Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6006 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים!

מה שלומכם?

 

יש לי בעיה קטנה, חלונות החשמל הקדמיים לא עולים עד הסוף בעת נעילת הרכב,

גם לאחר שימון בספריי סיליקון התופעה נשנת,

 

כשאני סוגר את החלון דרך המתג בדלת בלחיצה אחת (לחצן Auto) החלון מתרומם ללא שום בעיה,

ואילו בלחיצה על כפתור השלט החלון נעצר בחצי הדרך.

 

נשמע כמו בעיה של סינכרון עם האזעקה,

יש למישהו רעיונות או תובנות בעניין, אשמח לשמוע!

 

פרטים כללים:

סובארו אימפרזה GT שנת 99

אזעקת MVP

 

בתודה מראש לעונים,

יום נעים.

פורסם

יש מרים חלונות אני מבין

צריך כיול חדש ,אצל כול מתקין

בפייסבוק- "המפגש הצפוני לרכבי אספנות"

היום רנו פואגו 1983 :-)

פורסם

לא מכיילים מרים שמשות נראה לי שמקור לקיחת המתח שלו בעת ההרמה לאחר סגירת הסוויץ הוא בעייתי יש מפל מתח גדול מידיי בקו.

החלונות בעת הנעילה מהאזעקה עולים לאט בהרבה מאשר בהרמה מהמתג כשהסוויץ פתוח?

פורסם
לא מכיילים מרים שמשות נראה לי שמקור לקיחת המתח שלו בעת ההרמה לאחר סגירת הסוויץ הוא בעייתי יש מפל מתח גדול מידיי בקו.

החלונות בעת הנעילה מהאזעקה עולים לאט בהרבה מאשר בהרמה מהמתג כשהסוויץ פתוח?

 

 

תודה על התגובות,

 

הרגע בדקתי ונראה לי שעלית פה על משהו,

כשאני לוחץ על הכפתור בשלט החלון עולה רבע דרך, נעצר לחצי שניה ואז עולה שוב ברבע דרך,

יכול להיות שיש פה באמת איזה משהו שמתקשר למתח?

 

תודה רבה, עדי

פורסם

אם הוא מפסיק לחלוטין וממשיך ולא עולה לאט עד לסיום הזמן הקצוב אז צריך לבדוק אם האזעקה מוציאה לו פקודה תקינה במידה וכן הבעיה היא פנימית במרים השמשות.

השמשות היו עולות אחת אחת או כל הארבעה יחד?

פורסם

התעלקות קלה על השרשור - באותו נושא ואותו מקרה גם בפונטו ספייס 2001 שלי.

 

בעבר החלונות היו עד הסוף אך היום האזעקה עושה רק חצי עבודה.

אצלי החלונות אמורים להסגר במקביל אם זה משנה.

האזעקה זה META-SYSTEM המקורית של הרכב.

פורסם

האזעקה הזאת אינה המקורית של פיאט, אלא הותקנה כאן בישראל ע"י מתקין מוסמך של היבואן.

אם שימון המסילות של החלונות בתרסיס סיליקון להחלקה אינו פותר הבעייה, אז צריך להחליף את יחידת "מרימי החלונות"

שזה יחידת ממסרים להעלאת החלונות שהותקנה עם מע' האזעקה.

בברכה - רפי לין

פורסם
אם הוא מפסיק לחלוטין וממשיך ולא עולה לאט עד לסיום הזמן הקצוב אז צריך לבדוק אם האזעקה מוציאה לו פקודה תקינה במידה וכן הבעיה היא פנימית במרים השמשות.

השמשות היו עולות אחת אחת או כל הארבעה יחד?

 

 

השמשות האחוריות לא עולות בכלל, אלא רק הקדמיות והן עולות שתיהן יחד,

קניתי את הרכב עם האזעקה הזו ככה שאני לא יודע איך זה עבד לפני כן,

 

יכול להיות שבזמנו כל הארבע עלו יחדיו וכרגע עולות רק אחת וחצי,

מה אתה אומר ניסן יש סיכוי לבדוק את זה עצמאית (פתיחת מכסה הדלתות ובדיקת חוטים) או ללכת למתקין מורשה?

 

במידה וכן ניתן לעשות זאת עצמאית, מהו סדר הפעולות שהיית ממליץ לי?

1. פתיחת מכסה הדלתות (כולל האחוריות)

2. בדיקת תקינות החוטים (ובדיקת קיום חוטים בחלונות האחוריים)

3. שימון פנימי

4. איפוס מחשב ECU

 

תודה רבה ניסן,

שיהיה המשך יום נעים.

×
×
  • תוכן חדש...