Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5993 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקי שימו לב לדבר נוסף ששמתי לב אליו,לא יודע עד כמה זה ישמע לכם מוזר,דבר ראשון שאלה קטנה:

 

ברוב הרכבים חוץ ממיכל העיבוי ששמים בו מים למערכת,יש מעל הרדיאטור גם איזה פקק שאליו מכניסים מים.

כבר יותר משנה שיש לי את הרכב אני לא מצליח למצוא את הפקק הזה ולבדוק האם חסר בו מים (דרך אגב אני לא בטוח אבל ניראה לי שיש ברכב שלי שני רדיאטורים והבנתי שזה אפשרי מאוד).

אז יותר מאשמח אם מישהו יתן לי מידע או אפילו צילום איך אני מגיע לפקק הזה,זה כאילו איפה שהפלסטיק שמכסה מעט את המנורות מקדימה, מכסה אותו או משהו,והאם אני צריך למלות אותו במים-אם כן אז איזה,איך אני בודק כמה חסר וכו'.

 

עכשיו לתופעה שבדקתי חד משמעית שאולי יש לה איזשהו קשר להתחממות,התקררות,וכל דבר שנוגע לטמפרטורת עבודה של המנוע.שמתי לב שאם אני מפעיל אצלי מיזוג ברכב(מדגיש מיזוג,לא מזגן)על חום למשל,אני מרגיש כאילו,לא כאילו,באמת!,מרגיש שהמנוע נוסע יותר בקלילות,ושאני משתמש בפחות גז כדי להאיץ,לא יודע אם זה בא לידי ביטוי בצריכת הדלק,אבל ממש כיף ליסוע ככה.

 

הכיף נהרס כאשר מתחיל להיות חם וחנוק ברכב ואז אני מכבה את האיוורור,עכשיו ההרגשה היא כאילו אני עוזר למנוע לפלוט חום מיותר שהוא לא זקוק לו,אני לא מדבר שטויות עשיתי ניסוי במשך כמה ימים והרכב נוסע כמעט בלי קירטועים במצב הזה פשוט תענוג! הבעיה שאני לא יכול לסוע ככה למשך זמן רב,ואני אומר לכם תאמינו או לא,לא יודע אם יש קשר,אני מפעיל את פתחי האיוורור עם חום וזאת הרגשה אחרת לגמריי,כל הרכב פחות "חנוק" (מבחינת ביצועים)-בקיצור איך כל זה מתקשר ברכב שלי,למה זה קורה,אני יותר מאשמח להסבר טוב,באמת שאני לא חולם את זה!(מעניין אותי מאוד איך זה מתבטא בתצרוכת הדלק)

דבר נוסף,שאני משאיר את פתחי האיוורור פתוחים על הצד של החום ויוצא מהרכב הוא מתקרר מהר יותר כאילו עודפי החום נפלטים אל תא הנוסעים ברכב,אני חושב שזה תיאור מספיק ברור כדי לקבל הסבר לתופעה,לילה טוב!

פורסם

בדרך כלל שיש בעיה סיאט\גולף בסל"ד, זה בגלל שניכנס אוויר למערכת.

וגם אתה מרגיש שהרכב לא נוסע אותו דבר וגם הטורים נופלים ומהר.

בשביל זה חייב מוסך שיבדוק במחשב ואפילו לנקות ולמתוח את המצערת!

פורסם
ברוב הרכבים חוץ ממיכל העיבוי ששמים בו מים למערכת,יש מעל הרדיאטור גם איזה פקק שאליו מכניסים מים.

כבר יותר משנה שיש לי את הרכב אני לא מצליח למצוא את הפקק הזה ולבדוק האם חסר בו מים (דרך אגב אני לא בטוח אבל ניראה לי שיש ברכב שלי שני רדיאטורים והבנתי שזה אפשרי מאוד).

 

תגלה לי אם תמצא פקק נוסף בבקשה. יש לנו איביזה כזו כבר 9 שנים. מעולם לא השתמשנו בשום פתח להוספת נוזל קירור פרט לזה של מיכל העיבוי.

 

הרדיאטור השני שגילית בקידמת הרכב הוא של המזגן. אל תנסה בשום אופן למלא בו מים.

×
×
  • תוכן חדש...