.5 היא הבחירה שלי למכונית "מנהלים".

 

הוא מאוד רגיש לרגל כבדה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אם המחיר זהה תקנה מזדה 6 בלי לחשוב פעמיים.

מאליבו 2.4 חלשה יחסית.

נהגתי על מאליבו LTZ עם שישה הילוכים ו-260 כ"ס, צריכת דלק של 1 ל-6 בנסיעה משולבת די רגועה.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

כריש תסתכל על יד-2 תחפש מאליבו מ-2008 תראה שיש עשרות כאלה עם ק"מ נמוך. מה שמצחיק שכולם דורשים מחירון וכולם עדיין לא נמכרים.

 

השאלה למה מכונית חדשה נמכרת מהר עם ק"מ נמוך.

 

בקשר למנועים:

1. 3.5 ישן מאוד עם תיבה 4 הילוכים!!! וצריכת דלק גבוהה.

2. 2.4 של אופל עם 170 כ"ס שסוחב את הרכב אבל רק בסדר, צרכית דלק יותר טובה ותיבה 6 הילוכים טובה.

 

הבעייה עם הרכבים האלה ש- UMI יבואן ידוע לשמצה בקשר לשירות שלו והמחירים הגרועים.

הם הצליחו תוך כמה שנים להרוס כמה מותגים בארץ:

- אופל - באמת מקבלים צל"ש על יכולת ההרס העצמי של מותג.

- סאאב - אינם יודעים לטפל במכוניות האלה.

×
×
  • תוכן חדש...