Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דיבורית FM לאייפון - רעש סטטי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5971 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

לאחרונה קיבלתי דיבורית FM לרכב המותאמת לאייפון.

הדיבורית משמיעה רעשי רקע שמשבשים את איכות שמיעת השירים מהאייפון.

הרעש עולה ויורד בטון בהתאם למהירות הנסיעה (כמו ברדיו טייפים של פעם) אך גם בעמידה מוחלטת עדיין נשמע.

 

האם יש פתרון לתופעה או שכך מתנהגות רוב הדיבוריות הנ"ל?

 

 

1340_IPHONEbig.jpg

GOT סחוג?

פורסם

היא מהסוג המחובר לשקע 12V שמטעין תוך כדי? אם כן המינוס של השקע או של הדיבורית (רוב הסיכויים ששל הדיבורית) דפוקה או שהסידור פינים של הדיבורית לא נכון.

 

בקיצר - 99% שהבעיה בדיבורית.

 

ובכלליות עדיף להשתמש בבלוטוט' מאשר בFM.

כל המתאמים המבוססי רדיו האלו לא ממש איכותיים (במילים עדינות)

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אכן מדובר על דיבורית שמטעינה תוך כדי.

האם לדעתך החלפת הדיבורית תעזור? או שהיא דפוקה מעצם קיומה?

 

פתרון ה-BT באמת יותר טוב עם זאת מדובר ברדיו מובנה שלא תומך בשידור BT (מאזדה 3)...

 

תודה

GOT סחוג?

פורסם

דיבורית תקינה מן הסתם לא אמורה לעשות את הרעש הזה.

 

אבל אני לא מכיר את מה שאתה משתמש ספציפית

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

לצערי כל מה שעובד ב- FM הוא על הפנים. אני עשיתי סקר לעומק באינטרנט איזה משדר FM הוא האיכותי ביותר, בסוף קניתי אחד שנסקר ב CNET ויש עליו רק חוות דעת חיוביות על ידי משתמשים ו....הוא חרא.

לא מופתע, הלכו 20 דולר לפח.

אני חושב שהבעיה המרכזית היא שעל כל תחנה שקיימת בסקאלה יש מישהו שמשדר, אם זה לא גורם רשמי אז זה איזה כפר ערבי שמשדר עליו.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם
אכן מדובר על דיבורית שמטעינה תוך כדי.

האם לדעתך החלפת הדיבורית תעזור? או שהיא דפוקה מעצם קיומה?

 

פתרון ה-BT באמת יותר טוב עם זאת מדובר ברדיו מובנה שלא תומך בשידור BT (מאזדה 3)...

 

תודה

 

מה זה לא תומך בשידור BT , תתקין דיבורית BT קבועה .

אני התקנתי לפני חודשיים דיבורית T605 של מוטורולה, עושה אחלה עבודה וכוללת גם אופציה לחיבור AUX (אני לא משתמש) ו MUTE למערכת (כן משתמש)

 

כל הקומבינות FM האלה זה מוצרים סיניים ירודים, אתר כמו USBID דופק עליהם קופה כי הם עולים דולרים בודדים.

בכלל אביזרים שמתבססים על שקע מצית מועדים לפורענות.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

מסכים עם 2 התגובות מעלי.

 

הפיתרון הוא דיבורית חיצונית (וזה מה שעשינו במאזדה 2 - אנחנו הלכנו על הPARROT 3200 המצוינת).

 

המשדרי FM האלו לא ממש שווים כלום מבחינת איכות.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
היא מהסוג המחובר לשקע 12V שמטעין תוך כדי? אם כן המינוס של השקע או של הדיבורית (רוב הסיכויים ששל הדיבורית) דפוקה או שהסידור פינים של הדיבורית לא נכון.

 

בקיצר - 99% שהבעיה בדיבורית.

 

ובכלליות עדיף להשתמש בבלוטוט' מאשר בFM.

כל המתאמים המבוססי רדיו האלו לא ממש איכותיים (במילים עדינות)

 

ועל כן (בהתייחס לחלק הראשון של הציטוט) - רצוי לבדוק את הדיבורית גם ברכב אחר.

alfa 156 2.5.

פורסם

כבעל מאזדה 3, עם דיבורית \ משדר FM, יש לי 2 גרוש לתרום:

בהתחלה כמו כל מתלהב שמתי את הווליום של הדיבורית עצמה (מהמכשיר) על 100%. רק אחרי שנה וחצי (...) הבנתי שאולי כדאי להוריד קצת. ההבדל משמעותי, מהותי, ומהנה- הצלילים יותר נקיים ונעימים לאוזן. מומלץ.

לא יודע אם זה יעזור לבעייה המקורית שלך, אבל זה שווה בדיקה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

×
×
  • תוכן חדש...