Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פתאום כולם נהיו כתבי רכב (GTI)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6046 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 176
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אגב, בזמנו כשלקחתי נסיעת מבחן צ'מפיון הציעו דיל מפוקפק ללקוחות:

להעמיד את רכבם לאחר הרכישה (GTI MK5) לנסיעות מבחן מפעם לפעם תמורת הנחה במחיר (נדמה לי 10-15 אחוז) וכמה טיפולים חינם.

את הצחוק שלי כשהנציג הציע את זה, כנראה שמעו בכל גוש דן והסביבה.

 

אני זוכר ששאלתי את הנציג איך היה מגיב אם היה צריך להעמיד את חברה שלו / אשתו ל"נסיעת מבחן" עם גברים אחרים מפעם לפעם :)

 

 

אם אני נוכח ברכב בזמן ההדגמה,הייתי מוכן גם ל 5 אחוז הנחה.

 

5% מ220 אלף זה 11 אלף שקל!! בשביל כמה נסיעות של חנונים מעולם ההיטק שרוצים סיבוב על רכב שנראה מגניב זה אחלה.

DSCF901111111105_resize1.jpg
פורסם

זה לא רק חנונים, זה גם כתבי רכב שמשחיתים תיבות הילוכים,ציריות,גלי הינע,ושסתומים שעובדים קשה... :roll:

 

אגב,אני ראיתי נסיעת מבחן על VOLVO S40 T5 , הרכב קר... מזג אוויר קר,וקורעים לרכב את הצורה!

 

רכב קר! עוד לא הגיע ל60 מעלות! והפורק כבר מתעטש :cry:

 

להעמיד רכב שלך תמורת 11,000 ש"ח שהם סך הכל 5% מהסכום הכולל?

 

עדיף לקנות רכב יד שניה עם ק"מ אפסי שירד ירידת ערך של יותר מ5% ולהסתפק בו,ככה או ככה תרגיש שאתה נוסע במכונית משומשת ...

פורסם
אם אני נוכח ברכב בזמן ההדגמה,הייתי מוכן גם ל 5 אחוז הנחה.

 

5% מ220 אלף זה 11 אלף שקל!! בשביל כמה נסיעות של חנונים מעולם ההיטק שרוצים סיבוב על רכב שנראה מגניב זה אחלה.

 

 

תתפלא אבל רוב הלקוחות שנסעתי איתם עד היום הינם אנשי עסקים (בעלי 911 וכד') או בעלי דור 5 או מיאטות או כאלה שסוף סוף יכולים לקחת רכב ספורט טוב !!! במחיר טוב ואף להנות כל רגע . כל ההייטקיסטים עושים נסיעות בג'טות או אוקטביות ובודקים מה יותר כדאי ברמה 2 בליסינג .

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם

כתבה נחמדה מאוד.

 

אהבתי לראות את הגולף דור1 ודור2 במסלול, אגב נראה שדווקא נהגיהם הם שלחצו את הרכבים בפניות (שראו בוידאו) לעומת ה3 וה4...

 

דדי (dkny2), תוסיף לרשימה הייטקיסטים שיכולים סופסוף לשחרר את הליסינג ולרכוש רכב ספורט טוב.

כבר שכחת? ביצענו ביחד נסיעת מבחן על הGTI. :)

(שוב תודה, נהנתי מכל רגע.)

פורסם

 

אם איזה כתבת לייף סטייל קיקיונית מקבלת רכב של חצי מיליון ש"ח לנסוע לחוות ספא בצפת ולדווח על מנעמי החיים, תאמין לי שהיבואן יודע בדיוק מה הכח של פרסום שכזה.

 

אין חוות ספא בצפת :-P

 

טוב נו יש את מלון כנען ספא,אבל הוא יקר בטירוף ולא שווה את זה. במקום זה רד למצפה הימים ותקבל את אותם הדברים פי 10 ;)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

אני גם רוצה את הרכב לסופש, אני מהמגזין לייף-סטייל של אשקלון.

 

נוסע עם הרכב לאכול שווארמה ואחרי זה לעשות רייסים בטיילת :roll:

פורסם
אם אני נוכח ברכב בזמן ההדגמה,הייתי מוכן גם ל 5 אחוז הנחה.

 

5% מ220 אלף זה 11 אלף שקל!! בשביל כמה נסיעות של חנונים מעולם ההיטק שרוצים סיבוב על רכב שנראה מגניב זה אחלה.

 

התנאי היה שאתה נותן את הרכב לנציג, ככה גם הנציג קורע לך את הרכב בדרך הלוך וחזור וגם הלקוחות חוגגים.

בן אדם שיש ברשותו 220K ש"ח לקנות GTI חדשה , יסכים לוותר על הסכום הזה (אני לא זוכר כמה אחוזים בדיוק) כדי למנוע נזקים לרכבו. לפחות ככה אני חושב.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
לפחות הוא עשה עבודה "יסודית" על הקדמיים.

בושה!

 

עידן

 

להשחיז צמיגים קדמיים ב-GTI לא צריך הרבה. צריך קצת לפרפר ולהכנס לתת היגוי.

להשחיז אחוריים - צריך גם GTI טובה, וגם נהג טוב.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
להשחיז צמיגים קדמיים ב-GTI לא צריך הרבה. צריך קצת לפרפר ולהכנס לתת היגוי.

להשחיז אחוריים - צריך גם GTI טובה, וגם נהג טוב.

 

או סתם מגרש חניה מחוספס "ותרגולות" לא לרוונטית לשום דבר.....

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם
זה לא סוד שכתבי הרכב במגזינים הבכירים (ולא ננקוב בשמות-למען לא נעשה להם פירסומת) מתעללים במכוניות "עד זוב דם".

לא פעם החזירו מכוניות מרוסקות, צמיגים גמורים, שדרשו החלפה מיידית מתלים,בולמים. ידוע גם על STI שחזרה כמה פעמים על גרר, ובקשר לצ'מפיון כפי שהוזכר כאן השירוקו האדומה חזרה לבני- ברק מרוסקת, והמפיק מהתכנית טסט ראשון , מר ז'ק מזרחי שגרם לנזק, עוד אמר לצ'מפיון-ציטוט: "תנו לי רכב אחר במקומה" :?.

 

יבואני הרכב בישראל מכניסים את עניין מכונית המבחן לתחשיב הוצאות תקציב הפירסום שלהם, ואפילו לוקחים בחשבון שהרכב יחזור אליהם עם נזקים (אמרתי תקציב פרסום), כך שהמגזינים הנחשבים מובילים בארץ מודעים לכך, ומכאן הפתח להתעללות מצד כתבי הרכב קצרה. בכלל זה נהפך אצלם למובן מאליו ש"נקרע את האוטו".

ובכלל הכתבות שלהם רדודות וניכר כי הם "משומנים" בעצמם מהיבואנים - אז מגיע לכם יבואנים במקרה זה צ'מפיון מוטורס, אתם לא לומדים לקח, וכך הורסים כתבי הרכב מכוניות מבחן בישראל-נקודה.

 

אין לי שמץ של מושג מי אתה באמת ומהי הסיבה שאתה משמיץ כתבי רכב מוכרים ובעלי מוניטין רב בתחומם.

 

עכשיו אני רואה שגם נחסמת אז כול העניין מתחיל להתברר לי.

איזה כייף לי :)

פורסם
התוצאה:

http://cars.walla.co.il/?w=/4701/1611707

 

היה שווה להתעולל ברכב?

אולי ליבואן - כן.

 

כבר אמרו שאין קשר בין הצמיגים הגמורים לבין כתבה בוואלה!רכב,אבל אתה בשלך :roll:

 

GTI MK6 הספציפית מהכתבה עברה חיים מאוד קלים ומאושרים באותו פרק זמן קצר שהיא הייתה אצל קובי ליאני.

גם במסלול,שגם שם זה היה פרק זמן מ-א-ו-ד קצר - נהגו בה בכפפות משי.

מי שהיה במסלול באותו היום - ראה ויודע.

מי שלא - אל תקשרו את הצמיגים לכתבה הנ"ל,ותפסיקו להיות טוקבקיסטים "יודעי דבר".

עם ההיכרות שלי עם הסיוויק (בניד פור ספיד) הייתי אומר שזה אוטו לא רע גם לסיבובים :wink:.
פורסם
U WELCOME :wink:.

 

יפרידו בינך ובין הכביש פוטנזה דנדשים RE050 8)

 

נו באמת :|,

 

עומר, אני באמת שמח ומעריך שיש לפורום נציג בצ'מפיון שיכול לעזור, לכוון ולמשוך בחוט או שתיים.

אבל זה ברור שאם לא אתה, הנסיעה הייתה מתקיימת בעוד שלושה שבועות (אם בכלל).

 

אני מצפה ממך לפנות למישהו עם התלונות של בר, כדי שמצבים כאלו לא יישנו.

אתה הלכת וקיצרת את מועד הנסיעה. מה יהיה עם הלקוח הבא שלא חבר ב-CF? :roll:

משכנתא זה קל

פורסם
נו באמת :|,

 

עומר, אני באמת שמח ומעריך שיש לפורום נציג בצ'מפיון שיכול לעזור, לכוון ולמשוך בחוט או שתיים.

אבל זה ברור שאם לא אתה, הנסיעה הייתה מתקיימת בעוד שלושה שבועות (אם בכלל).

 

אני מצפה ממך לפנות למישהו עם התלונות של בר, כדי שמצבים כאלו לא יישנו.

אתה הלכת וקיצרת את מועד הנסיעה. מה יהיה עם הלקוח הבא שלא חבר ב-CF? :roll:

 

 

יקירי ,

אני יכול להגיד לך שיש הרבה חברה שקוראים בפורום הזה ובעוד פורום כך שלקוח שמתלונן מפורום מטופל ולקוח שלא מטופל גם כן וזאת כי יש מערכת מחשב ודואגת לזמנים .

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6046 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...