Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פתאום כולם נהיו כתבי רכב (GTI)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6048 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
החזרה קרובה מתמיד, אומנם בפורמט אחר ועם מלא רעיונות חדשים וטובים אבל החזרה קרובה.

:ok::onfire::multi:

מעולה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

  • תגובות 176
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ואני, יכול לספר לך סיפור שקרה לי שרכשתי את ה-X5 אחד הסוכנים דיבר בצורה שלא היה צריך לדבר והוא טופל בצורה קשה ואני, דאגתי שיטפלו בו כמו שצריך עם אזהרה.

 

 

כנראה נפלת על הסוכן שאחראי על משפחות הפשע וזה סגנון הדיבור המקובל אצלם. :lol:

אתה יודע, זה שנותן בחינם כל רכב על בסיס לחיצת יד שיום יבוא וכנראה הם ישלמו על הרכב.:shock:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
וזה בסדר גמור, מבחינתך, בדיוק כמו שזה בסדר גמור מבחינתי להנות מדברים אחרים, גם בנהיגה דורשנית וספורטיבית.

 

מסכים לגמרי, אבל אתה כתבת שהדיון הוא על איכותו של הרובוטי ולא על קיומו או העדרו, וכאן חלקתי עליך. אני חושב שיש מקום להעדיף ידני, אל משנה עד כמה הרובוטי מצויין טכנית.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
גיל, פורשה אוחזת אבסולוטית ?

מספר הפעמים שקיימן כמעט ונתנה לי ביס הוא עצום, אם לא בקרת אחיזה אתה יודע כמה ספינים היתי יכול לסמן ברזומה שלי ?

 

מנוע מרכזי, הנעה אחורית... עולם אחר.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
מסכים לגמרי, אבל אתה כתבת שהדיון הוא על איכותו של הרובוטי ולא על קיומו או העדרו, וכאן חלקתי עליך. אני חושב שיש מקום להעדיף ידני, אל משנה עד כמה הרובוטי מצויין טכנית.

 

 

לא מדויק, אני כתבתי שהדיון צריך להיות על איכותו, אבל הנקודה הובנה על ידי שנינו.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
מנוע מרכזי, הנעה אחורית... עולם אחר.

עולם אחר, old school , אפשר להמשיך עוד ועוד, יש לי הרגשה שהשרשור בקלות יעבור את ה 10K צפיות, השאלה אם אנחנו רוצים להגיע ל 20K ?

 

EVO לקחו BMW 135 קופה ארוכת טווח, בחודשיים האחרונים החליפו לה גנטים, צמיגים, בולמי זעזועים ואני חושב שעוד קצת דברים, כתבו עליה שהיא מתנהגת חיה יותר, כיפית יותר יאדה יאדה יאדה

העלו אותה על מסלול הזמנים שלהם, הזמן של המקורית היה בערך 1:36, אחרי כל השיפורים, וכל הסופרלטיבים על ההתנהגות, היא עושה עכשיו ... 1:37 :p

עכשיו הסקר המעניין הוא מי מהפורום היה רוצה את המקורית לעצמו ומי את ה"משופרת"

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

והערה אחרונה לג'רמי, לעניין השימוש ב"עקב לצד אגודל" בנסיעות מנהלתיות. האטה באופן זה תהיה חלקה יתר ותנענע פחות את הרכב על ציר האורך, מאחר ואתה בולם ומוריד הילוך סימולטנית, תוך שאתה מעלה את הסל"ד לרמה המתאימה בהילוך הנמוך יותר. נסה לחשוב על הפעם האחרונה בה נסעת עם מישהו שהאט ברכב ידני ועל תנודות הגוף שלך בבלימה, בעת ששחרר את המצמד לאחר הורדת הילוך - ובהמשך הבלימה.

תודה. בנסיעה מנהלתית אני יודע להוריד הילוכים תוך כדי בלימה בלי דאבל קלאץ' מבלי לזעזע את הנוסעים. גם אשתי יודעת איך.

הכוונה שלי היתה לנהיגה ספורטיבית על כבישים ציבוריים.

הנסיון שלי מגלה שתרגולת עקב לצד אגודל (וזה לא אותו דבר כמו סתם דאבל קלאץ', שלא בהכרח מתבצע בוזמנית עם בלימה) הוא יעיל ועוזר רק במצבי נהיגה מהירה מאוד. מהירה יותר ממה שאני נוהג על כבישים ציבוריים בנסיעות כיף.

אני משער שזה עניין של סגנון נהיגה. יש מי שמוריד הילוך בזמן האטה ברגע שהמהירות היא כזו שהסל"ד יעלה לאזור הקו האדום עם הורדת ההילוך. אני בדר"כ מוריד את ההילוך קצת מאוחר יותר, בסל"ד נמוך יותר, ולכן יש פחות ערך מוסף בעקב-אגודל.

 

ולגבי מועדונים, אני מוכן להצטרף לשניהם.

גם למועדון הדוושה השלישית, וגם למועדון אוהבי DSG שבכל זאת יודעים ואוהבים לערבב הילוכים לבד.

אני תמיד העדפתי מכוניות שבהם אני אהנה יותר מהנהיגה, גם אם אהיה איטי יותר, אבל שחרור ממשימת העברת הילוכים ידנית יכולה לפנות את תשומת הלב ליותר משחקים והנאה בסיבובים.

 

 

טוב שלא נידבת גם את החבר שלי עם הרנו מאסטר להובלות |נבוט| ;)

ומה קרה לפיאט דוקאטו הנצחית? :lol:

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

אני מסכים, הסיטואציה היחידה בה שימוש בעקב אגודל תעזור לך (להרוויח זמן) היא כאשר כח הבלימה שאתה מפעיל הוא מקסימלי לרמת האחיזה שבה הצמיג מסוגל להיות, ולכן העלייה הפיתאומית בסל"ד (וכתוצאה מכך הגדלת הכוחות הפועלים על הצמיג) תגרום לאיבוד אחיזה בצמיגים וליציאה מהקו הנכון (וזאת כמובן בהנחה שאתה נמצא בדיוק בקו הנכון).

 

לא צריך עקב עגודל כדי להוריד הילוכים בעדינות, מספיק דאבל קלאץ' או פשוט לחכות ולהוריד הילוך קצת יותר מאוחר, כמו שג'רמי הזכיר.

 

למרות זאת, כמובן שתמיד כיף להתאמן על הטכניקה, גם אם לא באמת צריך. בדיוק מאותה סיבה, אני הייתי מעדיף גיר ידני, אולי הזמנים יהיו פחות טובים, אבל הטכניקה, הכיף והאתגר - תמיד יהיו גבוהים יותר עם תיבה ידנית.

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

ברוב המכוניות - תלוי במבנה הגיר, יהיה ניתן להוציא מהילוך ללא שימוש בקלאץ'

 

שילוב ללא קלאץ' ממצב ניוטרל אפשרי בכל רכב ידני באופן הבא:

 

(הניסוי על חשבון המנסה)

 

מכת גז והחזקת הידית ב"גייט" ליד ההילוך, תוך כדי שהטורים יורדים בדיוק בסל"ד המתאים הידית "תישאב" לתוך הגייט.

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

פורסם

לא שאלתי איך. אני יודע שניתן להוציא מהילוך ללא שימוש בקלאץ וגם לשלב הילוך כשהטורים מתאימים (גם תוך כדי נסיעה כמובן).

אני יודע שזה מזיק לגיר, אתה אמרת שלא.

על זה ביקשתי הסבר.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6048 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...