Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5930 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שרשור מעניין. האם הבנתי נכון שהמנוע רגיש במיוחד כשהוא קר? אם כן, אז האם כדי למזער בלאי מנוע חשוב במיוחד לנהוג "רגוע" עד שמתחמם?

 

כן. רצוי לתת למנוע ולשאר המכלולים להתחמם לאט עד שמגיעים לטמפ' עבודה. נכון שעם השמנים של ימינו הבלאי למנוע קר נמוך יותר מבעבר, אבל עדיין, יש עוד רכיבים שצריכים להתחמם כדי שכל העסק יגיע לטמפ' עבודה אופטימלית.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
בלאי במנוע בנזין או דיזל הוא תוצאה של חיכוך וככל שהחיכוך רב יותר הבלאי גבוה יותר. במנוע תקין לגמרי ומתוחזק המיסבים יהיו האחרונים ליהשחק, עוד לפני ישחקו טבעות הבוכנה , הצלינדרים ופיקות גלי הזיזים.

שחיקת הצילנדרים תלויה מאוד במהירות המנוע וככל שזו תיהיה יותר גבוהה ולאורך זמן כך גם תגבר השחיקה.

השחיקה הכי גבוהה שמנוע יכול לעבור היא נסיעה במהירות גבוהה לזמן ממושך (אוטוסטרדות) או עומס רב וממושך (עליות תלולות או גרירת מטען), כך שנסיעה רגועה לאילת תייצר שחיקה קטנה ביחס לנסיעה במהירות גבוהה לאילת.

 

מנועי בנזין יכולים גם להגיע לחצי מליון קילומטר ויותר, לפני שתורגש תצרוכת שמן טורדנית.

 

תרשו לי לשאול שאלה שלא ממש קשורה לשאלת פותח השרשור אבל עדיין מאוד מעניינת (לטעמי :)):

בקניית רכב, מה הבדיקה הכי אפקטיבית שאפשר לעשות (מבחינת זמן בדיקה\ עלות לאיכות התשובה) על מנת לבדוק את ה"בלאי קלומטראז'" של הרכב? (לדעת אם לא קרעו אותו למרות קלומטראז' נמוך יחסית, לדוגמא...)

 

לחבר שלי יש אלפא 147 (2001 או 02', 2.0 עם טורבו!) עם יותר מ-230K ק"מ מאחוריה שהמנוע שלה נשמע כמו חתלתול לעומת רכבים צעירים בהרבה שאני מכיר שנשמעים כמו איזה רנ"ג ששותה סיגריות ועשן קפה הנשיא 30 שנה...

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

חגגו או לא חגגו.

אצלי בעבודה יש רכב שבמילים עדינות קרעו לו את ה XXX, סובארו שנת 93 , לפני חודש הלך מנוע ,אחרי 600 ומשהו אלף ק"מ, החליפו מנוע ועובדים איתו ביומיום.

 

המנועים של הונדה נחשבים למאוד אמינים!

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

כן, אבל עדיין לא היית רוצה לקנות אוטו כזה בכסף שלך :roll:

 

אגב, גם בלמים זה משהו שרצוי להיות עדין איתו כשהוא קר...

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

×
×
  • תוכן חדש...