Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פתאום כולם נהיו כתבי רכב (GTI)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6048 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הGTI של קובי בוואלה החליטה לצעת להפסקת עישון. :)

דווקא השימוש בה (לפחות ממה שראיתי בסרט) היה סביר מאוד.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

  • תגובות 176
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

פרק של טופ גיר רואים {לא כול שידורים חוזרים} הרבה הרבה מיליונים ולתוכנית השפעה עצומה על דעת הקהל הרלוונטית,לעומת זאת עיתון ישראלי מצליח ככל שיהיה יקרא עי לא יותר מכמה עשרות אלפי ישראלים שרובם לא מתעניינים בשום רכב שהוא לא-כסוף,אוט[משפחתי 1.6.

עכשיו איפה שווה יותר ליבואן {באנגליה}או יצרן לזרוק אוטו למיבחן -לרבות סופר-קארז ופרארי ושות?

ולמרות זאת יש לברך על מדיניות צמפיון-1- להביא מכוניות ספורטיביות,2-לתת לכתבי רכב ושאר נזיקין לנהוג עלהן כולל לקוחות שרבים מהם לא ממש נהגי מרוץ.

פורסם

המבחן :

 

http://cars.walla.co.il/?w=/4701/1611707

 

(עדכון: מערכת וואלה רכב הורידה את הסרטון והכתבה בה התעללו ב GTI

כך שהקישור אינו זמין יותר - על זה נאמר "על ראש הגנב בוער הכובע ")

 

 

והתוצאה :

 

כשכתב רכב מקבל את הרכב לסופ"ש או לכתבה אתה לא צופה שהוא יחזיר לך אותו תקול\דפוק מתאונה\צמיגים גמורים ברמה שאי אפשר לנהוג על הרכב ..

 

ורק בשביל להבין במה מדובר - ככה חזרה הGTI החדשה שבקושי גמעה קילומטרים אחרי סופ"ש אצל כתב מעיתון מוכר (לא "אוטו" ולא "הגה") ואני אישית נתתי מבט על הצמיגים בשישי לפני שהכתב לקח את הרכב , הם היו במצב מצוין!

 

 

..

 

 

וואלה? וואלה (תרתי משמע) עכשיו מבינים מאיפה יצא העשן

את ריח הצמיגים בטח הריחו בכל גוש דן.

 

עכשיו לשלב השאלות:

 

האם צ'מפיון מוטורס ימשיכו לתת לאותו כתב רכב /עיתון , מכוניות למבחן דרכים?

כמה באמת עולים ארבעה צמיגים לגולף GTI החדשה?

האם נגרם נזק נוסף לרכב חוץ מהצמיגים, כגון: משולשים, בלמים, בולמים ?

פורסם
בנוסף, אתה לא באמת מאמין (פותח השירשור) שהם יעדיפו לקוח אחד על פני פרסומת שיווקית ב-20 עיתוני רכב שיכולה להביא להם לקוחות רבים?

 

השאלה שלי היתה האם אתה מכיר 20 עיתוני רכב? כי אני לא. ואני כן מצפה שיעדיפו לקוח חוזר על פני פרסומוני אינטרנט פסאודו מקצועיים. הבחורה בצ'מפיון הקריאה לי את שמות ה"מגזינים". גם היא לא האמינה שיש כאלה... (כלומר לא שהיא פקפקה בקיומם, אבל מקצועיותם או חשיבותם מוטלת בספק)

על כל פנים, בכתבה מ- וואללה, הוא כנראה התבלבל בין עשן מהרכב לבין עשן מהצמיגים :-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

חבר'ה זה לא קשור לאתר וואלה.

 

אין להסיק ממה שרשמתי שזה קשור אליהם..

 

כי זה לא הם! וכרגע זה לא ממש משנה מי אלא מה הסיבה לכך שהתבטלה נסיעה לבר צבי..

 

ולא , זה לא ברור מאליו להחזיר רכב לאחר מבחן בצורה הזאת ! וכן , זאת בהחלט חוצפה וצ'מפיון לא "מחליקה" את זה בקלות!

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם

עומר

 

דווקא משנה מאוד מי התעלל ב GOLF GTI החדשה, שנדע מי בן הבליעל.

(ואם זה לא קשור לוואלה, מעניין למה הם הסירו את הכתבה מהאתר שלהם ?)

 

ואני חוזר ושואל:

 

האם צ'מפיון מוטורס ימשיכו לתת לאותו כתב רכב /עיתון , מכוניות למבחן דרכים?

והתגובה שלך ש " "צ'מפיון לא מחליקה את זה בקלות" זו תשובה לקונית.

לדעתי על צ'מפיון לעשות מעשה ולהחרים את הכתב/מגזין לו נתנה את הרכב +חיוב על הנזקים.

 

כמה באמת עולים ארבעה צמיגים לגולף GTI החדשה?

האם נגרם נזק נוסף לרכב חוץ מהצמיגים, כגון: משולשים, בלמים, בולמים ?

כשרכב מגיע עם צמיגים קרועים לאחר התעללות שכזו, אני מניח כי חלקים נלווים נפגעו גם כן

פורסם
המבחן :

 

http://cars.walla.co.il/?w=/4701/1611707

 

(עדכון: מערכת וואלה רכב הורידה את הסרטון והכתבה בה התעללו ב GTI

כך שהקישור אינו זמין יותר - על זה נאמר "על ראש הגנב בוער הכובע ")

 

 

והתוצאה :

 

 

וואלה? וואלה (תרתי משמע) עכשיו מבינים מאיפה יצא העשן

את ריח הצמיגים בטח הריחו בכל גוש דן.

 

?

 

אל תמהרו להשמיץ לפני שאתם יודעים את הפרטים

הרכב לא היה אצלנו בסופ"ש (אלא באמצע השבוע), לא השחתנו שום דבר בצמיגים ואו שום דבר והרכב חזר תקין ושלם כפי שנלקח.

הקישור הורד בגלל בעיות בסרטון והוא יעלה מחר בבוקר, לא בגלל צמיגים או כל קשקוש אחר שמישהו כאן ממציא.

אל תמהרו לתקתק על המקלדת לפני שיש לכם את כל הפרטים

ולגבי עישון הרכב, מי שהספיק לראות בסרט, הרכב עישן מסיבה לא ידועה - מהאגזוז, לכל המלעיזים ולכן הוחזר לחברה יום קודם מתאריך היעד.

 

קובי ליאני

עורך וואלה! רכב

פורסם
ולגבי עישון הרכב, מי שהספיק לראות בסרט, הרכב עישן מסיבה לא ידועה - מהאגזוז, לכל המלעיזים ולכן הוחזר לחברה יום קודם מתאריך היעד.

 

קובי ליאני

עורך וואלה! רכב

 

הו כל הכבוד שהחלטת להגיב ולהבהיר את הדברים.

מהסירטון ניכר כי הרכב עבד קשה שם על המסלול(ומחוצה לו)

אך הפיסקה המצוטטת הנ"ל, מראה שגם אתם בוואלה רכב

ככל הנראה "התעללתם ברכב עד שיצא עשן".

איך אתה כותב באותה תגובה כי -ציטוט:

"והרכב חזר תקין ושלם כפי שנלקח"

ומיד אח"כ אתה כותב:

"ולגבי עישון הרכב, מי שהספיק לראות בסרט, הרכב עישן מסיבה לא ידועה - מהאגזוז,

לכל המלעיזים ולכן הוחזר לחברה יום קודם מתאריך היעד."

כלומר הרכב לא הוחזר תקין לחברה, הרכב חזר תקול- ואתה מודה בזה בתגובתך

לא הגיוני שלאחר מבחן דרכים סטנדרטי יצא עשן לא מוסבר מרכב חדש

אלא אם כן קרה משהו חמור. ואני אישית לא הייתי אומר את זה בחיוך למצלמה

כאילו ומתפאר בכך. אני פשוט הייתי מתבייש להחזיר רכב במצב תקול לחברה

שסמכה עליי, והפקידה בידיי רכב מבחן. הגיע הזמן שכתבי הרכב

יכבדו ויעריכו את המכוניות שהם מקבלים.

בקיצור ה GTI הזאת מוגדרת כ רכב מוכה .

פורסם

cool

מה אתה רוצה מקובי?

GTI זה רכב ספורטיבי שאמורים לנהוג עליו ולא לנסוע לסופר.

הנהיגה היתה "די רגוע" אפשר להגיד (לפי הסרטון).

 

אני לא מבין את הרחמים שלכם על צמפיון, זה לא איזה בעל רכב שרצה לעזור לעיתון, ומסר את הרכב שלו לטובת מבחן.

זוהי חברה גדולה שיודעת בדיוק מה היא עושה, הפרסום שיקבל הרכב בכל העיתונים בעזרת אותם מבחנים הוא כלום אפילו לעומת העלות של GTI אחת כזאת.

פורסם
הו כל הכבוד שהחלטת להגיב ולהבהיר את הדברים.

מהסירטון ניכר כי הרכב עבד קשה שם על המסלול(ומחוצה לו)

אך הפיסקה המצוטטת הנ"ל, מראה שגם אתם בוואלה רכב

ככל הנראה "התעללתם ברכב עד שיצא עשן".

לא הגיוני שלאחר מבחן דרכים סטנדרטי יצא עשן לא מוסבר מרכב חדש

אלא אם כן קרה משהו חמור. ואני אישית לא הייתי אומר את זה בחיוך למצלמה

כאילו ומתפאר בכך. אני פשוט הייתי מתבייש להחזיר רכב במצב תקול לחברה

שסמכה עליי, והפקידה בידיי רכב מבחן. הגיע הזמן שכתבי הרכב

יכבדו ויעריכו את המכוניות שהם מקבלים.

בקיצור ה GTI הזאת מוגדרת כ רכב מוכה .

 

תן לי לתקן אותך שוב

הרכב לא עבד קשה בכלל. ביום הראשון הוא צולם בצורה די רגועה ומתונה. מי שיודע איך צילומים נעשים, זה מעט מאוד נסיעה, הרבה מאוד הפסקות.

אף אחד מוואלה! לא קרע את הרכב, אף אחד לא התעלל ברכב עד שיצא עשן. ביום הצילומים השני, עם שאר הדורות, הרכב עמד - לא נסע ומייד כשעלה על המסלול, אחרי שכל האחרות צולמו, מייד התחיל לעשן עשן לבן. ההערכה המרכזית עוסקת בכך שמישהו מילא יותר מדי שמן ברכב לפני שנמסר לנו. גם לאחר שהחזרנו אותו (בצהרי היום השני בסך הכל), הוא נבדק ונמצא תקין.

אתה מעיר על כך שאמרתי את זה בחיוך? נו, תהיה רציני... מה אתה רוצה, שאני אבכא מול המצלמה?

לא התפארתי בכלום, התבאסתי יותר מכל דבר אחר שלא הצלחנו לסיים את המבחן כמו שתכננו וגם צ'מפיון התבאסו מזה, כי גם בשבילם מדובר בהפקה חשובה. הם דווקא הציעו שניקח אותו שוב כדי להשלים את הכתבה, אבל מסיבות מנהליות של ארגון מסובך להביא שוב את האנשים על זמנם הפרטי, שיפסידו שוב עבודה ויבואו מערים רחוקות (חלקם), אז העדפנו לוותר.

 

שוב, זה רק מוכיח שאין מקום לחשדנות הפרועה שלכם ושיותר קל לתקתק על המקלדת למרות שלא מבינים כלום.

פורסם

רק עכשיו ראיתי את השרשור, אז להלן תגובתי, בתור כתב של מגזין אוטו וביחס לתגובות שנכתבו כאן.

 

ראשית אתחיל בידידנו cool007, שהוא לא אחר מאשר אילן פייביש (וזה בדוק!), אשר בטיפשותו כי רבה יורק הוא לבאר ממנה הוא מנסה בקושי רב לשתות, בניסיונות פתטיים להכפיש את כתבי הרכב האמיתיים. הנה דוגמה אחת מני רבות:

 

אל תשווה את ה"לייצנים" (כתבי הרכב) שלנו ל טופ גיר. שם ההפקה מודעת להוצאה

ותאמין לי שאין להם בעיה לשלם על נזקים. לעומת מגזיני הרכב בארץ שהמוטו שלהם זה התעללות נטו.

 

וכעת לתגובות הנורמליות:

 

כשכתב רכב מקבל את הרכב לסופ"ש או לכתבה אתה לא צופה שהוא יחזיר לך אותו תקול\דפוק מתאונה\צמיגים גמורים ברמה שאי אפשר לנהוג על הרכב ..

 

ורק בשביל להבין במה מדובר - ככה חזרה הGTI החדשה שבקושי גמעה קילומטרים אחרי סופ"ש אצל כתב מעיתון מוכר (לא "אוטו" ולא "הגה") ואני אישית נתתי מבט על הצמיגים בשישי לפני שהכתב לקח את הרכב , הם היו במצב מצוין!

 

קודם כל, תנחומיי על הרכב. לא ידוע לי מיהו כתב הרכב האשם, אבל גם לדעתי זו בושה להחזיר רכב במצב כזה, ולא זכור לי מבחן של "אוטו" שהצמיגים חזרו במצב אפילו קרוב לזה. בכלל, אני חושב שההבנה בין היבואנים למגזיני הרכב הגדולים בנושא הזה השתפרה משמעותית בזמן האחרון, ויש דאגה מצד שני הצדדים לשמור על תקינות התנהגותית בכדי לא לגרור גם נזקים כלכליים, בין השאר.

 

אגב, הרכב היה אצלנו בחמישי וככל הידוע לי חזר עם צמיגים תקינים בהחלט (לצערי לא יצא לי לנהוג עליו). לעשות כזה נזק בסופ"ש אחד זה מרשים - אני לא תמיד מצליח לגרום לצמיגים להיראות ככה גם אחרי סשן דריפטים ארוך במיאטה...

 

יש כ"כ הרבה מקרים שעיתונאי רכב מחזירים רכבים עם צמיגים שחוטים\מנועים גמורים\ציריות שבורות שזה פשוט לא הגיוני. זה לא שאנשים הולכים לקפוץ עם המכונית שלהם מטר באוויר על בסיס קבוע, או לסוע או גולף GTI בדרכי עפר (מה שנראה שעשו כאן).

עריכה: אגב, אני לא מדבר על מקרה שבן אדם בתום לב גורם לנזק, אלא גרימת נזק במזיד.

 

אתה טועה. כמות המקרים שנגרם נזק לרכבי הדגמה מעיתונאים הוא קטן משמעותית ממה שנדמה לך. אולי פעם אחת מתוך 100 מבחנים חוזר רכב ליבואן עם נזק כזה או אחר. ואני מתייחס כעת למגזינים הגדולים והמוכרים. בכל מקרה - בהחלט לא מדובר בנזק במזיד.

 

אני לא מבין מה אתם רוצים? זאת העבודה שלו, ואם את חושבים שהסוכנויות לא מרוצות מזה, אז אתם טועים. הן רוצות שהכתב יהנה כמה שהוא יכול ויכתוב דעה טובה על הרכב. הן בכלל לא חושבות על זה שהרכב חוזר ככה זה פשוט ישר יורד מתקציב מחלקת השיווק שלהן.

בנוסף, אתה לא באמת מאמין (פותח השירשור) שהם יעדיפו לקוח אחד על פני פרסומת שיווקית ב-20 עיתוני רכב שיכולה להביא להם לקוחות רבים?

 

זה ממש לא מדויק. היבואנים בהחלט כועסים על רכבים שחוזרים עם בלאי. לפעמים הכעס מוצדק, לפעמים ממש לא. אבל שני הצדדים צריכים להבין את הצרכים של הצד השני ולכבד אותם.

 

השאלה שלי היתה האם אתה מכיר 20 עיתוני רכב? כי אני לא. ואני כן מצפה שיעדיפו לקוח חוזר על פני פרסומוני אינטרנט פסאודו מקצועיים. הבחורה בצ'מפיון הקריאה לי את שמות ה"מגזינים". גם היא לא האמינה שיש כאלה... (כלומר לא שהיא פקפקה בקיומם, אבל מקצועיותם או חשיבותם מוטלת בספק)

על כל פנים, בכתבה מ- וואללה, הוא כנראה התבלבל בין עשן מהרכב לבין עשן מהצמיגים :-)

 

מעניין - האם אתה זוכר את שמות המגזינים? כי אני בהחלט לא מכיר 20 גופי תקשורת בנושא רכב בארץ.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

הם לא יודעים שאתה לקוח עם כסף בכיס שמוכן לקנות, מבחינתם אתה יכול להיות גם עוד ישראלי אחד שהחליט לבדוק את הרכב.

 

מה גורם לך להיות כלכך בטוח שיש להם רק רכב אחד?

 

1) פותח השרשור הוא לקוח חוזר שכבר קנה מהם לפחות 2 רכבים בשנתיים האחרונות.

 

2) יש רק רכב מבחן אחד.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

אני מאמין שלא מדובר ב 20 מגזיני רכב אלא ב 20 מגזינים אשר יש בהם גם כתבות על רכב כמו לאשה ובלייזר.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אני מאמין שלא מדובר ב 20 מגזיני רכב אלא ב 20 מגזינים אשר יש בהם גם כתבות על רכב כמו לאשה ובלייזר.

 

גם ככה קשה לי לספור 20. בנוסף, את "לאשה" למשל ממש לא מעניינת גולף GTI...

 

אגב, סוכן כפול פייביש, אילן פייביש (המגניב) - נחסם (ולמי שלא הבין - cool007...)

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6048 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...