Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מתאם AUX ל- USB


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6051 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

יש לי פולו חדשה של החברה.

בפולו יש רדיו דיסק של חברת LG, רדיו דיסק לא מובנה אלה פאנל.

ברדיו דיסק יש יציאת AUX קידמית. יש לציין שהרדיו דיסק קורא MP3.

השאלה שלי האם קיים מתאם כלשהו שיפשר לי לחבר DOK לפאנל ע"י יציאת ה-AUX.

 

תודה ושבוע טוב.

פורסם

לא אפשרי, מהסיבה שכניסת AUX היא בעצם קבלת סיגנל אנלוגי של צליל.

בעוד חיבור USB מאפשר העברת מידע דיגיטלי לשני הכיוונים.

מנסיון :roll:

מתחדשת*

פורסם

אני רוצה שיהיה לי אפשרות לעדכן שירים לאוטו בלי לצרוב מלא דיסקים כל הזמן..

איך האפשרות של דיסק רב פעמי?

פורסם

אתה יכול להשתמש בדיסק רב פעמי, אבל אם יש לך יציאת AUX הרבה יותר פשוט יהיה להשתמש בנגן MP3 או בפלאפון ולחבר אותו ליציאת הAUX.

פורסם

אין לי נסיון עם רב פעמיים.

למה פשוט לא להחליף לרדיודיסק רגיל וטוב, מאשר להשאר עם קומבינות?

תמיד תוכל להחזיר את המקורי כשתצטרך להחזיר את הרכב, ככה שזה לא בזבוז כסף.

מתחדשת*

פורסם

זה הקטע שאין לי נגמן לחבר.. אני אצטרך לקנות אחד.

בגלל זה חשבתי על דיסק רב פעמי.

יש להשיג דיסק רב פעמי של 800 מגה או 900?

ויש לכם מושג כמה פעמים אפשר לצרוב על דיסק כזה?

 

ופאנל אני לא יחליף זה אוטו של החברה

×
×
  • תוכן חדש...