Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5392 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ניסיתי המון ובהרבה מקומות לשחק על כסף אמיתי ,כנראה שיש בריון ברוטלי בממשלה שדואג לי ,זה נחמד שדואגים לך אבל זה כבר עובר את גבול השערוריה ,שידאגו לאנסים ופושעים בתוך הממשלה ומחוצה ,אולי אז באמת הינו נראים אחרת .

נזכרתי בפרסומת שהייתה בערוץ 2 על זה שישראל מדינת עולם שלישי ופרימיטיבית ,האם זאת לא אמת ?

אני מצטער הימורים הם חלק מהנוף ויעיד על כך יצחק אברג'יל ה"קורבן" למזימה בינלאומית או זאב רוזנשטיין ,אבל הם אנשים מיוחדים מין VIP בארצינו ולהם מותר הכל אפילו פוקר :shock:.

אני לעומת זאת ועוד כ500,000 ואני לא מגזים לדעתי ,אולי אפילו 20 מקומות בכנסת, שזה כ-2 שרים לפיתוח הפוקר ו 2 שרים בלי תיק ,כבר יש תקציב לטורניר :twisted: ,מה גם יש להם חסינות מהמשטרה .

אפילו מצאתי שתיים שניתן לתפור להם חליפה ,חסינות גם ככה יש להם ואפילו שמירה צמודה :wink: .

אבל אם נחזור לענינו מה ביקשתי סה"כ ? פוקר ! כרטיס אשראי - יש ומשלם עליו 170 שקלים בשנה ,בחרתי אתר נחמד ואמין נרשמתי, שיחקתי בעשרות פרירולים(לועזית -freeroll), גם בפייסבוק שיחקתי עד שהקאתי .

אפילו ניסיתי את אתר rozenshteinpoker.com אבל אמרו לי שהוא לא זמין כעת והציעו להתקשר בעוד כחצי שנה .

אז לעזאזל תנו לי לבזבז 12$ בטורנירים של 0.5$ תנו לי לטעום את ריח הפוקר ואני בתמורה ישלם 120% מיסים ברכישת רכב חדש, 100% מיסים ברכישת דירה חדשה ,60% מהמשכורת ,אפילו יתרום דם ,זרע ותרומת עד"י .

עד שלא יאשרו פוקר שום דבר לא ישתנה במדינה הזאת ,הדאגה לעניים היא בראש מעיינו של כל איש ציבור בגלל זה יכריחו את כולם לתרום סל ב 1200 שקל שתיהיה לכל עני ארוחה צנועה אבל טורניר ב 0.5$ דולר ימנעו ממני ,כדי שגם אני לא יהפוך לעני וגם לי יצטרכו למצוא ארוחה ב1200 שקל ודרך אגב פנייה אישית לשר האוצר , אם אתה דואג לעניים אז באמת כדאי להוציא הזמנה לייצור עשרות אלפי דגלי ישראל מידידי הסובלים בגולה הסינים ,אה! תוסיף גם מספר חליפות לשני שרים המרצים קדנציה שניה או שלישית .

מצטער שביזבזתי דקה מזמנכם או פספסתם בגללי שעון בפוקר אבל שרף לי :lol:

דרך אגב מישהו יודע איזה מספרים יצאו בלוטו ?

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני מכיר אתר או שניים שאתה יכול להזין את הויזה הבינלאומית שלך ולשחק כמו גדול.שלח לי ה"פ במקרה ואתה מעוניין ותוכל לשחק על כסף אמיתי.

Twincharger Stratified Injection

פורסם

זה באמת אחד מהאתרים שדברתי עליהם (לי יש שם שם משתמש והפקדתי שם כבר כספים עם ויזה בינלאומית).

Twincharger Stratified Injection

פורסם

בתור מישהו שמשחק ב FULL TILT כבר 7 שנים כמעט, ומרוויח לא רע מפוקר (משתדל לשחק פעמיים בשבוע לכל היותר באחד ה"כלובים" היותר רגועים ונחמדים שיש) אני יכול להגיד לך שיש קהילה שלמה בפורום POKERNEWS (http://il.pokernews.com) והמון "הצעות" לבוא ולשחק בכל מיני מקומות לייב.

 

לגבי האתרים, יש המון אנשים שמוכרים כסף ב POKERSTARS או FULL TILT - צריך להזהר ולדעת ממי לקנות ולא להתפתות לכל מיני הצעות מוזרות - אני אישית ממליץ רק בחי (להגיע לאותו אדם הביתה או לבית קפה עם LAPTOP ותבצעו את העברה יחדיו)

 

למרות החסימה של חברות האשראי השונות, עד לא מזמן היו המון דרכים להפקיד (ENTROPAY, WIRECARD וכו') אבל לצערי כולם נסגרו, וכעת רק WEBMONEY פעיל (הפקדה לחשבון בלבד, ללא כ אשראי)

 

ב FULL TILT יש לפעמים מצב שכן ניתן להפקיד עם הכרטיס אשראי - אבל זה מצב כזה שאתה לא יודע מתי יבוא, תנסה מדי פעם להפקיד, אולי תתפוס הצלחה, לרוב זה נכשל (זאת על סמך החברים בפורום, לא ניסיתי בעצמי)

 

תסתכל קצת בפורום שנתתי, יש המון מידע, והמון חברים נחמדים.

 

שיהיה בהצלחה.

פורסם

כמו שאמרו - הכי פשוט לקנות ממישהו אמין בפורום שהוא הציע לך שם ולשחק אך ורק בטילט או בסטארז שיש להם support סביר וגם אפשר להוציא מהם את הכסף בלי בעיה.

בלי קשר - אני דווקא בעד שיחסמו את האתרים האלה לישראלים. אנשים עפ"י רוב מפסידים שם סכומים דמיוניים ואין שום סיבה שאנשים טובים מישראל יממנו אנשים בני 21 מחו"ל שכל היום יושבים ומשחקים פוקר באינטרנט.

אגב - כנראה שאתה לא משחק בפולטילט 7 שנים כי הם קיימים רק 6.

שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D
פורסם

הצדק איתך חבר, אני משחק שם קצת פחות מ 6 אפילו (תחילת 2005) טעות שלי

 

אבל עופר (פיצי ..), בתור שחקן בסטארס, אתה אמור לדעת שיש כמה ישראלים מרוויחים מאוד, ולא ידוע לי על ישראלים ש"הפסידו את התחתונים"

 

אבל לא חסר ישראלים שמפסידים במשחקי לייב.

פורסם

:)

 

הייתה לי תחושה שזה אתה. תתחדש. יש כמות יפה של קבועים בפוקרניוז שהפסידו כמויות גדולות של כסף בסדרי גודל של 40K USD וזה לא שהם מיליונרים מהבית אלא שכירים.

שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D
פורסם

אני ניסיתי להפקיד בפול טילט ולא הלך לי

אשמח לדעת איך אתם מפקידים את הכסף

 

כי חוץ מויקטור צ'נדלר שאפשאר לקנות כרטיס בפיצוציות ולהטעין לא מצאתי אלטרנטיבה אחרת

פורסם

כתוב למעלה - הכי פשוט לקנות ממישהו שיש לו כרגע בנקרול באחד מהאתרים (אתה מביא מזומן, ומקבל העברה). בלינק למעלה יש אנשים שאפשר לקנות מהם. מה שכן וכמה שזה נשמע מוזר - לא הייתי קונה סכום קטן כי יש לא מעט נוכלויות במיוחד בסכומים קטנים של ילדים משועממים שרוצים לרמות אנשים מקצת כסף. הכי טוב לקנות 300-400$, פגישה פנים מול פנים, שתראה שהוא מבצע את ההעברה (אפשר להפגש עם לפטופ באיזה בית קפה).

שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D
פורסם

מישהו יכול להסביר לי איך משחקים ב-FULL TILT הורדתי אותו עכשיו אבל איך אני נכנס לטורנירים חינם כמו בVCPOKER?

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

פורסם

אני לא מבין, אחרי שנחשפה הונאת הפוקר/ הימורים הגדולה באינטרנט, צריך להיות תמים או טמבל בשביל להמר בכסף אמיתי באינטרנט.

 

שיהיה לכולכם לבריאות.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...