Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5849 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איך הזוג קומפוננט האילו?

 

במחיר הזה יש משהו אחר ששווה לקנות שיעשה את העבוד בצורה יותר טובה?

 

אגב מישהו יודע איזה גודל רמקול אני צריך לפיאסטה דינמיק שנת יצור 98 6.5 או 5.25

 

תודה לעוזרים

 

נ.ב אין בדיוק תקציב אבל אני גם לא מתכוון להתפרע.

פורסם

יש לי מגבר של בוס ישן 2 יציאות שמחובר בבריג' לסאב.

המגבר הוא boss srs 410 בגלל שלא מצאתי קישור נורמלי שיראה את המגבר אז אני יעלה תמונה ויתן פה את המפרט שלו.

 

2-Channel MOSFET Power Amplifier

• Max Power (2 ohm): 250W x 2

• RMS Power (4 ohm): 75W x 2

• Bridged Power: 160W x 1

• Tri-Mode

• Built-in X-over: hi & lo Pass

• SRS 3D

• Inputs: Line & Spkr.

• T.H.D.: 0.01%

• Dimensions (WxHxD): 11-1/4" x 2-3/16" x 7-7/8"

 

ויש לי במחסן מגבר של לאנזר 4 יציאות אבל יש לו יציאה שמקצרת אז לדעתי אני הקח אותו לתיקון ובנתיים השתמש בוא עקב חוסר תקציב.

 

זה המגבר של לאנזר.

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=402632

 

מה לדעתכם עדיף לקנות קומפוננט ולחבר אליהם את המגבר של בוס ולהביא מונובלוק קטן ונחמד מיד 2 בשביל הסאב או שעדיף לתקן את הלאנזר לחבר לו את שני הקומפוננט ואת האחוריות ( זוג פיוניר 440 ואט ) ( נכון זו לא המערכת המושלמת אבל כרגע זה מה שיש )

 

אגב קצת סדר בבלאגן.

 

המגבר 2 יציאות הוא boss srs 410 שכרגע מחובר לסאב בבריג'

המגבר 4 יציאות הוא Lanzar VIBE426 שכרגע יושב במחסן וצורך תיקון של יציאה שמקצרת

 

המגבר 2 יציאות מחובר לסאב של פיוניר שאין לי מושג איזה דגם זה לכן אני יעלה תמונה.

 

יש זוג אחריות של פיוניר מדגם TSA6983S Pioneer שמחוברות ישר לרדיו דיסק

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=747260

 

יש זוג קידמיות של קנווד לדעתי זה הדגם KFCE1352 Kenwood אני רק לא יודע אם זה 5.25 או 6.5

 

זה קישור ל 5.25 http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=746961

 

והרדיו דיסק הוא פיוניר 4050 http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=687206

 

 

הרכב הוא פורד פיאסטה דינמיק שנת 98 אז מה אתם מציעים לעשות ואגב מישהו יודע איזה מידת רמקול אני צריך לרכב הזה?

 

מצטער אם חפרתי פשוט רציתי לחסוך בשאלות.

SRS-410.jpg

תמונה145.jpg

פורסם

חבל שאתה משתמש במגבר BOSS הנ"ל לסאב ,על רמקולים הוא נישמע ממש טוב יש לו אפקט סראונד מובנה

במגבר שנישמע לא רע בכלל.

 

הסאב שלך הוא 300RMS דגם ישן ,נישמע סביר יחסית לפיוניר החדשים.

 

את הלאנזאר לא הייתי טורח לתקן.

 

הקומפוננט רוקפורד שציינתה הוא מסידרת כניסה ,גרוע לטעמי ונישמע אנמי

הייתי מוסיף עוד 250 שח והולך על דוטק אוביישן,שיחליף את הקנווד הקדמיים שלך.

 

הרמקולים האחוריים של פיוניר לא רעים ,הייתי נישאר איתם.

 

הייתי רוכש מגבר JBL1004 ומגביר איתו את הסאב ואת הקומפוננט הקדמי ,ועם ה-BOSS את האחוריים.

פורסם

תודה רבה על העצה נראה לי שאני יעשה זאת. אגב בגלל המצב הכלכלי של היום אם ואני קונה את הדוטק לבנתיים הם ישמעו סביר אם והם יחוברו ישירות לרדיוק דיסק או שעדיף לחכות כחודשיים שלושה ולהביא את הכל בייחד?

 

אגב בגלל שאני קונה מזאפ ומתקין בבית הייתי רוצה לדעת אם אני צריך 6.5 או 5.25 בדלתות הקידמיות שלי

 

ועוד שאלה אני מתכנן להתקין את הרמקול עם טבעת עץ שעטופה בספוג אם ואני צריך 5.25 לרכב אני יכול לקנות 6.5 ולהתקין אותו עם טבעת וזה יתאים או שתיהיה לי בעיה עם זה ועדיף לקנות כמידת החור שיש כבר בדלת?

 

אגב אני הצטרך קבל בגלל שיהיו שני מגברים?

×
×
  • תוכן חדש...