Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפש חומרים איכותיים בארץ-פריימר או ממיר חלודה


noon
שימו לב! השרשור הזה בן 5133 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

פרסמתי בפורום אחזקה אבל ההיענות נמוכה.. אז אני רושם גם כאן: (אולי האספנים מתעסקים עם זה יותר..)

 

הגעתי לאתר רציני בארה"ב של חברת eastwood

יש להם הרבה מוצרים לצביעת רכבים, כגון:

 

http://www.offroaders.com/reviewbox/...hp?product=298

ולאתר של החברה עצמה http://www.eastwood.com/

ואני תוהה אם בארץ אני יכול למצוא מוצרים כאלה או דומים באיכות (ובמחיר?)

לא התרשמתי מממיר החלודה של טמבור, לעומת זאת צבע היסוד שלהם "אנטירוסט" עושה רושם טוב.

 

מה המלצתכם?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המלצה עבור מה??

לא רשמת מה אתה רוצה לעשות. צבעי חלודה הם מונח רחב מאד. אני מניח שאתה יודע שממירי החלודה למיניהם לא ישימים לרכב וכך גם האנטירוסט של טמבור לא מיועד לרכב.

ציין מה אתה רוצה לעשות ויוכלו לעזור לך יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יחיאל שלום.

 

הרשה לי לתפוס טרמפ על הודעתך ולשאול כמה דברים.

אני מניח שאתה יודע שממירי החלודה למיניהם לא ישימים לרכב וכך גם האנטירוסט של טמבור לא מיועד לרכב.

ציין מה אתה רוצה לעשות ויוכלו לעזור לך יותר.

 

אני לא מבין מה כוונתך "לא ישימים לרכב".

אני מניח כי הם מיועדים להגן מפני חלודה, או לחילופין לצפות וליצור שכבה מגנה, לאחר שיש חלודה.

האם שונה המתכת של רכב למתכת של שולחן גינה לדוגמא?

 

שאלתי נובעת מכך שיש כמה מקומות אותם לא צבע הצבעי שביצע עבודה על המרצדס שלי.

בעיקר הצד התחתון הפנימי של הפס שמתחת למשקוף הדלתות.

כאשר הרכב על ליפט אני רואה שם את החלודה, גם במקומות המרותכים וגם עלפני השטח הרגיל.

מה ניתן למרוח בכדי להגן/למנוע נזק גדול יותר והתפשטות החלודה בעתיד,

אם החומרים הנ"ל אינם מתאימים?

 

מה בקשר להתזת ספריי זפת, במקום טיפול מונע או לאחריו?

 

תודה

אבי נוף.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יחיאל שלום.

 

הרשה לי לתפוס טרמפ על הודעתך ולשאול כמה דברים.

 

 

אני לא מבין מה כוונתך "לא ישימים לרכב".

אני מניח כי הם מיועדים להגן מפני חלודה, או לחילופין לצפות וליצור שכבה מגנה, לאחר שיש חלודה.

האם שונה המתכת של רכב למתכת של שולחן גינה לדוגמא?

 

שאלתי נובעת מכך שיש כמה מקומות אותם לא צבע הצבעי שביצע עבודה על המרצדס שלי.

בעיקר הצד התחתון הפנימי של הפס שמתחת למשקוף הדלתות.

כאשר הרכב על ליפט אני רואה שם את החלודה, גם במקומות המרותכים וגם עלפני השטח הרגיל.

מה ניתן למרוח בכדי להגן/למנוע נזק גדול יותר והתפשטות החלודה בעתיד,

אם החומרים הנ"ל אינם מתאימים?

 

מה בקשר להתזת ספריי זפת, במקום טיפול מונע או לאחריו?

 

תודה

אבי נוף.

 

אבי שלום,

אינני מתיימר להיות מומחה, אבל יש לי קצת ניסיון בנושא.

כידוע, יש המון המון חומרים שאמורים לתת מענה כזה או אחר לחלודת ברזל. לא סתם יש מיליון סוגי צבעים נוגדי חלודה בעולם: חלק מהם נותן מענה בסיסי ולא לאורך זמן (לסביבת הבית, לחובבן וכו'), חלק נותן מענה קשיח, עמיד וכמעט לצמיתות (לאוניות/צוללות למשל). חלק נותן את המענה הבסיסי אבל ברמת גימור נמוכה וחלק את אותו המענה ברמה גבוהה. חלק נותן תשובה מעולה לחלודה אבל ברמת גימור ספרטנית (שוב - אוניות, למשל). חלק ברמה גבוהה ועמידה וגם משלב גימור איכותי (תעשית הרכב, למשל). חלק מיועד לתחום התעופה ויודע גם לקחת בחשבון ברק שמכה במטוס.

יש צבעים המתייחסים יותר ליישום פשוט, קל ונוח (לדוגמא המרייט, המיועד ליישום החובבן ונותן לו חיים קלים בצביעה).

עקרונית, על מנת לתת תשובה יש לקבל תמונה פרטנית כי שוב, אין תשובה כללית. כל מיקרה (עין) לגופו.

לגבי התיאור שנתת: על פני השטח הייתי מנקה וצובע לפי שיטת "רכב" אשר מיד אפרט. מה שיותר מדאיג אצלך - טענת שחלק מהמקומות מרותכים. קח בחשבון שפנים, בתוך הקורה שרותכה, אין חומר/צבע שמגן מפני החלודה. הגישה לשם קשה מאד אבל שמעתי פעם שקיים חומר נוזלי בתוך אירוסול, שמתיזים לתוך הקורות/חלקים האלה שרותכו או טופלו בחום, והחומר הזה מתפשט ומתנפח בדומה לקצף בידוד ואמור לתת מענה הולם. היכן לרכוש ומחירו - לא ידוע לי, אבל אני בטוח שבחנויות מסחר לצבעי הרכב ידעו להפנות. אם לא שם - פנה למוקדי המידע הבינלאומיים באתרי האינטרנט של חברות הצבע הגדולות (Standox וכו').

 

"שיטת צביעה לרכב": ממרום שנותיי, לפי ניסיוני ולפי ידע מצטבר, השיטה היחידה הטובה וזו שתיתן את המענה היחידי הטוב לצביעה איכותית (ואני מתייחס לזה שלא תעלה חלודה לאחר שנה. לא לגימור, שהרי האחרון הוא תוצאה ישירה לאיכות החומרים ואיכות העבודה!) היא כזאת:

ניקוי החלק מחלודה בכול אופן שהוא (כימי, חשמלי או התזת גרגירים).

שטיפת/ריסוס החלק במדלל כלשהו (טינר וכו').

ייבוש.

צביעת EtchPrimer (יסוד צורב).

כל אלה צריכים להתבצע באותו היום, מוטב בתוך פרק זמן של לא יותר מארבע שעות מרגע הסרת החלודה ועד צביעת היסוד.

צביעת יסוד בסיסי.

שוב צביעת צבע יסוד בסיסי (סה"כ פעמיים).

יישום כל התיקונים שמצריכים שפחטל פחחים וכו'. לעולם לא למרוח שפחטל פחחות ישירות ע"ג הברזל החשוף!

צביעת צבע מילוי וקישור (פילֵר).

ליטוש עדין: נייר רטוב - 600 עד 1200 גריט. אם נייר יבש - אז 320 גריט.

לאחר הליטוש - שוב 2 שכבות של יסוד בסיסי. הפעם לרסס שכבות דקות יותר, כלומר למהול יותר עם המקשה.

שוב ליטוש עדין. המהדרין עובדים כאן עם כריות צמר מיוחדות.

צבע עליון.

צבע סופי/חוסם (נקרא גם "לכה שקופה").

כמובן שהחומרים צריכים להיות מאיכות מעולה, שכן לא כל יום אנו צובעים את מחמל נפשינו ולא כדאי לחסוך כאן. כמו כן הכוונה כמובן לצבעים בתקן אוטומוטיבי המיועדים לרכב, לא לספסל בגינה.

יש הנוהגים למהול פיגמנט (צבען) שונה לתוך כל שכבת יסוד או פילר, על מנת שידעו בזמן הליטוש לאיזה "עומק" הם ליטשו והאם הגיעו כבר לשכבה מתחת.

כל ממירי החלודה למיניהם וריסוסי הזפת לא באים להחליף את האמור לעיל. אין תחליף לצביעה יסודית ואיכותית. ממיר החלודה הוא ליישום זמני וביתי וספריי הזפת בא לתת מענה לחלק שכבר נצבע ועלול לחטוף מכה מעצם קשה (אבן?) שעלולה לפצוע את הצביעה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבי שלום,

אינני מתיימר להיות מומחה, אבל יש לי קצת ניסיון בנושא.

כידוע, יש המון המון חומרים שאמורים לתת מענה כזה או אחר לחלודת ברזל. לא סתם יש מיליון סוגי צבעים נוגדי חלודה בעולם: חלק מהם נותן מענה בסיסי ולא לאורך זמן (לסביבת הבית, לחובבן וכו'), חלק נותן מענה קשיח, עמיד וכמעט לצמיתות (לאוניות/צוללות למשל). חלק נותן את המענה הבסיסי אבל ברמת גימור נמוכה וחלק את אותו המענה ברמה גבוהה. חלק נותן תשובה מעולה לחלודה אבל ברמת גימור ספרטנית (שוב - אוניות, למשל). חלק ברמה גבוהה ועמידה וגם משלב גימור איכותי (תעשית הרכב, למשל). חלק מיועד לתחום התעופה ויודע גם לקחת בחשבון ברק שמכה במטוס.

יש צבעים המתייחסים יותר ליישום פשוט, קל ונוח (לדוגמא המרייט, המיועד ליישום החובבן ונותן לו חיים קלים בצביעה).

עקרונית, על מנת לתת תשובה יש לקבל תמונה פרטנית כי שוב, אין תשובה כללית. כל מיקרה (עין) לגופו.

לגבי התיאור שנתת: על פני השטח הייתי מנקה וצובע לפי שיטת "רכב" אשר מיד אפרט. מה שיותר מדאיג אצלך - טענת שחלק מהמקומות מרותכים. קח בחשבון שפנים, בתוך הקורה שרותכה, אין חומר/צבע שמגן מפני החלודה. הגישה לשם קשה מאד אבל שמעתי פעם שקיים חומר נוזלי בתוך אירוסול, שמתיזים לתוך הקורות/חלקים האלה שרותכו או טופלו בחום, והחומר הזה מתפשט ומתנפח בדומה לקצף בידוד ואמור לתת מענה הולם. היכן לרכוש ומחירו - לא ידוע לי, אבל אני בטוח שבחנויות מסחר לצבעי הרכב ידעו להפנות. אם לא שם - פנה למוקדי המידע הבינלאומיים באתרי האינטרנט של חברות הצבע הגדולות (Standox וכו').

 

"שיטת צביעה לרכב": ממרום שנותיי, לפי ניסיוני ולפי ידע מצטבר, השיטה היחידה הטובה וזו שתיתן את המענה היחידי הטוב לצביעה איכותית (ואני מתייחס לזה שלא תעלה חלודה לאחר שנה. לא לגימור, שהרי האחרון הוא תוצאה ישירה לאיכות החומרים ואיכות העבודה!) היא כזאת:

ניקוי החלק מחלודה בכול אופן שהוא (כימי, חשמלי או התזת גרגירים).

שטיפת/ריסוס החלק במדלל כלשהו (טינר וכו').

ייבוש.

צביעת EtchPrimer (יסוד צורב).

כל אלה צריכים להתבצע באותו היום, מוטב בתוך פרק זמן של לא יותר מארבע שעות מרגע הסרת החלודה ועד צביעת היסוד.

צביעת יסוד בסיסי.

שוב צביעת צבע יסוד בסיסי (סה"כ פעמיים).

יישום כל התיקונים שמצריכים שפחטל פחחים וכו'. לעולם לא למרוח שפחטל פחחות ישירות ע"ג הברזל החשוף!

צביעת צבע מילוי וקישור (פילֵר).

ליטוש עדין: נייר רטוב - 600 עד 1200 גריט. אם נייר יבש - אז 320 גריט.

לאחר הליטוש - שוב 2 שכבות של יסוד בסיסי. הפעם לרסס שכבות דקות יותר, כלומר למהול יותר עם המקשה.

שוב ליטוש עדין. המהדרין עובדים כאן עם כריות צמר מיוחדות.

צבע עליון.

צבע סופי/חוסם (נקרא גם "לכה שקופה").

כמובן שהחומרים צריכים להיות מאיכות מעולה, שכן לא כל יום אנו צובעים את מחמל נפשינו ולא כדאי לחסוך כאן. כמו כן הכוונה כמובן לצבעים בתקן אוטומוטיבי המיועדים לרכב, לא לספסל בגינה.

יש הנוהגים למהול פיגמנט (צבען) שונה לתוך כל שכבת יסוד או פילר, על מנת שידעו בזמן הליטוש לאיזה "עומק" הם ליטשו והאם הגיעו כבר לשכבה מתחת.

כל ממירי החלודה למיניהם וריסוסי הזפת לא באים להחליף את האמור לעיל. אין תחליף לצביעה יסודית ואיכותית. ממיר החלודה הוא ליישום זמני וביתי וספריי הזפת בא לתת מענה לחלק שכבר נצבע ועלול לחטוף מכה מעצם קשה (אבן?) שעלולה לפצוע את הצביעה.

 

אחרי כל ההסבר המדהים הזה , יש פחח / צבע רכב שעושה את כל השלבים הללו ? מומלץ ?

 

ירון

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי כל ההסבר המדהים הזה , יש פחח / צבע רכב שעושה את כל השלבים הללו ? מומלץ ?

 

ירון

 

לא שידוע לי.

הפחחים צריכים להרוויח ולהביא פרנסה ולכן עובדים מהר. מהירות (כמעט) תמיד תבוא על חשבון האיכות. לא אני המצאתי את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה יופי של הסבר, חיכיתי לכזה הסבר מפורט תקופה ארוכה.

כשאתה אומר שהפחח-צבעי צריך להתפרנס ולכן לא יעשה את העבודה הזו.. לדעתי זה בזמן שבא אליו בן-אדם שמחפש מחיר טוב ולא עבודה טובה.

 

במידה ומגיע אליו בחור, חבר מהפורום למשל, שראה דרך ההסבר שלך איך באמת צריך לצבוע רכב, ויהיה מוכן לשלם על זה, אז לדעתי הפחח יהיה מוכן לעשות את העבודה, בתנאי שהתשלום יהיה הולם.

 

הבעייה היא לא הפחחים, אלא הלקוחות שגורמים לפחחים לעשות את העבודה שהם עושים, מה שנקרא "לא לפי הספר".

ד"א, כמו בכל מקצוע, לא דווקא ספציפית פחחות-צבע.

 

תודה לך על ההסבר הנהדר,

אבי.

מחשבה בוראת מציאות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האנטירוסט של טמבור לא מיועד לרכב.

.

 

 

למה ? :roll:

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לעולם לא למרוח שפחטל פחחות ישירות ע"ג הברזל החשוף!

 

 

למה ? אם אני לא טועה השפכטל מכיל חומר נגד חלודה ?

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה ? אם אני לא טועה השפכטל מכיל חומר נגד חלודה ?

 

תשאיר את השפכטל בלי להתיז ותראה שהוא תופס חלודה

זה שאתה נושם לא אומר שאתה חי.

פושעים ניזונים מסלחנותה של החברה הסובלנית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא, והשפכטל סופח לחות מהאויר. קיימים בחו"ל חומרי מילוי על בסיס אבקת אלומיניום שאינם סופגים לחות.

 

למשל:

http://www.autobodytoolmart.com/usc-all-metal-premium-aluminum-filled-auto-body-filler-p-14787.aspx

:turn-l:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה ? :roll:

 

תיראה, אני לא יודע בדיוק למה, אבל התוית שלו לא אומרת שהוא עומד בתקן אוטומוטיבי. כפי שהסברתי כבר, לכל מיקרה יש את הצבע שלו, אחרת היו מייצרים בכול העולם רק אנטירוסט אחד - וזהו. והוא גם היה עולה 33 אגורות לגלון... 8)

מה לעשות והאנטירוסט של טמבור ודומיו לא מיועד לרכב, לא יחזיק מעמד, הוא מציג ביצועים עלובים למדי, וכושר ההתחברות שלו נמוך יחסית. כמו שלכול סיר יש את המיכסה שלו, כך גם לכול מתכת ולכול סיטואציה יש את הצבע שלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תיראה, אני לא יודע בדיוק למה, אבל התוית שלו לא אומרת שהוא עומד בתקן אוטומוטיבי. כפי שהסברתי כבר, לכל מיקרה יש את הצבע שלו, אחרת היו מייצרים בכול העולם רק אנטירוסט אחד - וזהו. והוא גם היה עולה 33 אגורות לגלון... 8)

מה לעשות והאנטירוסט של טמבור ודומיו לא מיועד לרכב, לא יחזיק מעמד, הוא מציג ביצועים עלובים למדי, וכושר ההתחברות שלו נמוך יחסית. כמו שלכול סיר יש את המיכסה שלו, כך גם לכול מתכת ולכול סיטואציה יש את הצבע שלה.

 

אז איזה חומר מקביל לזה של טמבור כן מתאים לתיקוני רכב? או לחילופין האם יש סוג של הכנות/צורת ישום נכונה שתשפר את ביצועיו של החומר של טמבור ברכבים?

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבי שלום,

אינני מתיימר להיות מומחה, אבל יש לי קצת ניסיון בנושא.

כידוע, יש המון המון חומרים שאמורים לתת מענה כזה או אחר לחלודת ברזל. לא סתם יש מיליון סוגי צבעים נוגדי חלודה בעולם: חלק מהם נותן מענה בסיסי ולא לאורך זמן (לסביבת הבית, לחובבן וכו'), חלק נותן מענה קשיח, עמיד וכמעט לצמיתות (לאוניות/צוללות למשל). חלק נותן את המענה הבסיסי אבל ברמת גימור נמוכה וחלק את אותו המענה ברמה גבוהה. חלק נותן תשובה מעולה לחלודה אבל ברמת גימור ספרטנית (שוב - אוניות, למשל). חלק ברמה גבוהה ועמידה וגם משלב גימור איכותי (תעשית הרכב, למשל). חלק מיועד לתחום התעופה ויודע גם לקחת בחשבון ברק שמכה במטוס.

יש צבעים המתייחסים יותר ליישום פשוט, קל ונוח (לדוגמא המרייט, המיועד ליישום החובבן ונותן לו חיים קלים בצביעה).

עקרונית, על מנת לתת תשובה יש לקבל תמונה פרטנית כי שוב, אין תשובה כללית. כל מיקרה (עין) לגופו.

לגבי התיאור שנתת: על פני השטח הייתי מנקה וצובע לפי שיטת "רכב" אשר מיד אפרט. מה שיותר מדאיג אצלך - טענת שחלק מהמקומות מרותכים. קח בחשבון שפנים, בתוך הקורה שרותכה, אין חומר/צבע שמגן מפני החלודה. הגישה לשם קשה מאד אבל שמעתי פעם שקיים חומר נוזלי בתוך אירוסול, שמתיזים לתוך הקורות/חלקים האלה שרותכו או טופלו בחום, והחומר הזה מתפשט ומתנפח בדומה לקצף בידוד ואמור לתת מענה הולם. היכן לרכוש ומחירו - לא ידוע לי, אבל אני בטוח שבחנויות מסחר לצבעי הרכב ידעו להפנות. אם לא שם - פנה למוקדי המידע הבינלאומיים באתרי האינטרנט של חברות הצבע הגדולות (Standox וכו').

 

"שיטת צביעה לרכב": ממרום שנותיי, לפי ניסיוני ולפי ידע מצטבר, השיטה היחידה הטובה וזו שתיתן את המענה היחידי הטוב לצביעה איכותית (ואני מתייחס לזה שלא תעלה חלודה לאחר שנה. לא לגימור, שהרי האחרון הוא תוצאה ישירה לאיכות החומרים ואיכות העבודה!) היא כזאת:

ניקוי החלק מחלודה בכול אופן שהוא (כימי, חשמלי או התזת גרגירים).

שטיפת/ריסוס החלק במדלל כלשהו (טינר וכו').

ייבוש.

צביעת EtchPrimer (יסוד צורב).

כל אלה צריכים להתבצע באותו היום, מוטב בתוך פרק זמן של לא יותר מארבע שעות מרגע הסרת החלודה ועד צביעת היסוד.

צביעת יסוד בסיסי.

שוב צביעת צבע יסוד בסיסי (סה"כ פעמיים).

יישום כל התיקונים שמצריכים שפחטל פחחים וכו'. לעולם לא למרוח שפחטל פחחות ישירות ע"ג הברזל החשוף!

צביעת צבע מילוי וקישור (פילֵר).

ליטוש עדין: נייר רטוב - 600 עד 1200 גריט. אם נייר יבש - אז 320 גריט.

לאחר הליטוש - שוב 2 שכבות של יסוד בסיסי. הפעם לרסס שכבות דקות יותר, כלומר למהול יותר עם המקשה.

שוב ליטוש עדין. המהדרין עובדים כאן עם כריות צמר מיוחדות.

צבע עליון.

צבע סופי/חוסם (נקרא גם "לכה שקופה").

כמובן שהחומרים צריכים להיות מאיכות מעולה, שכן לא כל יום אנו צובעים את מחמל נפשינו ולא כדאי לחסוך כאן. כמו כן הכוונה כמובן לצבעים בתקן אוטומוטיבי המיועדים לרכב, לא לספסל בגינה.

יש הנוהגים למהול פיגמנט (צבען) שונה לתוך כל שכבת יסוד או פילר, על מנת שידעו בזמן הליטוש לאיזה "עומק" הם ליטשו והאם הגיעו כבר לשכבה מתחת.

כל ממירי החלודה למיניהם וריסוסי הזפת לא באים להחליף את האמור לעיל. אין תחליף לצביעה יסודית ואיכותית. ממיר החלודה הוא ליישום זמני וביתי וספריי הזפת בא לתת מענה לחלק שכבר נצבע ועלול לחטוף מכה מעצם קשה (אבן?) שעלולה לפצוע את הצביעה.

הסבר מדהים - תודה.

עכשיו התחוור לי שאני עושה טעויות כמו לצבוע עם חומרים לא מתאימים ולשים שפכטל על ברזל חשוף...:-( (לא הבנתי למה החלודה חוזרת באמת...)

 

מה לגבי החומרים של חברת eastwood ?

בסרטון שלהם זה נראה גן עדן למשפצים יש להם את הpre שהוא מנקה אחרי הורדת חלודה ראשונית

concapsulator שעוצר/מקפיא את החלודה או משהו כזה

converter ממיר חלודה

ולבסוף extreme chasy black לצבוע את הברזל ביסוד חזק שנתפס לכל האמור לעיל..

יש את כל החומרים או בקופסה למברשת או בספריי (גם לא כ"כ יקר)

יש לי מישהו שחוזר עוד שבוע מארה"ב - אשמח לקבל מידע לגבי זה כדי שאדע אם לבקש ממנו את החומרים הנ"ל (כנראה באריזות ספריי לבדיקה ראשונית)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מכיר את החברה, אבל שוב: טעות היא למרוח צבע "מתחבר" או ממיר לסוגיו - ע"ג החלודה. אל תיפול בפח של סרטוני החברה, כזו או אחרת, המבוימים היטב ע"י מומחים בנושא, והמתיימרים להציג חיים קלים בצביעה (הם לא!) ותוצאות קסומות באפס מאמץ. אין דבר כזה.

אגב, ניתן לרכוש כאן בארץ צבעים ממיטב החברות בעולם, כך שלהביא מחו"ל, גם אם ישנה האפשרות, ניראה לי קצת מיותר. עדיף שיביא לך כבר משהו אחר, נדיר, שלא קיים בארץ, או דברים כמו שוקולד איכותי...:roflmao:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5133 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...