Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5974 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב צח ערב זח ,

חבר מוכר את המערכת שלו ורציתי לדעת מה אתם אומרים :

  • מגבר של חברת Ziz או משהו כזה 1000W
  • סאב של חברת Rockford דגם P1 .
  • רמקולים 6X9 של חברת Infinity
  • רדיו דיסק של פיוניר לא יודע איזה דגם .

הוא רוצה על הכל 1500 ש"ח, ויש לי מישהו שיתקין את הכל עם עבודה וחוטים 1850 .

עכשיו השאלה שלי היא כזאת, אני לא צריך את הרדיו דיסק כי קיים אצלי אחד ברכב ואחד טוב .

האם המגבר, הסאב, והרמקולים טובים ? יתאימו לי ?

 

יש לי ברכב כרגע רק קומפוננט של מורל טמפו 6 ורמקולים 6X9 של קנווד

אני רוצה להחליף את הרמקולים לאלה של אינפיניטי, ולחבר את הקומפוננט והסאב למגבר.

מה אתם אומרים? אני אשמח לכל עזרה , כי אני לא מבין דבר בנושא .

פורסם

מה ?! אז כנראה שעבדו עליו ובגדול .

 

כמה טוב שיש את קארס פורום .

 

טוב מעניין לעניין, בעניין אחר לגמרי - על מה תוכלו להמליץ לי

אם התקציב שלי הוא דל עם עדיפות לכמה שפחות, 2000 ש"ח , למגבר - וסאב . (רצוי כולל התקנה, באיזור המרכז)

פורסם

2000 ש"ח או פחות כולל התקנה , ללא רדיו דיסק ו/או רמקולים.

אני מאוד מבסוט ממה שיש לי ברכב כרגע, ולא רוצה להרוס באיכות או משהו כזה.

לא מעניין אותי שכל העולם ישמע איתי, רוצה באס מדוייק , איכותי ונעים שלא סתם "ידפוק" .

 

יש חיה כזאת ?

פורסם

מצטער שאני מקפיץ אבל אין אפשרות לערוך, ואני צריך עזרה .

מישהו המליץ לי על סאב kicker cvr12 עם תיבה בסביבות 600-700 שקל

ומגבר אין לו במלאי את JBL GTO 1004 . עכשיו רציתי לדעת על איזה מגבר אתם ממליצים

בסכום של עד 1650 ש"ח . לא כולל התקנה .

 

תודה רבה

×
×
  • תוכן חדש...