Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פתאום כולם נהיו כתבי רכב (GTI)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6047 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמה שהתופעה הזו מוכרת לי, תגיד תודה שהודיעו לך כי לפעמים זה לא קורה בכלל.

אני לא רוצה לפרט פה מקרים שקרו לי (GTI MK6), אבל בגישה הזאת הם מצמצמים לעצמם את המכירות בחצי לפחות.

היו לנו במשפחה גם BMW ישנה ומתפרקת, גם מרצדס לא חדשה, ועכשיו יש אקורד בנוסף לגולפים. איפה הם ואיפה צ'מפיון. ממש חבל.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

  • תגובות 176
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ההבדל הוא שלפני שהורסים רכב בטופ גיר הם צריכים למלא המון טפסים ולהסביר מה הם עושים בדיוק.

הם לא עושים דברים סתם והכל שם מתוכנן עד הפרט האחרון.

 

אגב, בשבוע שעבר הם הרסו רנו סנדרו, שזה מספיק קרוב.

 

 

באיזה משרה החזקת בצוות טופ-גיר?

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

פורסם

יש כ"כ הרבה מקרים שעיתונאי רכב מחזירים רכבים עם צמיגים שחוטים\מנועים גמורים\ציריות שבורות שזה פשוט לא הגיוני. זה לא שאנשים הולכים לקפוץ עם המכונית שלהם מטר באוויר על בסיס קבוע, או לסוע או גולף GTI בדרכי עפר (מה שנראה שעשו כאן).

אם זה היה רכב נישה לשוק ישראלי, מילא. אבל גולף GTI ? עם כל הכבוד לעיתונאי הרכב בארץ, מה כבר הם יכולים לגלות עליה שלא נבדק כבר ? אין כתבות מחו"ל ? למה להעדיף עיתונאי אינפנטיל על לקוח, שלא לדבר על העובדה שיש מישהו שבסוף יקנה את הרכב הזה. מדהים שהחגיגה הזאת נמשכת.

עריכה: אגב, אני לא מדבר על מקרה שבן אדם בתום לב גורם לנזק, אלא גרימת נזק במזיד.

שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D
פורסם

שנים של תסכול מוטורי + הנטיה הטבעית של מרבית כתבי הרכב להחזיק מעצמם מינימום שומאכר (כי פעם אחת הם טסו להונגריה לבחון איזה סקודה אחרי מתיחת פנים) + חוסר הכבוד הישראלי הטיפוסי לרכוש של אחרים = רכב מבחן שחוט אחרי נסיעה.

 

לא ברור לי מדוע אתה מתפלא. מה, אתה לא יודע איפה אתה גר? כך עובדים הדברים במדינת הליסינג... :rolleyes:

פורסם

אני לא מבין מה אתם רוצים? התפקיד של העיתונאי הוא להביא את כל האמת על הרכב. אתם לא מצפים שהוא יקח אותו לסיבוב בפרוורים כשהוא נושק למהירות של 80 קמ"ש נכון?

אני לא מבין מה אתם רוצים? זאת העבודה שלו, ואם את חושבים שהסוכנויות לא מרוצות מזה, אז אתם טועים. הן רוצות שהכתב יהנה כמה שהוא יכול ויכתוב דעה טובה על הרכב. הן בכלל לא חושבות על זה שהרכב חוזר ככה זה פשוט ישר יורד מתקציב מחלקת השיווק שלהן.

בנוסף, אתה לא באמת מאמין (פותח השירשור) שהם יעדיפו לקוח אחד על פני פרסומת שיווקית ב-20 עיתוני רכב שיכולה להביא להם לקוחות רבים?

Uno Turbo כתב: לא יודע, לשמוע גבר אומר: אוטו קטו ואדום, עושה לי קצת צמרמורת :smile:. alexk כתב: כשאתה אומר צמרמורת אתה מתכוון לרטט במקומות מסוימים בגוף? כי אם כן, יש פורומים אחרים בשביל זה.

פורסם
ההבדל הוא שלפני שהורסים רכב בטופ גיר הם צריכים למלא המון טפסים ולהסביר מה הם עושים בדיוק.

הם לא עושים דברים סתם והכל שם מתוכנן עד הפרט האחרון.

 

אגב, בשבוע שעבר הם הרסו רנו סנדרו, שזה מספיק קרוב.

זה לא רנו זה דאציה,יחי הבדל הקטן.

פורסם

אחד התפקידים של מחלקת השיווק הוא לדעת לאזן בין עיתונאים ללקוחות ריאליים. ברור שמחלקת השיווק של צ'מפיון איבדה את הצפון בתחום הזה. לא יתכן מצב שבו לקוח עם כסף בכיס לא יכול לתאם נסיעת מבחן, במיוחד לקוח קיים כמו פותח השרשור, שאמור לקבל עדיפות על פני כל אחד אחר, פחות או יותר. משום מה יש לי הרגשה שבגרמניה פולקסוואגן הייתה פועלת אחרת.

 

ברור גם שנכונותם של יבואנים בארץ להבליג על הוונדליזם הזה היא אסטרטגית, ומטרתה ליצור יחסים טובים עם הכתבים, שיכולים לבנות או להרוס מותג שלם במשיכת קולמוס. ואני אומר: אם אתם רוצים להתחנף לכתבים, תקצו עוד רכב מבחן ואיתו תעשו מה שבא לכם. אבל לא על חשבון הלקוחות, לעזאזל. איפה תודעת השירות הבסיסית?

פורסם

העבודה שלו זה לא לבדוק מתי הרכב מתפרק.

זו דוגמה לכתב רכב שפשוט שלף את רישיון העיתונות שלו ובעיקר התעסק בזה שהוא מקבל נסיעת מבחן חינם בGTI והוא ראוי לחרוש לה תצורה מבלי לתת לאף אחד תשובות אחרי זה.

גועל נפש של התנהגות.

פורסם

לא חשבת אולי שלצ'מפיון או כל חברה יש אינטרס לתת רכב מבחן לכתבי הרכב?

אם הסיקור יהיה מוצלח הם יקבלו בתמורה 10 קונים פוטנציאלים במקום קונה אחד.

פורסם

שלום רב !

 

שאלה.

אמנם התשובה רמוזה כאן בחלק מהתגובות.

אבל, מה עושים בסופו של דבר עם רכבי מבחן שכאלה?

הם נמכרים כמו כל רכב רגיל לאיזה קונה אומלל ?

 

או שהן נמכרות בהנחה ובלי אחריות או אחריות מוגבלת מאד ?

אולי זה גם מסביר את תיסמונת רכבי לימון ?!

פורסם
אחד התפקידים של מחלקת השיווק הוא לדעת לאזן בין עיתונאים ללקוחות ריאליים. ברור שמחלקת השיווק של צ'מפיון איבדה את הצפון בתחום הזה. לא יתכן מצב שבו לקוח עם כסף בכיס לא יכול לתאם נסיעת מבחן, במיוחד לקוח קיים כמו פותח השרשור, שאמור לקבל עדיפות על פני כל אחד אחר, פחות או יותר. הם לא יודעים שאתה לקוח עם כסף בכיס שמוכן לקנות, מבחינתם אתה יכול להיות גם עוד ישראלי אחד שהחליט לבדוק את הרכב.

 

ואני אומר: אם אתם רוצים להתחנף לכתבים, תקצו עוד רכב מבחן ואיתו תעשו מה שבא לכם. אבל לא על חשבון הלקוחות, לעזאזל. איפה תודעת השירות הבסיסית? מה גורם לך להיות כלכך בטוח שיש להם רק רכב אחד?

 

 

העבודה שלו זה לא לבדוק מתי הרכב מתפרק.

העבודה שלו היא להביא את הרכב עד לקצה, ואז להעביר את המידע אלייך.

Uno Turbo כתב: לא יודע, לשמוע גבר אומר: אוטו קטו ואדום, עושה לי קצת צמרמורת :smile:. alexk כתב: כשאתה אומר צמרמורת אתה מתכוון לרטט במקומות מסוימים בגוף? כי אם כן, יש פורומים אחרים בשביל זה.

פורסם

מה שמראות התמונות שהביא עומר זו חבלה וזלזול לפי הגדרה.

 

מאוד מצער שזו הרמה של כתב רכב מוכר.....

 

את עמדתי הבעתי בעבר בנושא ומצער לגלות שהיא תקפה ושרירה גם היום. :cry:

 

אני מאחל בהצלחה ללקוח המרוצה שירכוש את הרכב הנ"ל כמשומש במצב נהדר מצ'מפיון :lol:

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

אני מבטיח לכם שלקחת רכב עם חצי קילומטר על הסקאלה ולעשות אתו צלחות הרבה יותר גרוע....

 

אגב,זה מה שקורה בהרבה מהרכבים ששילמתם עליהם כסף....

 

 

מישו ראה פעם פאסאט TDI 2.0 חדשה 140 כ"ס מעשנת צמיגים ונעלמת בעלטה של עשן?

 

חדשה, משמע אני מאמין 2 -3 ק"מ על הסקאלה.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6047 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...