Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פתאום כולם נהיו כתבי רכב (GTI)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6047 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כתבה נחמדה מאוד.

 

אהבתי לראות את הגולף דור1 ודור2 במסלול, אגב נראה שדווקא נהגיהם הם שלחצו את הרכבים בפניות (שראו בוידאו) לעומת ה3 וה4...

 

דדי (dkny2), תוסיף לרשימה הייטקיסטים שיכולים סופסוף לשחרר את הליסינג ולרכוש רכב ספורט טוב.

כבר שכחת? ביצענו ביחד נסיעת מבחן על הGTI. :)

(שוב תודה, נהנתי מכל רגע.)

 

 

האמת שאחרי שסיימתי לכתוב ושלחתי קלטתי ששכחתי כמה חברה אך לא חשבתי שזה יחזור אליי ככה :-D:wink:

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

  • תגובות 176
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עדכון קצר:

היום בוצעה נסיעת המבחן, עם "מדריך" נעים ובעל ניסיון מתאים לרכב.

מדובר (כמובן) ברכב מדהים, עם צליל מדהים עוד יותר. כל גז ביניים בהורדת הילוך חילץ ממני "וואוו". הפטנט שלהם שמה בסרן הקדמי עושה את שלו ללא ספק...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

1. הכללה על כל כתבי הרכב אינה במקומה. כשהגיעה המיאטה דור II ב 2003 הוזמנתי, כבעל מיאטה דור I, להשתתף במבחן שנערך ב"אוטו" ע"י טל שביט וניצן רז ולכתוב את רשמיי. אמנם המבחן נערך בכבישים ה"נכונים", אבל אני יכול להעיד ממקור ראשון שהמבחן לא כלל פעילות שוחקת צמיגים באופן חריג.

2. המשולש יבואן-כתב רכב- לקוח פוטנציאלי מונע משיקולים עסקיים ואם היבואן טועה בהתנהלות העסקית - זו בעייה שלו.

הרבה יותר מפריע לי לראות בשבתות בשטח רכבי שטח צבאיים / משטרתיים / של חברת חשמל (שאף השתתפו בתחרויות ראלי שהשתתפתי בהן). פה זה מרגיז, כי זה ע"ח משלם המיסים.

3. הייתי בעברי, כעיסוק צדדי, מה שאתם קוראים "כתב לייף-סטייל" עבור אתר אינטרנט של אחד הבנקים הגדולים, שיועד לבעלי חשבונות פרימיום. קיבלתי מכוניות מעניינות לנסיעות התרשמות, מעולם לא התיימרתי לכתוב מבחן דרכים ברמה של ירחון רכב, אלא רק להביא לידיעת הקוראים ההדיוטות אינפורמציה שראיתי אותה כחשובה.

אם הייתי כותב, למשל, על GTI, אז הכתבה נפתחה בהסטורייה מ 1976. כשכתבתי על מיאטה, התחלתי ברודסטרים הבריטיות בשנות ה 50 וה 60. לא הבאתי מכוניות לקצה היכולת, כי זה גם לא היה מעניין את הקוראים - וכך תמיד החזרתי את הרכבים כמו שקיבלתי אותם.

אני מניח שאם קוראי "אוטו" ראו דברים שכתבתי, הם דילגו הלאה, כי לא היה לי מה לחדש להם.

אם בכל התקופה שכתבתי הצלחתי לגרום לאדם אחד לקנות, נניח, GTI במקום סוברו B4 - עשיתי את שלי.

פורסם

באופן כללי, בתור לקוח זה בעייתי לבחון רכב ספורט בכביש כי בעצם אתה בוחן רק אספקט אחד של הרכב בהתנהלות יום יומית בכביש ולא מגרד את היכולות ה"אמיתיות" שלו.

 

לי אישית היה חוסר ביטחון מסוים ללחוץ את הרכב לפינות בכביש כאשר אני עוד לא מכיר את האופי שלו ואיך הוא יגמול לי. (יכניס לי פליק ויוריד לי את הלב או יאפשר לי לצאת ממצב שעלול להיות בעייתי בקלות)

 

לסיכום, אולי הנסיעת מבחן צריכה להתנהל בצורה של בדרך למסלול וחזרה מהמסלול.

פורסם

Bar72, רציתי להגיד לך שאין לך מה לצפות לנסיעת מבחן אבל אני רואה שהצלחת בסוף להוציא נסיעת מבחן.

כשביצעתי נסיעת מבחן על ה MK5 יצאה איתי סוכנת שבפעם הראשונה שעברתי את ה 4000 סל"ד צעקה עלי שעוד פעם אני עושה את זה היא נוהגת את הרכב חזרה.

סובבתי את הרכב החזרתי אותו לסוכנות, הראתי להם אצבע משולשת ושמתי הזמנה על סובארו.

בשיווק VW קיבלו אצלי נכשל כשחשבתי לקנות את ה GTI הקודמת.

ובאותו נושא, עשיתי יותר מנסיעת מבחן אחת על לקסוס, הם מספקים את הרכב עם חיוך וברכת סע לשלום המפתחות בפנים, ת-ע-נ-ו-ג, אני ככה קרוב לשים הזמנה על IS בגלל רמת השירות שלהם !

 

ובקשר ל MK6, הרעש שלה בולט בתוך הרכב אבל ל-א מחוץ לרכב, מאוד מוזר...

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

דרור אני מעריך את הדעה שלך אבל אני חייב לציין שאני לא מודע למצב בעבר אבל אני מודע היטב למצב בהווה והמצב הוא ממש לא מה שאתה מתאר..

 

אולי בר צבי או רועי (חבר פורום וגם מנהל) ייתנו לך קצת מההתרשמות שלהם עם נציג הנסיעות(דדי-DKNY), ואיך היתה ההתרשמות שלהם מהנסיעה..

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם

עומר, לא הבנתי על מה אתה מגיב, על סיפור נסיעת המבחן שניסיתי לעשות על ה MK5 או על דעתי על ה MK6 ?

על נסיעת המבחן הקודמת אין חילוקי דיעות, ההסטוריה מוכיחה שאין לי מושג מה האוטו יודע או לא והכסף הלך לסובארו (WRX) בגלל נציגת (אי)מכירות שיצאה איתי לסיבוב וחשבה שנסיעה ב 50 בתוך העיר תרשים אותי.

על דעתי על הרעש של ה MK6 ? עובדה, נכנסתי למנהרה, בתוך העיר, בהילוך שני, מ 5000 סל"ד והלאה, חלונות פתוחים, ציפיתי לשמוע הידהוד נחמד, הצליל היה מאכזב למדי, לא חזק, לא באסים, לא כלום.

בתוך הרכב, הצליל תענוג, מודה, כולל הפפפבלבלבלפפפפ בכל העברת הילוך.

שלא תבין לא נכון, בשורה התחתונה הרכב מעולה ודי לטעמי, אבל הגבתי לעניין הרעש, סליחה השקט.

 

צריך רק לראות מה ואיך מגיעה המגאן ספורט הבאה (אבזור, מחיר) לפני שמחליטים ;)

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

מה יש לומר שלא נאמר במקומות אחרים?

הנהיגה ברכב מהנה מאוד. תיתן גז בסיבוב, לא תיתן, תעזוב באמצע, הוא שומר על הקו. כמובן, זו פעם ראשונה בים, אז לא לקחתי אותו לקצה על אף אהדה רבה (והכוונה טובה) מצד נציג נסיעות המבחן (דדי). והצליל... משכר. ממש. עכשיו אני מבין על מה כתבי הרכב דיברו.

הרכב גם נוח מאוד. המושבים מעולים, ניתן לכוון תמיכה בגב התחתון (חשוב בגילי ;-) ), והם אפילו יפים לטעמי, גם בגרסתם ה"סקוטית" משהו. השירוקו שברה לי את הגב, אבל הנסיעה כאן - על אף שהיא מעט קשיחה יותר מ- 160, ומשמעותית יותר מה- 1.6 - היתה נסבלת ביותר מנקודת ראות הסחוס הבולט בין L4 ל- L5. גם המושבים מאחור טובים משמעותית מרוב המושבים הקדמיים שאני מכיר.

בפנים, כמובן הרגשתי "בבית" מבחינת האבזור, משום שהוא מאוד דומה לשל ה- 160 (מסך מגע, שליטה מההגה, SD, וכו') אם כי היו דברים חסרים (קורז קונטרול, למשל). מה שקצת הפריע לי, זה שאי אפשר להזמין למשל פנים בהיר. כנראה זו החלטה של החברה ולא היבואן. ואני דווקא אוהב להרגיש שנעים לי כשאני מוציא 200K. אני יודע, שטותי ולא זה מה שיכריע, אבל בכ"ז.

בשורה טובה: 95 ולא 98. הרכב הזה בכלל יחסוך לי כסף ;-)

 

לסיכום: הנסיעה מרגישה מאוד festive, אבל השהות בפנים קצת פחות.

 

עד שאני אחליט מה קורה, בהתייעצות עם האישה, כבר בטח לא יישארו. גם ככה 3 דלתות ידני זה רק באפריל... אני עומד ליד עומר, ותוך כדי שאני מנסה לשנורר איזו הנחה, מישהו כבר מזמין בטלפון לאשתו בלי להתבלבל, ומשלם מקדמה, לפני שנסע בכלל ברכב. גם 160 אין במלאי בכלל ואפילו זו שבתצוגה נמכרה. OMG. אני צופה שלחובבי הגולפים הזריזות יהיה היצע מעניין בעוד שנתיים-שלוש.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
הנהיגה ברכב מהנה מאוד. תיתן גז בסיבוב, לא תיתן, תעזוב באמצע, הוא יושב במקום.

 

וזה טוב?

אני לא שואל בהתנשאות, אני באמת רוצה להבין האם זה מה שהרבה אנשים מחפשים ברכב ספורט?

אישית, זה נשמע לי משעמם, בעצם, זו הסיבה העיקרית שבזמנו פסלתי לאון ספורט סטנדרטית.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

מה שאני ראיתי זה שתחת גז כבד על אספלט שלא אוחז הכי טוב מורגש תת היגוי, מצד שני זה לא מיוחד לרכב הזה, כל רכב הנעה קידמית שהיתי איתו שם עשה את זה, אולי ציפיתי לקצת יותר מידי מהדיפרמציאל מבוקר מחשב הזה ETIJXDEY או איזה שילוב אותיות אחר שלא בחרו לו ;)

תחת העברת משקל קדימה בסיבוב הזנב יודע להדק, דווקא מצא חן בעייני :-)

כרגיל בקרת היציבות מתנהגת סבבה לגמרי ולארג'ית לפני סיום החגיגה.

החיסרון העצבני באבזור לדעתי מגיע דווקא בחיישני אורות וגשם שלא מצאתי ברכב המבחן.

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

בר, אתה בטוח שאין המלצה של היצרן להשתמש ב-98 ב-MK6 GTI?

כי בדור 5 אפשר גם להשתמש ב-95 ורוב מי שאני מכיר עושים זאת. אבל יש המלצה לשים 98.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6047 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...