Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6032 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מה שהפנתי אותך אלה ה6X9 ולא הקומפוננט .

אתה רוצה גם קומפוננט בנוסף\במקום ? מעוניין להתקין מגבר בעתיד הקרוב ? פתוח ליד 2 ? תקציב ?

 

 

הבנתי

חשבתי שנתת לי גם מידע על הקומפוננט.

לגבי המגבר לא נראה לי בעתיד הקרוב

אבל אולי אנסה להחליף את הקומפוננט מקדימה

המחיר שהוצע באתר שנתת לי מותיר לי מרווח אולי לעוד משהו..

נראה לי גם שאלך על ההמלצה שלך ל jbl

עדיף 70rms או 100 rms?

או שבלי מגבר אין הרבה הבדל.?

פורסם

האמת

לא חשבתי על קומפוננט

אבל אחרי שהבנתי שבלי מגבר ועם רמקולים בעייתים מקדימה אולי כדאי "להשקיע " קצת..

התחלתי את התקציב ל עד 500 ש''ח

באתר שנתת לי ראיתי את ה jbl בסביבות ה 300 ש''ח

אולי אוסיף עוד כמה לירות וניקנה גם קומפוננט

יש לך המלצה כלשהיא?

עדיף גם שיהיה טוויטרים שמתאימים לגולף כי מהמידע שקראתי כאן

יש גם בזה גדלים שונים

פורסם

עקרון יש שני דגמים מומלצים בטווח הזה.

המורל-http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=578142.

 

הגיביאל-http://www.pompa.co.il/Product.asp?Pid=GTO6507P&Cat2Cat1ID=61&Cat2ID=408&aff=Zap&lang=he

 

יתרון לjbl -יותר נצילים ,יעבדו יותר טוב בלי מגבר.

יתרון למורל- בעלי טוויטרים פחות צורמים,אבל יש כאלה שאוהבים ככה.

פורסם
עקרון יש שני דגמים מומלצים בטווח הזה.

המורל-http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=578142.

 

הגיביאל-http://www.pompa.co.il/Product.asp?Pid=GTO6507P&Cat2Cat1ID=61&Cat2ID=408&aff=Zap&lang=he

 

יתרון לjbl -יותר נצילים ,יעבדו יותר טוב בלי מגבר.

יתרון למורל- בעלי טוויטרים פחות צורמים,אבל יש כאלה שאוהבים ככה.

 

 

לא הצלחתי להיכנס לאתר של ה jbl

יש אפשרות לנסות לבדוק שוב את הלינק ששלחת..? אני מאד אשמח

יש עיניין שהחברה של הקומפוננטים והרמקולים מאחורה יהיו אותו דבר או שאין שום משמעות לכך..??

×
×
  • תוכן חדש...