Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5921 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

ברצוני להיעזר בניסיונכם.

הנעתי את הרכב לאחר מספר ימים שהוא עמד, בעת שסובבתי את הסוויץ למצב הנעה השמיע פיצוץ והתחיל לעלות עשן ממכסה המנוע.

מיד פתחתי את המכסה מנוע לראות שאין התלקחות כל שהיא.

שפתחתי את המכסה מנוע ראיתי שעולה עשן דליל מהאזור שמתחת לסעפות פלסטיק שהולכות לכוון המנוע.

כמו כן ראיתי שברי פלסטיק מתחת לסעפות ושמן התיז בכל החלל שם.

כמובן אחרי מספר דקות הפסיק העשן.

כמובן שלא ניסיתי להניע שוב ואני יגרור את הרכב למוסך.

לידע כללי האוטו עם 120,000 ק"מ, ועד למקרה זה נסע נהדר.

אשמח לדעת מניסיונכם מה מצפה לי במוסך.

תודה מראש

  • ספונסר פורום
פורסם

כנראה שהיתה אצלך היתלקחות של דלק בתוך סעפת היניקה

שנגרמה מאטימה לקויה של השסתומים ,היתלקחות כזאת יכולה לגרום

לפיצוץ ולהרס של סעפת היניקה(זה כנראה מה שקרה) ,התקן סעפת משומשת במקומה

אין צורך בחדשה .

נזק של כ 1000 שח לדעתי .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

תודה רבה על התשובה המהירה והמקצועית.

לידע כללי, ציינת שכנראה הדבר נבע מאטימה לקויה של השסתומים, שאלתי אם החלפת הסעפת תפתור את הבעיה או שיש צורך לתיקון נוסף?

תודה מראש

  • ספונסר פורום
פורסם

תתיעץ עם המוסך שיבצע את ההרכבה האם הארוע הזה הוא מקרי (בגלל שהרכב עמד לתקופה מסויימת)

או שישנה תקלה במערכת ההצתה או השסתומים .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

ברצוני להודות ולהמליץ לחברי הפורום על חבר הפורום מוסך רון שעזר לי לפתור את הבעיה ברכב.

מסתבר שלדגם בשנתון זה יש קושי בזמינות חלקים, אבל רון הוכיח מקצועיות ואמינות ופתר את הבעיה תוך מתן שירות מהיר ואמין.

אם אתם מחפשים מוסך שאפשר להיכנס, להשאיר את המפתחות וללכת בלי לשאול שאלות, רון הוא הכתובת.

יישר כוח!

פורסם
ברצוני להודות ולהמליץ לחברי הפורום על חבר הפורום מוסך רון שעזר לי לפתור את הבעיה ברכב.

מסתבר שלדגם בשנתון זה יש קושי בזמינות חלקים, אבל רון הוכיח מקצועיות ואמינות ופתר את הבעיה תוך מתן שירות מהיר ואמין.

אם אתם מחפשים מוסך שאפשר להיכנס, להשאיר את המפתחות וללכת בלי לשאול שאלות, רון הוא הכתובת.

יישר כוח!

תספר איך נפתרה הבעייה.

  • ספונסר פורום
פורסם

בסעפת היניקה הזאת של הפגו שהיא סעפת אלומיניום ישנה תיבת אויר קטנה

מפלסטיק שמחוברת לקדח בסעפת בחלקה התחתון .

התיבה הזאת התפוצצה כתוצאה של בק פייר קטן שהתרחש בסעפת היניקה

והתפזרה בכל המנוע .

תיבת אויר כזאת עולה בפגו 850 שח לפני מעמ ואין אותה כרגע בארץ כלומר

הרכב מושבת לזמן ארוך עד שהחלק יגיע ,בפרוק לא ניתן למצוא כי המנוע הנל הוא

מהדגם הראשון של ה 406 והוא נדיר ,ולכן המלצתי ללקוח לסתום את החור בסעפת ולבטל

את תיבת האויר והלקוח קיבל את המלצתי

הסעפת פורקה ונלקחה לאיש מקצוע שחרט פקק אלומיניום מתאים והרכב נסע לדרכו עוד באותו היום .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

×
×
  • תוכן חדש...