Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פתאום כולם נהיו כתבי רכב (GTI)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6047 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו שכבר נאמר על ידי ועל ידי כמה אחרים, זה מוסכם ומקובל שה DSG מעביר הילוך עבורי במהירות וביעילות גדולה מיכולותיי, אבל כל עוד אני מלכתחילה לא מעוניין שאף אחד אחר יעביר עבורי, אז זה נהפך ללא רלוונטי אם הוא מהיר או עצבני :wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • תגובות 176
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

DSG - עד שלא תסע לא תבין (ובמיוחד בספורטיביות) :-D.

 

כחולה רכב ונהיגה אני יכול להגיד (ולא כעובד של ...) שהכיף בגיר הזה הוא שעכשיו ניתן להתרכז בנהיגה ולא בבחישה (של ההילוכים) .

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם
מעניין אותי איך המיצובישי ראלירט עם הפטנט הדומה מתנהגת?

 

ככה ביבש אם ההגה והשלדה טובים זו נראית לי כיום אחת הבחירות הטובות בשוק.

 

למרבה הצער, מיצובישי ראלי-ארט היא מכונית ביצועים מוחמצת. היא לא כמעט איוו(10), לא בתחושות ובוודאי שלא ביכולות. הייתי מתייחס אליה יותר כגרסה מהירה וכפולת הנעה של לנסר מאשר כמשהו הארדקור. לשון אחר, הפער בין WRX ל-STI קטן יותר מהפער בין איוו לראלי-ארט.

 

אפרופו השוואת ה-GTI ל-160, הראשונה היא מכונית שמערבת אותך בנהיגה, דוחקת בך ללחוץ עוד ועוד ומתגמלת אותך בכל הזדמנות. השניה מציעה יכולת אובייקטיבית גבוהה אך סובלת מסטריליות יתר; זריזה? בהחלט. אוחזת? בוודאי. מהנה? לא ממש. ולעניין נוחות הנסיעה שבר ויניב עסקו בה, אכן יש פער קל לטובת ה-160, אך ה-GTI עושה עבודה מספקת בתחום הזה, כך שלרגע לא תחושו ש-GTI מתרסקת על בורות או מנתרת בעצבנות על אספלט מטולא. מיותר לציין שהשיכוך(לא ספיגת הזעזועים אלא ריסון תנודות המרכב) ב-GTI עדיף - ושהמושבים שלה נמצאים בליגה אחרת. נקודה נוספת לחובבי ה-DSG(את ה-GTI שלי אשמח לקבל עם שלוש דוושות, ברשותכם): אישית, העדפתי את ה-DSG בעל ששת ההלוכים ב-GTI על שבעת ההלוכים שב-160. יחסי ההעברה מחולקים נכון יותר ופעולת התיבה רהוטה יותר, בעיקר בנסיעה עירונית.

 

והערה אחרונה לג'רמי, לעניין השימוש ב"עקב לצד אגודל" בנסיעות מנהלתיות. האטה באופן זה תהיה חלקה יתר ותנענע פחות את הרכב על ציר האורך, מאחר ואתה בולם ומוריד הילוך סימולטנית, תוך שאתה מעלה את הסל"ד לרמה המתאימה בהילוך הנמוך יותר. נסה לחשוב על הפעם האחרונה בה נסעת עם מישהו שהאט ברכב ידני ועל תנודות הגוף שלך בבלימה, בעת ששחרר את המצמד לאחר הורדת הילוך - ובהמשך הבלימה.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
השאלה אם להיות הכי מהיר זה הדבר היחיד שאכפת לך ממנו ברכב ספורטיבי. הרי הביקורת הכי גדולה שמופנית כלפי אותה S3 היא שהאחיזה כ"כ טובה שזה פשוט לא כיף. 

ללא ספק כן (לא היחיד, אבל אחד העיקריים). עד שלא תנסה לא תדע...

לא מרתק אותי להרגיש על הגבול ב80 קמ"ש בסיבוב בינוני.

אבל זה בכלל לא קשור לדיון שיש לכם כאן על DSG\ידני.

 

אני דיי מסכים עם דרור לגבי הDSG. גיר מדהים.

אני עם ידני בגלל שלא הייתה לי בכלל אפשרות לקחת DSG בדגם של 2008, כי אם היה לא הייתי בכלל פוזל לכיוון הידני.

אבל אם הייתי צריך להזמין את הרכב היום, אני באמת לא יודע מה הייתי בוחר... אחרי שמתרגלים לידני, מבינים למה אנשים כל כך נגד כל סוג של אוטומט.

ה-DSG הוא פשוט לא ידני, למרות שהוא מדוייק ומהיר הרבה יותר. אתה עדיין מרגיש פחות בשליטה.

 

ועדיין, יש סיכוי גבוה שהייתי לוקח DSG...

 

נשמעה טענה על עקב בצד אגודל - לגבי זה אני יכול רק להגיד שמעולם לא השתמשתי בטכניקה זו בעת נהיגה על כבישים ציבוריים. זה לא יחסר לי עם DSG.

א

 

דווקא יוצא לי דיי הרבה להשתמש בזה, גם בנסיעה יום יומית בכבישים ציבוריים. אחרי שמתרגלים זה קורה מתוך רפלקס אם אתה רוצה להוריד הילוך לפני סיבוב...

זה חלק מהכיף, גם כשנוסעים בצורה רגילה לחלוטין.

פורסם
DSG - עד שלא תסע לא תבין (ובמיוחד בספורטיביות) :-D.

 

כחולה רכב ונהיגה אני יכול להגיד (ולא כעובד של ...) שהכיף בגיר הזה הוא שעכשיו ניתן להתרכז בנהיגה ולא בבחישה (של ההילוכים) .

 

נהגתי, הבנתי, לא בשבילי.

העברת הילוכים היא חלק אינטגרלי ממיומנות הנהיגה. הגיר הזה נועד למי שזה קשה לו. זה בסדר, לא כולם מסוגלים להעביר הילוכים כמו שצריך.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אישית, העדפתי את ה-DSG בעל ששת ההלוכים ב-GTI על שבעת ההלוכים שב-160. יחסי ההעברה מחולקים נכון יותר ופעולת התיבה רהוטה יותר, בעיקר בנסיעה עירונית.

 

מנסיון קצר עם TSI דור V, זו בדיוק היתה התחושה שלי.

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

לגבי DSG מול ידני (כמו גם לעניין בקרות וכל עזר נהיגה אחר) - צריך להסתכל על איכותו וטיבו ולא על עצם קיומו מול היעדרו. הגיר הרובוטי מאד הפריע לי בקורולה ומאידך מאד אהבתי אותו ב-159 וייתכן שאף הייתי מעדיף 159 רובוטית על ידני. בקרת האחיזה הפריעה לי מאד, לדוגמא, באיביזה קופרה, אך אותה 159 שכנעה אותי שלא הכל כ"כ גרוע. הגה חשמלי אולי נחשב ללא מתקשר, אך הפועל לא הפריע לי כלל בנהיגה נמרצת במיטו ובלאון FR, לדוגמא. באותה לאון מצאתי את עצמי גם משאיר את ה-DSG בדרייב והוא עשה בדיוק את מה שציפיתי ממנו. הדהמתי את עצמי אפילו בעניין זה (גם ה-AL4, לאחר שבוע ב-406, כבר ידע מה אני רוצה ממנו, אבל זה סיפור אחר).

 

הנקודה שלי היא שכל דבר צריך לבחון לגופו ואין להכליל.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
אישית, העדפתי את ה-DSG בעל ששת ההלוכים ב-GTI על שבעת ההלוכים שב-160. יחסי ההעברה מחולקים נכון יותר ופעולת התיבה רהוטה יותר, בעיקר בנסיעה עירונית.

 

אכן גם אני העדפתי אותו לנסיעה שאינה "מנהלתית". אני לא חושב שיש הבדל ב"רהיטות" בנסיעה עירונית. לדעתי המטרה ב- 7 הילוכים היתה חיסכון בדלק, וזה מושג. באופן משעשע, ה- 160 חסכונית יותר מה- 140. שוב, בנהיגה "ספורטיבית" או חצי-ספורטיבית, ה- 6 הילוכים עדיף בעיניף משום שבמצב S הוא מגביל את הפעילות לחמישה הילוכים (והחדש לשישה). מצד שני, יש כמובן את הפלאפים שלא היו ב- 140.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
ללא ספק כן (לא היחיד, אבל אחד העיקריים). עד שלא תנסה לא תדע...

 

לא ברור לי אם אתה מתכוון ספציפית ל S3 או בכלל לנהיגה מהירה. אם לאחרון, אז ניסיתי. בקו ישר זה פחות מעניין אותי, אבל זה בהחלט כיף יותר מאשר לנסוע לאט. אם אני יושב ליד מישהו שנוהג מהר, זה פחות כיף לי מאשר כשאני נוהג בעצמי.

אם אתה מתכוון ל S3, אז לא ניסיתי. בא לך להביא לי סיבוב?

emotion of motion

פורסם
לגבי DSG מול ידני (כמו גם לעניין בקרות וכל עזר נהיגה אחר) - צריך להסתכל על איכותו וטיבו ולא על עצם קיומו מול היעדרו.

 

אין לי שום בעיה עם ה-DSG ואני מכיר ביתרונו המוחלט מבחינת ביצועים, קלות נהיגה ויעילותו בסיוע לנהיגה מהירה יותר של המכונית, ועדיין אני מעדיף גיר ידני לנהיגה.

למה?

זה יותר מעניין להדרש לתפעל גם את הגיר בנהיגה. בסופו של דבר, אני לא מקבל את הכיף שלי בנהיגה מלהוציא זמנים יותר טובים, אלא מהתפעול הנכון של הרכב (איך שאני גורם לו "לרקוד"). בגלל זה אני גם מעדיף הנעה אחורית, למרות שאני חותם שאני מהיר יותר עם רכב הנעה קדמית.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

וזה בסדר גמור, מבחינתך, בדיוק כמו שזה בסדר גמור מבחינתי להנות מדברים אחרים, גם בנהיגה דורשנית וספורטיבית.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
DSG - עד שלא תסע לא תבין (ובמיוחד בספורטיביות) :-D.

 

כחולה רכב ונהיגה אני יכול להגיד (ולא כעובד של ...) שהכיף בגיר הזה הוא שעכשיו ניתן להתרכז בנהיגה ולא בבחישה (של ההילוכים) .

 

נסעתי, ניסיתי ולא, אני עדין מעדיף ידני על כל רובוט אחר גם אם אני 0.2 שניות איטי יותר.

 

בקצב הזה, תוקם בקרוב עמותת "הדוושה השלישית"- אני בפנים

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
נהגתי, הבנתי, לא בשבילי.

העברת הילוכים היא חלק אינטגרלי ממיומנות הנהיגה. הגיר הזה נועד למי שזה קשה לו. זה בסדר, לא כולם מסוגלים להעביר הילוכים כמו שצריך.

 

פה בדיוק אני לא מסכים איתך...

אין לי שום בעיה טכנית בהעברת הילוכים ידנית, וזה ממש לא סיפור של מיומנות. הביצועים שלי (ושל כל נהג...) עם DSG פשוט יותר טובים, תוצאה של עליונות טכנולוגית. אני בשליטה מלאה על התיבה דרך קצות האצבעות בלי להוריד יד מההגה, התגובה מיידית וחדה, מבחינתי זה צעד קדימה שגורם לי רק לחייך יותר

פורסם
אין לי שום בעיה טכנית בהעברת הילוכים ידנית, וזה ממש לא סיפור של מיומנות. הביצועים שלי (ושל כל נהג...) עם DSG פשוט יותר טובים,

 

לא הביצועים שלך, הביצועים של הרכב. כשאתה עושה גז ביניים לבד, אלו הביצועים שלך. כשהתיבה עושה זאת בשבילך, אלו הביצועים של הרכב.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6047 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...