Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5872 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן היום קניתי דוטק אוביישן מדודו מישרש "art-sound"

שאלתי אותו אם יש לו טוויטר mt-22 הוא אמר שכן נשאר לו אחרון

אז אמרתי לו להחליף לי במקום הmt-12 ביחד זה יצא 900 שקל

ואז הוא אמר לי שכבר לא קוראים לזה mt-22 שקוראים לו עכשיו mt-2

באחורה של הטוויטר הוא יראה לי גם כתוב mt-2 והסיפרה השניה מחוקה כזה בשחור הוא אמר לי אם תסתכל טוב תיראה שזה 22

עכשיו שמתי לב בתמונות שהטוויטר נראה שונה ממה שהוא הביא לי

http://img295.imageshack.us/img295/4895/dsc00144b.jpg

וגם נראה לי שהתושבת של זה לא מתאים כי זה לא מתחבר לזה זה כזה רופף

http://img714.imageshack.us/img714/9599/dsc00144up.jpg

 

מאחורה כתוב

 

"1.1

neodymium

soft dame tweeter

ferrofluid cooled

100W/4 ohm -91 db

f.r 1600-25000 hz

 

מה אתם אומרים? :\

שבת שלום

פורסם

זה ה- MT22 עם תושבות פלסטיק, אז ניראה לי שזה באמת מה שהוא מכר לך:

 

morel_tweeter_mdt_43_para1.jpg

HU - Pioneer AVH-X 2500BT , Front - Morel Tempo Ultra 6 , Amp - Celestra FA475X, Sub - Hertz Energy ES300

פורסם

מה זאת הבדיחה הזאת?, יכול להיות שאני טועה, אבל הנסיון שלי עם מורל הוא עצום.

יש לי נסיון עם עשרות סטים של מורל מסדרת ההייבריד, גם הישן וגם החדש.

היה לי את 2 הסטים הללו , ואת הMT22 היה לי במשך שנים ברכב שלי(עם דוטק) וגם הייבריד(ברכב של אחי).

 

את זה עוד לא ראיתי בחיים שלי:).

לא מכיר כאלו תושבות של מורל,וגם הטוויטר לא נראה ככה.

 

הMT-2 זה הטוויטר הישן של ההייבריד, עוד טרם עידן האוביישן, והוא היה נראה כך:

MT%20-%202.jpg

 

הMT-22 זה הדור החדש של הטוויטרים הללו, והוא נראה כך:

MT22Morel.JPG

 

משהו נשמע לי מאוד מאוד מוזר בסיפור הזה, מה גם שהמחיר לא נשמע לי הגיוני בעליל.

העלות של דוטק אוביישן +MT22 אפילו לא עולה לחנות 900 ש"ח כולל מע"מ, ולכן למכור את זה לצרכן בכזה מחיר נשמע לי הזוי, אלא אם מדובר על איזה זיוף או קומבינה אחרת מארץ הקומבינות.

אני אשמח להתבדות, אבל בחיי, לאורך כל שנות הנסיון שלי עם מורל לא ראיתי טוויטרים כאלו עם כזה בית.!.

ככה לא נראה הגרילים והבתים של מורל, אומנם הוא נראה מאוד דומה מבחינת המראה החיצוני, והכבלים והכל.

לי זה נראה כמו חרטא, ואני אשמח לראות עוד תמונות מכל הצדדים של הטוויטר.

under construction..

פורסם

rudy מאיפה הבאת את התמונה הזאת בכלל כתוב עליהם 38

green monster אז אתה אומר שהmt-2 זה לא אותו טוויטר כמו הmt-22?

 

הטוויטרים שבאו עם הדוטק היו נראים ככה כמו התמונה

 

ותיראה בדף שקיבלתי עם זה זה דווקא כן נראה כמו התושבת שלו פשוט חסר עוד חלק

http://img231.imageshack.us/img231/8605/dsc00146ee.jpg

 

כניראה יום ראשון אני ילך אליו שיחזיר לי כסף על הטוויטרים

 

ועכשיו אני פוחד גם לגבי כל הקומפוננט שזה איזה זיוף או משהו..יש איזה דרך לבדוק?

פורסם

מצאתי באיזה פורום מחו"ל שאני נכנס אליו מדי פעם.

 

מוכרים את הטוויטר הנ"ל, ובכותרת רשום MT-22, בגלל זה שמתי את התמונה הזאת.

HU - Pioneer AVH-X 2500BT , Front - Morel Tempo Ultra 6 , Amp - Celestra FA475X, Sub - Hertz Energy ES300

פורסם

אין לי איך לצלם תמונות באיכות טובה, יש לי מצלמה רק בפלאפון

 

לא משנה נראה לי אני יחזיר לו אותם וזהו

וראיתי תתמונות שאיתמר פירסם לא היה לי את המדבקה הזאת על הטוויטרים ולא על הוופר, זה אומר שזה זיוף ?

פורסם

זה שאין את המדבקה לא אומר שזה בוודאות זיוף, אבל בהחלט מעלה את החשד.

 

כשהMT-22 יצא, עדיין לא היו למורל כאלו מדבקות, ויש עדיין רכיבים שמסתובבים בשוק עוד בלי מדבקות.

 

מה שכן, לפי מראית האין שלי, ולפי מיטב הבנתי, אין ולא היה למורל טוויטר כזה.

 

אני ב8 שנים האחרונות יצא לי לראות כמויות אדירות של הטוויטרים של מורל, ומעולם לא ראיתי טוויטר כזה, בטח שלא הMT22 ולא הMT2 שאותם אני מכיר היטב.

 

אם זאת איזו גרסא שמיועדת רק לארה"ב וכו' עוד אני איכשהו יכול להבין, למרות שגם בחו"ל הסטים נראים כמו שאנחנו מכירים פה בארץ.

 

בנוסף, הפקטור המאוד חשוב הוא המחיר.

ובוודאות אני יודע שדוטק אוביישן +MT22 אפילו לא עולה לחנות 900 ש"ח כולל מע"מ, ואף אחד לא פילנטרופ.

 

משהו מריח פה לא טוב, ואני הייתי מוותר על התענוג שבספק..

under construction..

פורסם

אני כמעט בטוח ב100 אחוז שראיתי אצל מישהו במפגש טוויטר כזה על מורל הייבריד, וגם לי זה היה מוזר כי לא היה להם את הצורה הרגילה.

Fiat Bravo 1.4 T-JET

למכירה מערכת:

amp: JBL GTO1004 comp: Morel dotech ovation 6

6X9: morel TEMPO HU: pioneer 4950 SW: Hifonics zeus ZX12D4

פורסם
ועכשיו אני פוחד גם לגבי כל הקומפוננט שזה איזה זיוף או משהו..יש איזה דרך לבדוק?

יש ספק לגבי מקוריות הסט?

אתה יכול להתקשר לחברה בנס-ציונה.

מניסיוני, הם נותנים יחס מעולה ללקוחות.

לחילופין, אתה יכול לצלם ולהעלות תמונות ברורות של האלמנטים שרכשת.

 

ניר הסביר זאת בצורה מדוייקת:

זה שאין את המדבקה לא אומר שזה בוודאות זיוף, אבל בהחלט מעלה את החשד.

כשהMT-22 יצא, עדיין לא היו למורל כאלו מדבקות, ויש עדיין רכיבים שמסתובבים בשוק עוד בלי מדבקות.

מה שכן, לפי מראית האין שלי, ולפי מיטב הבנתי, אין ולא היה למורל טוויטר כזה.

-

פורסם

התקשרתי אליהם הם יפנו אותי לניפון..

לא משנה אני יחזיר את הטוויטרים

עוד שאלה אחת, תגידו נהוג לקבל את הכסף בחזרה? שאני ידע אם להתעקש

קניתי את זה ביום שישי ולא הרכבתי

פורסם

לפי החוק להגנת הצרכן, אם המוצר היה אצלך עד 14 יום ולא פתחת אותו, אתה רשאי לקבל את כספך בחזרה.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

×
×
  • תוכן חדש...