Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5893 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין להגביר עם מגבר JBL CS60.4

סאב קיקר C12 וקומפוננט מורל פולס.

האם אני יכול להסתפק ב 8G או שזה מחייב לקנות אותי 4G ?

התקציב שלי הוא כ'כ מצומצם שאין לי להשקיע הרבה על ערכה יקרה

אני סה'כ רוצה שהכל יעבוד כמו שצריך מבלי להשקיע "הון"

תציעו לי בבקשה כל מני ערכות ואני כבר אבחר לפי הסכום שיעמוד לרשותי

פורסם

יש מספר מקומות שבמחיר סביר אתה יכול לרכוש גם 4G,

אומנם אין לך צורך ב 4G אבל זה לא מזיק להמשך במידה ותרצה להשתדרג.

כמובן שאתה יכול לרכוש גם 8G .

המחירים לערכה יחסית "בסיסית" באיכות סבירה זה 150 שקל ומעלה.

ב 150 שקל אני הייתי רוכש את הערכה של סאונד קוואסט:

http://www.alexsander.co.il/product.aspx?p_id=9633

באתר מוכרים ב 159 אך גם ב 150 אפשר להשיג אותה.

 

באיזורי הצלחתי להשיג את הקיט 4G שלהם גם ב 150 שקל.

בהצלחה :wink:

פורסם

דבר ראשון 8G יעשה את העבודה טוב,אבל תמיד עדיף להיות מוכן לשדרוג עתידי או משהו,אז עדיף לרכוש 4G.

אני יכול להמליץ לך על חנות פה בלוד בעיר העתיקה הוא מוכר סט 4G די איכותי לא מכוסה CCA ב150 או 200שקל אני יודע

שזה זול ל4G אבל זה המחירים אצלנו.

ממליץ לך.

HU-Pioneer 5850UB Front-Focal 165A Monoblock-Mac audio fearless 1000D Amp-Pete 3800W subwoofer-Kicker "L7 12

פורסם

מאיזו חנות אני יכול להזמין את הסאונד קווסט 4G והם ישלחו לי בדואר ?

אבל מקום אמין בבקשה שאני לא ידפק

×
×
  • תוכן חדש...