Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5879 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לפני רכישה של רכב חדש וחושב להתקין בו מערכת רצינית, שתכלול מגבר.

 

יש דרך להתקין מגבר בלי קידוחים/חיתוכים וכו'?

 

מספיק כואב לי העניין של פירוק והרכבה של פלסטיקה בשביל להעביר חיווט, אבל עם זה אני מוכן לחיות.

לעומת זאת קידוחים מאחורי המושב האחורי בשביל להתקין מגבר בתא המטען זה משהו שאני לא מוכן לעשות.

Auto Emoción

פורסם

אין אפשרות לוותר על החיווט גם אם תרצה, זה לא עניין של שאלה בכלל.

לעומת זאת כמו שאמר מוטי, יש את האפשרות שמגבר ישב על פלטת עץ ויונח בבגז',

אבל קח בחשבון את הרעידות והטלטלות שיורידו את תוחלת החיים שלו ללא ספק.

 

4 ברגים בגב המושב לא כל כך מזיקים, וסביר מאוד להניח שכאשר תוציא אותם

אפילו לא תראה את החורים שלהם, לכן אני לא מצליח להבין את הגישה שלך.

 

שיהיה בהצלחה.

רותם.

פורסם
אין אפשרות לוותר על החיווט גם אם תרצה, זה לא עניין של שאלה בכלל.

לעומת זאת כמו שאמר מוטי, יש את האפשרות שמגבר ישב על פלטת עץ ויונח בבגז',

אבל קח בחשבון את הרעידות והטלטלות שיורידו את תוחלת החיים שלו ללא ספק.

 

4 ברגים בגב המושב לא כל כך מזיקים, וסביר מאוד להניח שכאשר תוציא אותם

אפילו לא תראה את החורים שלהם, לכן אני לא מצליח להבין את הגישה שלך.

 

שיהיה בהצלחה.

רותם.

 

אולי אפשר לעשות איזה קומבינה ולחבר את המגבר לתיבה של הסאב?

או שהרעידות יהרגו אותו?

ומה לגבי התקנה של המגבר מתחת למושב?

 

יכאב לי הלב שיקדחו לי באוטו, זה לא לגמרי רציונלי, וחוץ מזה זה לא אוטו שהוא רק שלי, הוא גם של אבא שלי והוא לא יאהב את הרעיון.

Auto Emoción

פורסם

אתה מתכוון להוריד את המגבר בזמן הקרוב ? אם לא אז מה הבעיה עם זה הוא יהיה פשוט מקובע לכיסא אף אחד לא צריך לדעת שיש שם חורים ולאף אחד זה באמת לא איכפת...

וכן אפשר לשים אותו מתחת לכיסא אבל גם שם צריך לקבע אותו איך שהו.

Fiat Bravo 1.4 T-JET

למכירה מערכת:

amp: JBL GTO1004 comp: Morel dotech ovation 6

6X9: morel TEMPO HU: pioneer 4950 SW: Hifonics zeus ZX12D4

פורסם
אתה מתכוון להוריד את המגבר בזמן הקרוב ? אם לא אז מה הבעיה עם זה הוא יהיה פשוט מקובע לכיסא אף אחד לא צריך לדעת שיש שם חורים ולאף אחד זה באמת לא איכפת...

וכן אפשר לשים אותו מתחת לכיסא אבל גם שם צריך לקבע אותו איך שהו.

 

יום אחד אני ארצה למכור את האוטו, ו4 (או יותר) חורים בגב המושב פשוט לא נראים טוב.

Auto Emoción

פורסם

לא באמת נראה לי שלמישהו אכפת אם יש לך 4 חורים בגב המושב.

בכל מקרה, אתה מוזמן להשים אקסטרה כסף להתקנה ושיעשו לך רצפה כפולה, עם חלון בישביל המגבר ופתחי איוורור.

זה הכל שאלה של כסף.

HU: Alpine W520 processor: JBL MS8 comp: Audison voce 3way @ Zapco reference 1000.4 & Zapco reference 350.2 Sub: Hertz HX300D @ Audison LRX 1.1

פורסם

נגיד ואני אקדח בסוף, אני עדיין מעדיף לא לשים בתא המטען, בשביל לא להקטין אותו וגם כי זה בולט מדי כשפותחים אותו.

מה החסרונות בהתקנה מתחת למושב?

צריך לפרק את המושב לגמרי בהתקנה?

Auto Emoción

פורסם

צריך לפרק לגמרי את המושב (אלא איך?:shock:).

מניסיון, כמעט ואף אחד לא מסתכל אם יש לך מגבר מאחור.

HU: Alpine W520 processor: JBL MS8 comp: Audison voce 3way @ Zapco reference 1000.4 & Zapco reference 350.2 Sub: Hertz HX300D @ Audison LRX 1.1

פורסם

אפשר גם להרכיב את המגבר מתחת למושב ולקבע אותו ללא שום קידוח, יוסי עשה לי את זה כבר.

הקיבוע מתבצע לתחתית הכסא בעזרת אזיקונים ועוד כמה אביזרים (זה מה שהספקתי לראות במהלך ההתקנה) וללא שום חור.

יש לזה כמה יתרונות במיוחד הנושא שזה לא נראה לעיין ועדיין יש גישה נוחה לכיוונים.

לפני שמחליטים על מיקום המגבר מתחת למושב צריך לוודא שיש מספיק מקום למגבר שיש לך.

hu: eclipse cd5030

spk: hertz hi-enrgy hsk165

amp: audison lrx 4.1k

sub: hertz es200

פורסם
אפשר גם להרכיב את המגבר מתחת למושב ולקבע אותו ללא שום קידוח, יוסי עשה לי את זה כבר.

הקיבוע מתבצע לתחתית הכסא בעזרת אזיקונים ועוד כמה אביזרים (זה מה שהספקתי לראות במהלך ההתקנה) וללא שום חור.

יש לזה כמה יתרונות במיוחד הנושא שזה לא נראה לעיין ועדיין יש גישה נוחה לכיוונים.

לפני שמחליטים על מיקום המגבר מתחת למושב צריך לוודא שיש מספיק מקום למגבר שיש לך.

 

עוד אין מגבר אחד, ככה שיהיה אפשר לבחור אחד קטן שיתאים.

כשיגיע הרגע אפנה ליוסי. תודה רבה.

Auto Emoción

פורסם

אצלי ברכב ליסינג מותקנים שני מגברים (אחד שישה ערוצים ומונובלוק), פרוססור של אודיסון BIT1 וCARPC ביחד עם מפצלי מתח ואין אפילו חור אחד בודד...

 

איך עשיתי את זה?

 

התקנתי את הכל בתוך רצפה צפה שמונחת על רצפת תא המטען והרצפה הזו מחוזקת לכלוב הבטחון של המושב האחורי של הרכב בעזרת רצועות מתכת של הארקה והן מוברגות לרצפה הצפה ובכך בעצם אין אף חור...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

יש את השיטה כמו של אדי , יש את ההתקנה מתחת לכסא, התקנה על התיבה של הסאב,ואת השיטה שלי .

איך שמותקן אצל אדי , יעלה יותר כסף,מאשר התקנה רגילה.לגבי התקנה מתחת לכסא,אם תבחר בזה,אל תשכח להתאים את המגבר לגודל שיש לך.

ד"א, איזה רכב יש לך ?

×
×
  • תוכן חדש...