Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8098 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סמרטוט עם מים חמים וסבון (מניסיון גם בלי סבון כמעט הכל יורד)

 

אולי יש אפשרות גם לחומר ממיס שומנים אבל אני לא יודע אם זה פוגע בג'נט.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

אולי יש אפשרות גם לחומר ממיס שומנים אבל אני לא יודע אם זה פוגע בג'נט.

 

 

כן שמעתי על חומר ממיס שומנים בשם "סנט מוריץ" אבל הבעיה היא שבאמת אני לא יודע אם זה יפגע בג'אנט או לא...

פורסם

למה לשבור את הראש?

שטוף את הג'אנט עם מיים וסבון להוריד ממנו את הלכלוך הכללי, ואת הלכלוך הדביק שישאר תוריד עם טיפה ווקס (לא משנה איזה). הווקס ממיס את הלכלוך הלי מאמץ וגם ישאיר לך ג'נט נוצץ...

פורסם

אולי יש אפשרות גם לחומר ממיס שומנים אבל אני לא יודע אם זה פוגע בג'נט.

 

 

כן שמעתי על חומר ממיס שומנים בשם "סנט מוריץ" אבל הבעיה היא שבאמת אני לא יודע אם זה יפגע בג'אנט או לא...

 

 

זה פוגע.מניסיון :cry:

 

יש חומר מיוחד לניקוי......אבל הוא בא במיכל די גדול והוא מאבד מהאפקטיביות שלו לפני שאתה מספיק לגמור אותו(אפשר לנסות ולהתחלק כמה חברה).

 

והכותרת שלך :?:lol: ......לנקות פייח מהג'אנטים ולא להפך.

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם
אבל מה עושים אם יש חומר שנראה שומני ולא יוצא עם הסבון?

יש באוטו דיפו ספריי מיוחד לניקוי ג'נטים ממגנזיום.

הוא מנקה הכל ביעילות ועולה כ 30 ש"ח.

צריך להיזהר ולהקפיד לא לרסס אותו על חלקי פלסטיק כי הוא תוקף את הצבע ומקלף אותו.

חבר שלי ריסס את כל הג'נט כולל המכסה הקטן מפלסטיק שמסתיר את הברגים, וכל הצבע ירד.

אריאל

יונדאי ix35 + i10 שנת 2011

פורסם
טרטל ווקס יעודי לניקוי ג'אנטים , 30 שקל , כפפות גומי

לאחר ניקוי במים וסבון והג'אנטים מעולם לא נראו טוב יותר.

 

מאיפה אני קונה את זה??

 

בקשר לזה שאמר על הספריי מאוטו דיפו ראיתי גם משהו דומה ב ACE

בשם GS74 משהו כזה לא זוכר בדיוק ורצו עליו 74!!! שקל....

פורסם

ספירט לא יפגע בג'אנט?

 

עם אפשר עוד עצות או מקומות בהם אפשר לקנות את החומרים היעודיים בשביל הג'אנט באזור המרכז אני אודה לכם...

פורסם

הכי טוב זה קודם לשטוף עם מים וסבון ולנקות את הגנט מהלכלוך שיורד אחרי זה מחקים שיתייבש וששמים חומר של ג'נטים של אחת החברות נותנים לזה כמה דקות להמיס את השומנים ואז עם מים מורידים וזה מוריד הכל הג'נט נראה כמו חדש אחר כך.

×
×
  • תוכן חדש...