Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תוצאות בדיקה לפני קניה - "סימני פתיחת מנוע"


tomb
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5498 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום,

 

היום לקחתי פיאט פונטו ספייס לבדיקה בדינמומטר ת"א.

 

האוטו משנת 2002 עם ק"מ נמוך מאוד - 60000 ק"מ.

 

הממצא העיקרי שהבודק הסב תשומת לב אליו הוא סימני פתיחת מנוע וסימני פתיחת גיר.

 

לטענתו הוא אינו יכול לדעת מה הסיבה שפתחו מנוע וגיר, ומה שיפצו שם, אבל שזה חשוד וצריך לבדוק במוסך.

 

 

השאלה היא האם זה אכן דבר חשוד שצריך למנוע רכישה עד שיודעים מה קרה למנוע וגיר, או שזה אחת מההערות הסטנדרטיות

 

שהמכון רושם תמיד לכסת"ח.

 

 

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני הייתי בורח .

 

ברגע שיש לך התלבטות לגבי הקנייה , עדיף שלא תקנה ותחפש אוטו אחר .

 

לא חסרות מכוניות בשוק .

 

אם אתה מצפה לרכוש אוטו מושלם אז לך תקנה אוטו חדש בחברה.

בכל אוטו יש התלבטויות למיניהן, העניין הוא שצריך לבדוק כמו שצריך ורק לאחר מכן להחליט.

 

 

 

העובדה שפתחו מנוע וגיר בהחלט מחשידה אבל תבדוק האם זה בוצע במוסך מורשה ואם כן מה הוחלף ולמה.

לאחר מכן תיהיה חכם יותר.

Back to the original - NC again.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין צורך לפסול על הסף ובכל רכב משומש יהיו סימני שאלות.

עכשיו ללכת להוכיח ולנבור בהיסטוריה למה?ואיך?ומתי? זה קצת ביזבוז זמן,לא חסרות פונטו בשוק חפש אחת אחרת,

עם קצת "פחות" תקלות,או לפחות כסתחי''ם הרגילים,(נזילות שמן,רעש אביזרי מנוע וכו')

 

 

שיהיה בהצלחה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה היא למה פתחו ומה החליפו.

אם עשו אוברול אז הרווחת .

לדוגמה -אם החליפו רק מיסבי קראנק או בוכנות למשל אז זה אומר שהמנוע די שחוק וכו'.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע עם 60K, לי זה נראה קצת תמוה פתיחת מנוע וגיר בק"מ כה נמוך.

אך אם מעבר ל"סימני הפתיחה" שנמצאו בבדיקה הרכב נמצא תקין, נמכר לך במחיר סביר והוא שמור בהתאם לק"מ הנמוך שלו אז מה הבעיה?

קשה מאוד למצוא פונטו שמורות שלא עברו איזו תקלה בעברם, ובכלל בשאר הרכבים.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני הייתי חושב אחרת,

 

אולי הקילומטראז' מזוייף? תחשוב על זה, אוטו שלא נסע כביכול אך שפתחו מנוע וגיר. זה מחשיד ביותר, אולי על הדרך שיחקו בקילומטראז'. לדעתי אם יש ספק אין ספק ופשוט לא קונים. נסה למצוא אחת אחרת ועל הדרך ברר כמה זמן המודעה על הרכב הנ"ל קיימת. אם הרכב מציאה הוא היה נחטף

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ומה אומר בעל הרכב ? האם יודע ? (איזו יד הרכב ?) אולי הוא יכול לספק התשובה, לכן כדאי לשאול קודם כל אותו.

אם תראה שתשובתו מגומגמת / בעלת סתירות / מתחמקת - עבור הלאה. אם יש קצה חוט- אז כפי שאמרו,

לנסות לבדוק במוסכך שטיפל, מה מהות העבודות שבוצעו במנוע / גיר והצריכו פתיחתם.

alfa 156 2.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטרך להמלצה לתשאל את בעל הרכב לגבי תיקונים שבוצעו ברכב. אם לא יהיה לו הסבר מניח את הדעת ללמה פתחו מנוע ברכב שכבייכול עשה רק 60K משהו כאן מסריח מאד. אני הייתי נמנע מלקנות אותו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם לא היה מקרה מיוחד אורך החיים של גיר הוא כ120-140 אלף ק"מ (יש רכבים שיותר)

אורך החיים של המנוע הוא כמאה או מאתיים אלף ק"מ (עוד פעם אם לא היה משהו מיוחד כמו רכב לימון וכאלה)

 

זה המידע הכללי שפעם אחת העבירו לי

לפי דעתי שיחקו עם הקילומטרג'

רכב בן 8 שנים שבקושי נסעו בו...

 

לא יודע איזה יד זאתי אבל או שהבעיה היתה ביד הנוכחית והבעלים אמורים לדעת. או שהיא היתה בקודמת ואז סביר להניח שאם הוא בדק הוא גם היה אמור לדעת ככה שרוב הסיכויים שהוא אמור לדעת בכל מקרה.

כמו שאמרו בבדיקה לא מתעמקים, התפקיד שלהם זה לא להיות מוסכניק ולרדת לעומק של הדברים

במוסך מתעמקים...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם לא היה מקרה מיוחד אורך החיים של גיר הוא כ120-140 אלף ק"מ (יש רכבים שיותר)

אורך החיים של המנוע הוא כמאה או מאתיים אלף ק"מ (עוד פעם אם לא היה משהו מיוחד כמו רכב לימון וכאלה)

 

זה המידע הכללי שפעם אחת העבירו לי

 

אני אשמח לדעת מי העביר לך את המידע הזה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מניסיון אישי גם ברכב משנת 80 וגם ברכב משנת 02' הגיר מחזיק הרבה מעבר ל140000 ק"מ .

תיבת הילוכים אני מאמין שהיום זה בסביבות ה350K-400K עד שצצות תקלות שמצריכות שיפוץ.

מנועים כנ"ל.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אשמח לדעת מי העביר לך את המידע הזה?

 

את המידע על הגיר מצאתי באתר אינטרנט לגבי כיצד לרכוש רכב משומש

אני מניח שעל זה אין ויכוח, אולי רק על המספר שיתכן שטעיתי

 

לגבי המנוע. עשיתי פעם כמה בדיקות בעזרת איזה חברה שקוראים לה משהו כמו 'מומחה לרכב' או משהו דומה. באחד הפעמיים הבחור פלט את הנתון הזה... הפסקתי להשתמש בשירותים של החברה הזאתי דרך אגב, לא ממליץ עליהם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...