Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פירוק קארטר קליאו 98


eyalz
שימו לב! השרשור הזה בן 5067 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ראשית,תודה למגיבים הנפלאים פה.

מחר אני יחל בהרכבה.

 

קיבלתי הצעת מחיר לציוד הנ"ל (לדעתי במחירים טובים) אשמח לתגובה.

 

רינגים = 210 ש"ח אנג'רנינג (סטאנדרט)

לאגרים = 70 ש"ח (סאנדרט)

אטם ראש =60 ש"ח (תורכי *לא יודע מה זה אומר)

מסנן שמן = 20 ש"ח (תחליפי)

פלגים = 50 ש"ח

רצועת טיימינג = 60 ש"ח

שמן מנוע 50/20 (של חברת דלק) = 45 ש"ח

שפופרת סיליקון (לדבריו איכותית) = 40 ש"ח

 

אני מניח שיכולתי לקנות מוצרים איכותיים בהרבה,אבל נראה לי שזה יענה לצרכים כרגע,רק שהרכב יסע לפחות לשנה בצורה תקינה.

יגעת ומצאת - תאמין. אמר רבי יצחק: "יגעתי ולא מצאתי אל תאמין, לא יגעתי ומצאתי אל תאמין, יגעתי ומצאתי תאמין".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום חברים.

 

סימתי אוברול לרנו קליאו,האוברול נעשה בעקבות חופש בבוכנה ונקישות חזקות מהקראנק.

2 הפחיות של הלאגרים בבוכנה 1 נדבקו לקראנק,קילפתי אותם עם מברג ובדקתי שהמיסב של הקראנק תקין.כשחיזקתי את הבוכנה הרגשתי חופש קל מהמיסב.בדקתי את הבוכנה בצילינדר והיא ישבה טוב ללא תזוזה וללא חופש כך שלא יחסתי לזה משמעות גדולה.

כרגע עדיין יש נקישות קלות מהמנוע. (לא עשיתי כיוון שסטומים מאחר ולא נגעתי בכיוון)

 

אשמח להבין אם אותו חופש שציינתי יכול לגרום לרעשים הללו או שכיוון שסטומים יפתור את התקלה?

 

תודה

אייל

יגעת ומצאת - תאמין. אמר רבי יצחק: "יגעתי ולא מצאתי אל תאמין, לא יגעתי ומצאתי אל תאמין, יגעתי ומצאתי תאמין".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תעלה צילום ברור של המייסב שנתפס על הקראנק, לדעתי הקרנק זקוק לחריטה משום שהוא אובאלי.

 

מהי המידה של המייסבים החדשים STD(סטנדרט), או אוברסייז?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה מיסב נתפס? מיסב ראשי של הקרנק או של הטלטל? אם מדובר במיסב הראשי אז הבלוק מסביבו טחון וכנראה שתצטרך להחליף בלוק או מנוע קומפלט.

 

אם זה של הטלטל אז אולי תוכל להסתפק בהחלפת טלטל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב,לצערי זה כבר לא רלוונטי,"נשפך מנוע"!! תודה לעוזרים.

אייל

יגעת ומצאת - תאמין. אמר רבי יצחק: "יגעתי ולא מצאתי אל תאמין, לא יגעתי ומצאתי אל תאמין, יגעתי ומצאתי תאמין".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החלפת מנוע,האם ניתן לעשות לבד (מבחינת רישוי) או שאני חייב מוסך מורשה?

יגעת ומצאת - תאמין. אמר רבי יצחק: "יגעתי ולא מצאתי אל תאמין, לא יגעתי ומצאתי אל תאמין, יגעתי ומצאתי תאמין".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5067 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...