Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6037 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ביצעתי חיפוש בעניין אבל לפי מה שהבנתי זה משתנה מרכב לרכב,

רציתי לדעת כמה התנגדות סבירה נקראת בחוטי הצתה ברכבי?

וכמה זה כבר לא סביר ?

 

מדובר בגולף 96' נפח 1600 ידני דגם מנוע AEK.

 

תודה

פורסם

החוטים הם חוטי ליבת נחושת ולכן אורך החוט לא אמור להשפיע על ההתנגדות. החיבורים בקצה החוט (בשני הצדדים) כוללים נגדים. בצד המפלג ההתנגדות בטווח 0.6-1.4KΩ

בצד המצת ההתנגדות בטווח 4-6KΩ

 

כלומר בסה"כ מקונקטור לקונקטור אתה אמור לקבל משהו בטווח 5-8 קילו-אוהם. בפועל זה לפעמים משתנה אפילו יותר, אבל זה הכיוון. מה שחשוב זה שההתנגדות בין כולם פחות או יותר דומה.

פורסם

אביב אפשר לחדד את השאלה

בבדיקה כזאת אם הערכים לא מתאימים ז"א יש בעייה בחוטי ההצתה?

הבדיקה נעשית כל פעם בקצה אחד של חוט ההצתה

פורסם

תגדיר "הערכים לא מתאימים".

 

אתה מודד כל חוט מקצה לקצה. אם אתה מגלה שחוט אחד שונה בהתנגדותו בסדר גודל (פי 10 או עשירית) מהשאר זה אמור להדליק נורה אדומה.

 

בחוטים על ליבת פחמן, אשר יש הבדל אינהרנטי בין החוטים בגלל ההפרשים באורך אם אתה מגלה שהשינוי לא נמצא תואםי לאורך (למשל החוט הארוך יותר הוא בעל ההתנגדות הנמוכה ביותר) זה גם צריך להדליק נורה אדומה.

 

אם בסך הכל כל החוטים כמה קילו אוהמים לפה או לשם זה סביר.

פורסם

טוב היום בדקתי את ההתנגדות ולא הצלחתי לראות נתונים קובעים אולי הפלוק שלי דפוק ?

הוצאתי את חוט הצתה מס' 1 שהוא הכי קצר ממש כמה סנטימטרים כיוונתי את הבורר בפלוק ל20K בטווח אוהם חיברתי כל קצה בקצה של החוט הצתה ולא הגעתי לתשובה חד משמעית זה הראה לי התנגדות בטווח כזה 00.40 עד 00.50 +- זה משתנה טיפה...

למה זה לא מראה לי בצורה תקינה כמו למשל ככה 05.00 ?

ובחוט מס' 2 זה הראה לי גם את אותה התנגדות פחות או יותר..

 

או שיש טעות בבדיקה שלי?

בכל מקרה יש מישהו מאיזור ת"א גבעתיים רמת גן שיכול לעזור לי עם הבידקה הזו כי אני לא רוצה להחליף סתם חוטים..

פורסם

עם פלוק לא סביר שמדדת כי כבר מעל 20 שנה לפלוקים יש Auto Range. כנראה שאתה מדדת עם רב מודד פשוט.

יכול להיות שלא הצלחת להגיע למגע בתוך הגומי או משהו כזה? נראה לי שמשהו במדידה השתבש.

 

בכל מקרה אולי תפרט למה אתה רוצה להחליף חוטי הצתה או למה אתה מודד. זה תמיד עדיף להתחיל מהבעיה עצמה.

פורסם

יש מצב שלא הגעתי באמת למתכת הפנימית למרות שממש ניסיתי וחשבתי שזה נוגע,

בכל מקרה אני מעוניין למדוד התנגדות כי אני רואה שהחוטים ברכב זה מקוריים ודיי יבשים וקשים (כנראה משנת 96 עדיין),

בכל מקרה עכשיו חזרתי מסיבוב עם הרכב ושמתי לב שהוא לא עומד בסלד הקבוע הוא טיפה מתפרע לפעמים ובראשון הוא בהתחלה נותן מן קרטוע קטנטן כזה,פתחתי את המכסה מנוע שהרכב פועל כדי לבדוק אם יש בריחת ניצוץ וכנראה שבגלל שהתעסקתי עם החוטים היום ראיתי שחוט מס' 2 קיבל קרע קטן ממש בגומי וממנו בורח ניצוץ שנראה לעין בחושך לכיוון סעפת יניקה...

בקיצור אין מנוס עכשיו חייבים להחליף חוטי הצתה,

מה שאני רוצה לדעת זה רק מאיפה אני קונה חוטיים של ברו ראיתי כמה אומרים שהם עולים 200 וכמה אומרים שהם עולים 400 אביב אם תוכל להגיד לי מה המחיר לחוטים לרכב שלי או איזה דגם בדיוק של ברו מתאים לרכב שלי אני אודה לך מאוד.

פורסם

אני ממליץ לך לרכוש חוטי הצתה מקוריים בלבד והם עושים את העבודה מצויין ומחירם לא יותר יקר מחוטים תוצרת חברות ידועות.

 

בקובץ המצורף תוכל לראות את נתוני חוטי ההצתה של חברת FACET המתאימים לרכב שלך.

10.pdf

איזה כייף לי :)

פורסם

החברה הזו (פאקט) זה המקוריים של הרכב?

כמה הם עולים ואיפה ניתן לרכוש אותם ?

והאם להחליף גם את הכבל מהכוייל למפלג ?

  • ספונסר פורום
פורסם

התנגדות החוטים צריכה להיות 6Kאום .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

על החוטים המקוריים כתוב 5K אבל לא משנה בכל מקרה איך החברה הזו שמרק ציין ?

כמה הם עולים והיכן ניתן להשיג ?

  • ספונסר פורום
פורסם

המחבר שעל המצת 5K והקצה השני שמחובר למכסה

המפלג 1K ביחד זה 6K .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם
על החוטים המקוריים כתוב 5K אבל לא משנה בכל מקרה איך החברה הזו שמרק ציין ?

כמה הם עולים והיכן ניתן להשיג ?

 

חברת FACT הינה חברת OEM עבור הרבה ייצרני רכב והחלקים שלה נחשבים איכותיים.

איזה כייף לי :)

פורסם
החברה הזו (פאקט) זה המקוריים של הרכב?

כמה הם עולים ואיפה ניתן לרכוש אותם ?

והאם להחליף גם את הכבל מהכוייל למפלג ?

.....

×
×
  • תוכן חדש...