Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5998 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם,

היום יש לי סוזוקי ג'ימני שנת 2000

יש לה נעילה אחורית , מיגונים (גחון,טנק דלק,סף,סרנים) , צמיגי שטח מלא ,והגבהה של 5 ס"מ דרך ספייסרים.

מה שחשבתי לעשות זה או להגביה עוד את האוטו דרך בולמים וקפיצים וכנראה גם להישאר אם הספייסרים (או שלא),

או שאני מחליף פגוש קידמי למתכת בגלל שהפגוש ממש נמוך היום, או שאפשר גם לחתוך אותו כדי שלא יפריע לי,

ויש לי גם אפשרות לעשות פגוש קידמי ואחורי מצינורות באותו המחיר של הפגוש ממתכת.

השאלה שלי זה מה עדיף לי? הגבהות או פגושים?

 

 

תודה לעונים

foty123

פורסם

אני כבר אומר לך מראש שפגושי מתכת/צינורות הם לא חוקיים. אם אתה ממש זקוק להגבהה הזאת אני הייתי הולך על סט טוב של קפיצים ובולמים.

עוד אופציה מעניינית שאתה יכול לשקול הם פגושי אפטרמרקט מפלסטיק כמו המקוריים אבל הרבה יותר קטנים ומציעים זויות גישה ונטישה הרבה יותר טובות.

BassHead:vamp:

פורסם

אהלן

 

 

אני כבר אומר לך מראש שפגושי מתכת/צינורות הם לא חוקיים. אם אתה ממש זקוק להגבהה הזאת אני הייתי הולך על סט טוב של קפיצים ובולמים.

עוד אופציה מעניינית שאתה יכול לשקול הם פגושי אפטרמרקט מפלסטיק כמו המקוריים אבל הרבה יותר קטנים ומציעים זויות גישה ונטישה הרבה יותר טובות.

רק שתדע בדקתי את הנושא ואין בעיית חוקיות זה לא נחשב כשינוי מבנה.

בדוק והתייעץ עם המומחה לסמוראי וג'ימני, מורי, שבראשון לציון,

טל' 057-5335353 ודרך אגב הוא כעת בתהליך שיפורים של הג'ימני שלו.

בברכה - רפי לין

 

אני כבר דיברתי אם מורי הפגוש מתכת שדיברתי עליו זה ממנו..

 

תודה

פורסם

היי,

 

אתה מערבב פה כמה נושאים, שלא כל כך קשורים אחד לשני, לדעתי.

 

הגבהה, דרך קפיצים ובולמים, עולה בסביבות 6-7K שקלים.

פגוש קידמי, עולה פחות מחצי מהסכום הנ"ל.

 

לא ציינת איזו מידה אתה בצמיגים, שיפור משמעותי יכול להיות הגדלת צמיגים (205 ל-215 למשל).

שיפור מעניין וקיצוני יכול להיות הפחת יחסי העברה, מדובר על החלפת הטרנספר המקורי בזה של סמוראי עם קיט הפחתה מושתל.

 

פגושי צינורות לדעתי פחות רלוונטים, לא ראיתי ג'ימנים עם פגוש צינורות יפה (גם אני ניסיתי ויצא לא משהו).

 

מה לגבי תקציב?

פורסם

אהלן SLASH

בדקתי את הנושא של ההגבהות וזה יוצא לי בסביבות של ה2.5K ( גם קפיצים וגם בולמים של אולדמן כמובן שיש לי מחירים מיוחדים :p )

ולהוריד יחסי העברה לא מתאים לי בגלל שהאוטו עוד איכשהו נוסע בכביש...

פורסם

נכון פגושי מתכת/צינורות לא נחשבים כשינוי מבנה אך הם הוצאו מחוץ לחוק מאותה הסיבה שהוצאו אותם מגיני חזירים מחוץ לחוק והיא במקרה של תאונה עם הולך רגל הפגיעות יהיו קטלניות.

BassHead:vamp:

פורסם

הגבהת קפיצים ובולמים ב-2.5K הייתי שם עוד היום!

 

לגבי פגוש ברזל, לפני חודש ימים עברתי טסט עם פגוש הברזל שלי על ג'ימני 99'.

הבנתי שעיקר הבעיות החוקיות של פגושי ברזל רלוונטים לרכבים משנתון 2007 ומעלה.

 

בהצלחה!

טל.

פורסם

אוקיי אני אשמח.

לגבי הפגושים אני אישית חושב שהם עושים יותר נזק מתועלת.

עקב היותם כבדים מאוד הם גורמים לבלאי מואץ למתלים, לבולמים ובכלל על כל הרכיבים שנמצאים בקדמת הרכב.

הם מוסיפים משקל רב לרכב.

התקנה לקויה של פגושים כאלה יכולה לגרום לבעיות בחיישנים של כריות האוויר שנמצאים בפגוש.

כמו שאמרתי כבר במקרה של תאונה התוצאות יהיו מאוד לא נעימות.

ובכלל בכל הנושא של האסטטיקה הם לא מותאמים לקווי הרכב.

היום גם כמעט בכל ג'יפ שחושק בכננת ניתן להתקין בתוך הפגוש המקורי, דבר של מחייב יותר להחליף לפגוש מתכת.

 

כנ"ל גם לגבי הגבהה. אוקיי מה זה נותן? עוד כמה מעלות לזוית גישה ונטישה. מצד שני המרווח גחון נשאר אותו הדבר, מרכז הכובד עולה והרכב הופך להיות יותר לא יציב ממה שהוא עכשיו(והוא גם ככה לא יציב משהו) וגם אפילו אם אתה רוצה לרכיב צמיגים גדולים יותר זה לא משהו (לפחות בג'ימיני) שדורש הגבהה.

BassHead:vamp:

פורסם

כמה זה כבדים מאוד?

פגוש ברזל טוב, שוקל להערכתי 15-25 ק"ג, זה ממש לא כבד.

אני לא מכיר רכבים שיש להם חיישי כריות אויר בפגוש. (נקודתית, בג'ימני ובסמוראי אין)

היתרונות של פגוש ברזל משמעותיים לדעתי, משפר זויות גישה לגלגלים, נקודות הרמה להיי ליפט, תיקול מכשולים וכו'..

 

לגבי הגבהה, הגבהת הרכב בצורה נכונה - שווה - שיפור משמעותי בעבירות. נקודה.

הגבהה נכונה זו כזו שנעשת דרך קפיצים ובולמים מתאימים.

אתה משפר מהלכי מתלה, שמועילים בתנאי שטח קשה.

אתה "מתיישב" פחות על סלעים.

×
×
  • תוכן חדש...