Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פתאום כולם נהיו כתבי רכב (GTI)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6046 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 176
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בקרוב (רכב המבחן וההתלבטות אם להחליף) אצלנו.

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

גם בחלק מהדגמים של MK5 היה רשום על המיכל 95.

אצלי רשום באדום מומלץ 98, אז אפשר לשים אוקטן 95.

נהגתי גם על ה-GTI החדשה יחד עם דדי, אחלה בחור שבעולם!

אם אתם ממש מתעקשים אני יכול לרשום התרשמות ארוכה שלי מהרכב, אבל בגלל שאני די עצלן אוכל

להגיד בינתיים שאני מצטרף לרובי ולדעה שלא שווה להחליף.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
בקרוב (רכב המבחן וההתלבטות אם להחליף) אצלנו.

 

שמע, כמי שגם לו יש 160, אני חושב שבתאוצה עצמה, ההבדלים - אף שברור שקיימים - לא גורמים ללסת שלך ליפול. כלומר, זה לא שתרגיש WOW גדול כי עברת מ- 1.6 ל- GTI. אתה תרגיש wow קצת קטן יותר בהיבט הזה. ואולי פה היה חסר לי ה- PUNCH שציפיתי לו. ואולי זה כי הרכב לא היה ידני ועל אף יתרונות ה- DSG, אני קצת מקובע על רכבי ספורט ידניים.

כי מבחינת התנהגות, אף שה- 160 משמעותית יותר טובה מה- 1.6, 122 או 140 דור קודם, ברור שהיא לא ה- GTI...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

אני חייב להגיד שאישית, וזו דעה די לא פופולרית בפורום, אני חולה על ה DSG...

באופן אישי, אין מצב שהיתי מזמין רכב VAG היום ידני ולא עם DSG.

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

אני חולה על ה-DSG ומתבייש להגיד, אבל אם הייתי רוצה גולף GTI הייתי קונה עם DSG.

 

הגיר הזה מדהים אותי כל פעם מחדש.

 

ירון

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

פורסם

אני לא מתבייש להגיד את זה בכלל.

פרט למהירויות מאוד גבוהות בהם להספק נטו יש משמעות, אני אהיה יותר מהיר עם המנוע הזה וגיר DSG מהמנוע החזק יותר (265 שיש ב R למשל) עם גיר ידני.

ה(אין) זמן שלוקח לגיר להחליף הילוכים מקזז את נחיתות ההספק.

אני חושב שאוטו הוכיחו שה MK5 משתווה ל S3 בתאוצות עד 160 קמ"ש בזכות הגיר (S3 ידנית, GTI DSG) אני חושב שאם נעשה בדיקות על "תזזיתיות" בתנועה שוטפת (למשל על נתיבי אילון) נגלה שהגיר הזה מאפשר "חוליגניות" הרבה יותר מאשר ידני עם הספק גבוה יותר.

ולא שאני בעד הגיר הזה בגלל הסיבות האלה בלבד, גם בנהיגה "קרבית" אני חושב שאני מעדיף שילוב הילוכים מדוייק ומהיר מאשר בחישה ידנית.

אני מעדיף להתרכז בבלימה, האצה ובחירת קו מאשר בלדאוג לשלומו ושלמותו של הגיר.

כל אחד יבחר איפה עובר הגבול, יש כאלה שמרגישים שהאוטו עושה בשבילם יותר מידי אם גם ההילוכים נבחרים על ידו, ויש כמוני, שאוהבים את זה.

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

השאלה אם להיות הכי מהיר זה הדבר היחיד שאכפת לך ממנו ברכב ספורטיבי. הרי הביקורת הכי גדולה שמופנית כלפי אותה S3 היא שהאחיזה כ"כ טובה שזה פשוט לא כיף. 

emotion of motion

פורסם

אני מאוד מאוד מ-א-ו-ד מרוצה מה S3.

עשיתי עם אחת את הדרך לאילת וחזרה לפני שבוע, אני רוצה להגיד לך שבכל יום נתון אני בוחר בה על פני STI לנסיעה הזו.

ובאותה השוואה אני בוחר ב GTI עם DSG על פני WRX, רגע, הצלחתי לחשוב על יוצא מהכלל להשוואה האחרונה, אם הדרך רטובה אני אהנה יותר ב WRX (והכי ב S3 :p)

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

מעניין אותי איך המיצובישי ראלירט עם הפטנט הדומה מתנהגת?

 

ככה ביבש אם ההגה והשלדה טובים זו נראית לי כיום אחת הבחירות הטובות בשוק.

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

פורסם

ברור שה- DSG מהירה יותר מידני. אבל אצלי (אולי בשל גילי המופלג) הנאה מנהיגה כרוכה גם בהחלפת הילוכים. רגל שמאל שלי לפעמים מפתחת עוויתות ויד ימין פתאום נשלחת לידית ההילוכים ;-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

יש לי שתי שאלות, למה אף אחד לא מתגעגע היום להניע את הרכב עם מנואלה ?

אולי אם היו פורומים ב 1908 הינו רואים הודעות על "הלך כל הכיף בלהחזיק רכב עם הסטארטר החשמלי הזה" ?

יש גם אחת חדשה יותר, כולם בוכים היום על הגה חשמלי, פעם בכו על הגה הידראולי

אני זוכר כתבות שהספידו את ההגה ב 306 כי הוא מוגבר וכבר לא עושים הגה כמו שעשו ל 205.

מה היום ? היום ההגה ב 306 נחשב אצלי ליצירת המופת של הגאי ההנעה הקידמית, ולא רק בעיני.

מישהו קם היום בבוקר ובכה שהגאים כבר לא מוגברים ?

מקסימום שהם כבר לא מוגברים הידראולית אלה חשמלית, לדעתי החשמלי יגיע לבשלות תוך כמה שנים ואף אחד כבר לא יזכור מה זה הגברה הידראולית ולמה היא טובה.

יש לי הרגשה שהגירים בדרך הנכונה.

 

שיט !!!!!!!!!!!! בגלל הטרד הזה אני כבר לא נהג חדש...

תראו מה עשיתם, הצלחתי להיות נהג חדש 7 (!) שנים.

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6046 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...