Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פתאום כולם נהיו כתבי רכב (GTI)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6046 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דרור, שני הדברים לא קשורים אחד לשני.

כשאני נוהג עם הגה מתוגבר או לא מתוגבר, אני עדיין עושה אותה כמות של פעולות.

שאני נוהג על אוטומטי, חלק מפעולות הנהיגה נעשות בשבילי ולכן פחות כיף לי.

כמו שאני לא רוצה שבחד"כ רובוט יעזור לי עם המשקולות, אני לא רוצה רובוט שיעביר לי הילוכים.

גם במשחקי מחשב למשל. אפשר לעשות שב shooters לא תצטרך לכוון, אבל אז פחות כיף לשחק כי זה פחות מאתגר.

emotion of motion

  • תגובות 176
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

פעם הייתי אחד החסידים הגדולים ביותר של הגיר הידני, עד שיצא ה-DSG וכאן הבנתי שאפשר לוותר על הגיר הידני.

ב-10% מהזמן, כשהכביש טיפה מתרוקן זה כיף לנהוג בידני, בשאר הזמן בייחוד אם גרים במרכז זה כל כך מיותר.

לא פלא שכמעט ואין היום מכוניות סופר ספורט ומכוניות על ידניות, כי יש DSG או תיבות מקבילות לה.

עידן המכוניות הידניות מגיע לסופו :arrow:.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

הגזמתם.

ברכב ספורטיבי אני אעדיף גיר ידני תמיד כי המעורבות שלך בנהיגה גדולה יותר ומי שאוהב לנהוג מחפש להיות כמה שיותר מעורב.

נכון ש DSG עושה את תהליך העברת ההילוכים טוב יותר ממי שעושה את זה ידנית , אז ?

מה אם ימציאו הגה אוטומטי שלוקח סיבוב טוב יותר מכם ?

פורסם

מסכים לחלוטין!

 

נכון שה DSG עושה הכל יותר טוב ויותר מהיר, אבל מאחר ואנחנו לא משתתפים ב"ליגה העולמית למרוצי רחוב", זמנים (בהבדלים המדוברים בין התיבות השונות)זה לא מה שחשוב עבורי!

 

כל מטרת הרכבים הספורטיבים היא להנות יותר מהנהיגה (בין אם זאת נהיגה יום-יומית לעבודה ובין אם זאת נהיגה מהנה בסופ"ש בנס הרים), ועבורי, חלק מהפאן של הנהיגה זה להעביר הילוכים.

 

אז בהחלט יכול להיות שלפעמים אני נכנס לסיבוב בהילוך הלא נכון, אז אני לומד לפעם הבאה ומשפר את הפניה בפעם הבאה וזה כשלעצמו, אצלי, חלק מהפאן.

 

(שלא תהיה טעות, אני חושב שתיבת ה DSG היא תיבה לא פחות ממעולה ואין לי שום דבר נגדה או נגד מי שבוחר ב DSG, פשוט לטעמי האישי, אני אוהב ידני )

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

גם במרוצים מעל קטגוריות הכניסה כבר מזמן לא משתמשים בגיר ידני

 

גם פרארי כבר לא מוכרים מכוניות ידניות כמה שנים... ואם הסוס אוטומטי בארזים נפלה שלהבת?

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

פורסם

שוב, אני לא אומר ש DSG זה רע,פשוט לטעמי האישי, אני מעדיף ידני.

בדיוק כמו שמישהוא אחר אוהב גויאבה ואני לא. :lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אמרתי שדעתי לא פופולרית בפורום, ואני לא מנסה להמיר דתו של אף אחד, כיף לכם עם ידני, תהנו, אני בחרתי, DSG בסה"כ הנחתום העיד על עצמו, לא יותר מזה, ד"א כל המכוניות שלי בחניה היום עדין ידניות...

 

לגבי פרארי, אני חושב שאין אופציה היום יותר לפרארי ידנית, הכל רובוטי, 2 מצמדים בקליפורניה החדשה, אחד בכל היתר, אם אני זוכר נכון משהו שקראתי ב EVO.

מה שבטוח קראתי ב EVO זה שלמבורגיני מוכרת 1 (אחת) ידנית על כל 100 (מאה) אוטומטיות.

 

ואם נחזור לטרד המקורי, נו bar ? שמת הזמנה בסוף על אחת ?

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

כמו שכתבתי: עדיין לא. החגיגה בנהיגה עצמה מהולה בחוסר מסוים בחגיגיות פנימית (ביחס למה שיש לי היום, כמובן).

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

עד כמה היא קשיחה יחסית ל-160? נסה להכנס לראש של אישתי. אני אמור להתעלל בו רק בסופי שבוע או כשהיא תרשה.

השוואה ראש בראש תהיה לי רק ב-14 לחודש.

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

בשבילי רק ידני.

 

לעשות סשן נס הרים בלי תפעול מושלם של עקב-בצד-אגודל או גז ביניים זה לא זה. להרגיש שאתה עושה את זה בעצמך.

פורסם

יצא לי לנסוע על s3 עם DSG, ואני חייב לומר שהשילוב בין המנוע לגיר הזה פשוט מ-ד-ה-י-ם. אני יכול להבין שזה עניין של טעם, ויש כאלה שיעדיפו תמיד ידני, אבל לטעמי האישי - מדובר בשדרוג יכולות משמעותי, וחווית נהיגה כייפית לאללה, אני אבחר ב DSG שוב בלי למצמץ.

פורסם
עד כמה היא קשיחה יחסית ל-160? נסה להכנס לראש של אישתי. אני אמור להתעלל בו רק בסופי שבוע או כשהיא תרשה.

 

היא לא קשיחה כמו השירוקו, אבל יש הבדל מה- 160.

להיכנס לראש של אשתך זה קשה, בלי לדעת מה רמת הכבישים אצלכם...

לזכות החברה יאמר, שלבקשתי הם לקחו אותי לאזור עם כבישים משובשים. היה נסבל - אבל מורגש.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

זה נראה כאילו כל הויכוח פה יוצא מתוך הנחה שאתם משאירים את ה DSG במצב אוטומט - לפחות על פי הטענות של אלה שטוענים שהם רוצים להעביר הילוכים בעצמם.

אני בהחלט מתעקש להיות מקבל ההחלטות הבלעדי לגבי מתי להעביר הילוך, אבל אם בלחיצת כפתור ה DSG יכול לעשות את זה יותר מהר ויותר טוב ממני (והוא יכול) אז אני בעד.

נשמעה טענה על עקב בצד אגודל - לגבי זה אני יכול רק להגיד שמעולם לא השתמשתי בטכניקה זו בעת נהיגה על כבישים ציבוריים. זה לא יחסר לי עם DSG.

אז פופולרי או לא פופולרי, גם אני חושב שבהנתן האפשרות, הייתי בוחר DSG על פני ידני במכונית הכיף שלי.

זה גיר "אוטומטי" שאין לו אף אחד מהחסרונות של גיר אוטומטי קונבנציונאלי, ואת הקטע הידני הוא גם עושה יותר טוב ממה שכל נהג יכול בעצמו עם דוושה וידית.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6046 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...