Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6020 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עשיתי תיקוני צבע לרכב וצבעתי את כל הטמבון, אני יכול למרוח ווקס במקומות האלה שלא יירד הצבע?

באיזה מקומות אסור למרוח את הווקס?

מה לגבי הפגושים שעשויים מפלסטיק אבל יש מעליהם צבע מתכתי?

פורסם

תנסה להימנע ממריחה על הגומיות מסביב לחלונות ועל הפסי קישוט {אם יש}, זה מה שזכור לי אולי יש עוד.

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

פורסם

אני לא יודע לגבי ההשפעה של הווקס על הטמבון, אני בכל אופן עשיתי על כל הרכב אבל נמנעתי מלמרוח על הטמבונים העשויים פלסטיק.

 

מה שכן, אני ממליץ לך למרוח ווקס על כל החלונות- כמובן לנגב מהר.. זה יגרום להם להבריק ויותר חשוב- כל טיפות הגשם ייעופו בנסיעה והחלון נשאר מבריק ובלי סימני מים עליו.

(שלא לדבר על החיסכון בחשבון החשמל ללא הפעלת ווישרים...:lol:)

 

 

נתי

פורסם

למרוח ווקס על השמשות???

ומה הווקס עושה לפלסטיק? זאת אומרת שכדאי לעשות ווקס לטמבון או להמנע מזה?

פורסם
אני לא יודע לגבי ההשפעה של הווקס על הטמבון, אני בכל אופן עשיתי על כל הרכב אבל נמנעתי מלמרוח על הטמבונים העשויים פלסטיק.

 

מה שכן, אני ממליץ לך למרוח ווקס על כל החלונות- כמובן לנגב מהר.. זה יגרום להם להבריק ויותר חשוב- כל טיפות הגשם ייעופו בנסיעה והחלון נשאר מבריק ובלי סימני מים עליו.

(שלא לדבר על החיסכון בחשבון החשמל ללא הפעלת ווישרים...:lol:)

 

 

נתי

עשיתי את זה אחרי שקראתי בפורום פעם המלצה כזאת, ולא ראיתי שום שיפור

את בטוח שזה עוזר ?

פורסם

הטמבונים העשיים פלסטיק ומעליהם יש צבע, מומלץ ואף נחוץ למרוח עליהם וקס!

 

טמבונים שחורים מפלסטיק מחוספס אשר לא ניתן לצבוע אותם(אין עליהם צבע), לא מומלץ לכסותם בוקס מכיוון שיישארו כתמים לבנים של וקס על גבי הטמבון -מה שדי יכער אותו.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

אני ממליץ לך להימנע ממריחת ווקס על הפגושים, פעם זה הרס לי את הצבע על הפגוש, מצבע שמפניה הצבע הפך לכסף מחוספס.

 

המנע ממריחה על פלסטיקים, בעיקר שחורים(ללא צבע) וגומיות.

פורסם
למרוח ווקס על השמשות???

ומה הווקס עושה לפלסטיק? זאת אומרת שכדאי לעשות ווקס לטמבון או להמנע מזה?

 

בוא נקצר - תמרח וקס רק איפה שאתה רואה צבע בצבע האוטו.

לא על גומיות, ידיות שלא צבועות צבע אוטו, פגושים שלא צבועים.

מה שאתה יכול לעשות זה להדביק דבק נייר על מקומות שלא תרצה שיגע בהם הוקס.

מה קורה כשוקס פוגע באזור לא צבוע? אם אתה מנגב אותו ישר אחרי, כלום לא קורה.

אם אתה משאיר אותו שיתיבש, זה לא ירד ויעשה כתם על אותו מקום.

תהנה מהברק.

B///MW אומר לחבר:

אני אקנה את הFI BTL 18 ואנגן את השיר Late Night Tip כל היום מתחת לבית שלך עד שתלמד להעריך את הסאב.

פורסם
עשיתי את זה אחרי שקראתי בפורום פעם המלצה כזאת, ולא ראיתי שום שיפור

את בטוח שזה עוזר ?

 

בטוח בהחלט.

 

תנסה לנסוע בגשם ותראה את ההבדל.

אצלי ברכב, החל ממהירות של 60 קמ"ש בערך, כל הטיפות נעלמות מהחלון לגמרי, בלי להשאיר סימנים על החלון- נשאר נקי כאילו הרגע יצא מהמפעל..

 

 

 

 

נתי

פורסם
אני ממליץ לך להימנע ממריחת ווקס על הפגושים, פעם זה הרס לי את הצבע על הפגוש, מצבע שמפניה הצבע הפך לכסף מחוספס.

 

המנע ממריחה על פלסטיקים, בעיקר שחורים(ללא צבע) וגומיות.

 

באיזה ווקס השתמשת? זה נשמע כאילו ירד לך הלקה?

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם
בטוח בהחלט.

 

תנסה לנסוע בגשם ותראה את ההבדל.

אצלי ברכב, החל ממהירות של 60 קמ"ש בערך, כל הטיפות נעלמות מהחלון לגמרי, בלי להשאיר סימנים על החלון- נשאר נקי כאילו הרגע יצא מהמפעל..

 

נתי

 

היו לא מעט גשמים מאז, ולא ראיתי שום הבדל

צבעתי רק את שני החלונות הקדמיים כדי שאני אוכל להשוות

ובניגוד לשאר הרכב, שאפשר לראות בבירור שאחרי הווקס הטיפות מתאספות באופן שווה (פחות טיפות, וגדולות) ובאמת נוזלות יותר בקלות, אין שום הבדל בין הטיפות בחלונות הקדמיים והאחוריים.

אולי לא עשיתי כמו שצריך ? הווקס טוב כי הוא עבד מעולה בשאר הרכב.

פורסם
באיזה ווקס השתמשת? זה נשמע כאילו ירד לך הלקה?

 

השתמשתי בווקס של טרטל, עם הספוג הצהוב.

 

מיד לאחר הווקס הצבע השתנה, נאלצתי לצבוע מחדש את הפגוש, ועברתי לטרטל נוזלי עם ציפוי טפלון, ניסיתי על הפגוש במקום ניסתר ולא קרא כלום.

 

או שהוואקס עם הספוג לא מתאים לפגושים, או שהצבע לא היה מוגן טוב למרות שהוא היה ניראה כמו חדש.

פורסם

אני משתמש בציפו צבע טפלוני שלQMI לטבונים שלי ואני יכול לומר לך שזה רק עוזר להם.

 

גם בניקיון וגם בהגנה משריטות. ברמה העקרונית גם לא אמור להיות הבדל בין צבע של טמבון לצבע של שאר האוטו.

 

שניהם מרוחים על שכבת צבע יסוד, שמעליה ישנו צבע פלסטי ואחר כך לגימור יש אל הלקה.

 

יכול להיות שהוקס שהשתמשת בו פשוט אלים מדי, או לחילופין שהצבע שעל הטמבון היה במצב "אלה היסטור":-P

 

אתה מרוצה מהטרטל עם הטפלון? ובאיזה תדירות אתה משמש בו?

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

×
×
  • תוכן חדש...