Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פתאום כולם נהיו כתבי רכב (GTI)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6047 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא ברור לי אם אתה מתכוון ספציפית ל S3 או בכלל לנהיגה מהירה. אם לאחרון, אז ניסיתי. בקו ישר זה פחות מעניין אותי, אבל זה בהחלט כיף יותר מאשר לנסוע לאט. אם אני יושב ליד מישהו שנוהג מהר, זה פחות כיף לי מאשר כשאני נוהג בעצמי.

אם אתה מתכוון ל S3, אז לא ניסיתי. בא לך להביא לי סיבוב?

 

התכוונתי לחלק השני של המשפט שלך ול-S3 בפרט. נהיגה מהירה מוגדרת לדעתי באופן יחסי לרכב וברור שהיא יותר מהנה מנהיגה איטית, אבל זה לא היה הנושא. כי גם מאזדה 3 וגם S3 יכולות להגיע ל200 רק שבמאזדה 3 זה ירגיש כמו 300 ובS3 כמו 130...

 

אני בכלל לא התכוונתי לנהיגה בקו ישר ולפי מה שהבנתי גם אתה לא, מכיוון שדיברת על אחיזה.

הטענה שלך הייתה שמרבית הביקורית כלפי ה-S3 היא "שהיא אוחזת יותר מידי". בהקשר הזה אמרתי שעד שלא תנסה לא תדע...

לא חושב שיש כזה דבר לאחוז יותר מידי. אני מעדיף לדעת שהרכב הכי מהיר שאפשר מנקודה אחת לשניה (לא קו ישר) ולדעתי אין לזה קשר למידת ההנאה. לא ניתן להנות מפורש? מפרארי? כי הן אוחזות בצורה אבסולוטית?

יש אנשים שטוענים שה-S3 לא מתקשרת כמו שצריך, אבל אני חושב שבמהירויות ומבצבים המתאימים היא מתקשרת בדיוק כמו שצריך על מנת שתוכל להוציא ממנה את הביצועים הטובים ביותר.

אני לא צריך שהרכב יברח לי במהירויות נמוכות כדי שאני ארגיש שאני עושה משהו.

 

אני כמובן לא אומר ש-S3 הרכב הכי מהנה לנהיגה, אבל בהחלט התמורה הטובה ביותר לכסף לדעתי בסביבת מחיר המדוברת. יש בה הרבה מכל הדברים שאני מחפש.

אני מרוצה מכל דקה שיש לי את הרכב בשנה וחצי האחרונות ועדיין מתרגש ונהנה מכל נסיעה. מרגיש כאילו קבלתי את הרכב אתמול.

אם היום הייתי צריך לקבל שוב את הההחלטה איזה רכב לקנות במחיר הזה, לא הייתי חושב פעמיים.

לשמחתי לא כולם חושבים כמוני :)

 

 

ואם אתה בחיפה מתישהו, אני בכיף מוכן להדגים על מה אני מדבר. למרות שתאלץ לעשות את מה שפחות כיף לך... ;)

  • תגובות 176
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

גיל, פורשה אוחזת אבסולוטית ?

מספר הפעמים שקיימן כמעט ונתנה לי ביס הוא עצום, אם לא בקרת אחיזה אתה יודע כמה ספינים היתי יכול לסמן ברזומה שלי ?

(אני אוסיף גם שאם לא היתי יודע שיש שם מי ששומר עלי מראש אולי לא היתי חוזר לגז כל כך מוקדם בתוך סיבוב ;) )

ב S3 לא היתי עדין קרוב לספין אפילו פעם אחת וביננו דחפתי את ה S3 הרבה יותר חזק בסיבובים ממה שדחפתי את הקיימן, היכולות של ה S3 להדבק לאספלט גם בגז מלא פשוט נפלאות לדעתי, אני מאוהב.

 

אני לא יודע על איזה מזדה 3 מגיעה לך ל 200, בטח לא 1600 ליסינג, לעומת זאת אני מסכים ש 200 ב S3 זה כל כך קל, שקט ונוח שזה באמת מרשים.

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

ידעתי שמישהו יתפוס אותי בדגמים. הכוונה שלי הייתה לרכבי על... אז לא פורש, בסדר? ;) (לא יצא לי לנהוג על אחת לצערי)

כי אם ה-S3 אוחזת ככה, האחיזה של רכבי העל בטח לא נתפסת.

 

ב-S3 אתה רק נכנס לסיבוב ונותן יותר גז בשביל עוד יותר אחיזה, ההלדקס הזה מטורף. (ובקרת האחיזה נכנסת מאוד מאוחר)

כמוך - גם אני מאוהב אם לא הבהרתי את זה בהודעה הקודמת ;)

פורסם

החבר של דרור עם הS3 תל אביבי אם אני לא טועה, יאללה דרור סדר לו משהו ;)

אני לא מזמן נתתי לרובי (rubycoupe) סיבוב... אבל במקום זה הוא רשם רשמים על נסיעת מבחן בGTI החדשה. בזיון!

פורסם

אז השורה התחתונה של הדיון כאן על ה GTI החדשה היא שה S3 היא מכונית מעולה? :)

 

מישהו נסע על שתיהן ויכול להשוות? אני מבין שהן לא ממש מאותה ליגה, אבל בכל זאת, ה GTI חדשה יותר...

 

אגב, באזור ת"א, שאני מבלה על כבישיו לא מעט זמן, נדמה לי שהבחנתי במשהו כמו 4 מכוניות S3 שמסתובבות...הן קופצות לי לעין מדי פעם.

פורסם

אני לא נוהג לכתוב חוויות נהיגה דמיוניות, אם עקבת אחרי הטרד יכולת להבין שנהגתי גם על ה GTI וגם על ה S3, הן לא ברות השוואה.

ה GTI אתה עדין יכול למצוא את עצמך מנסה להוריד יותר מידי כוח דרך הגלגלים הקדמיים, לא יקרה עם הקוואטרו של ה S3.

ה S3 נוקשה הרבה יותר.

ה S3 חזקה יותר, לא תרגיש בזה עם S3 ידנית מול GTI עם DSG אלה במהירויות מעל 160.

לדעתי הדבר הכי טוב זה אם היתה לי S3 DSG...

 

ד"א ספרת רק 4 S3 ?

ספרתי אישית 3 שחורות, 2 כתומות, 3 לבנות, 3 כסופות, 2 כחולות 1 צהובה וזו רשימה חלקית בטוח כי אני שיש יותר מכל צבע (פרט לצהובה שהיא כרגע היחידה בצבע הזה בארץ)

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

כן, כמו שכתבתי יצא לי לנסוע על הS3 DSG, חוויה כייפית לאללה!

אני הבחנתי בפחות מכוניות, אבל זה כנראה בגלל שאני תקוע באזור ת"א במהלך השבוע...

פורסם
נסעתי, ניסיתי ולא, אני עדין מעדיף ידני על כל רובוט אחר גם אם אני 0.2 שניות איטי יותר.

 

בקצב הזה, תוקם בקרוב עמותת "הדוושה השלישית"- אני בפנים

עידן

 

 

"על טעם וריח ..."

 

ולגבי העמותה אז אל תשכח לצרך אותי כי אני אוהב גם וגם .

 

נ.ב

באיזה סיטואציה היית DSG ?,

בנסיעה יום יומית זה מרגיש כסתם גיר אוטו' אך בנסיעה מאומצת ובמצב ידני הוא עובד טוב כל כך שכאשר רוצים לעשות כיכר עם משחקי זנב ויציאה מהירה זה עובד טובבבבבב.

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם
קשה לתאם נסיעת מבחן לרכב הזה. כל מיני "חברים של" וכתבים מטעם עצמם, כנראה קודמים בסדר העדיפויות על פני אלה שיש להם באמת את הרצון (והיכולת מידי פעם) לרכוש את הרכב. מבחינתי - מצוין; ככל שהמועד יתקרב למועד הגעת הרנו ואלפא החדשות - יותר טוב.

 

לפי מחלקת נסיעות המבחן יש - שימו לב: יותר מ- 20 (!) מגזיני רכב בארץ שחייבים לתת להם נסיעת מבחן (של יום-יומיים). תודו שלא ידעתם. נניח שיש עשרה רציניים (כולל עיתונות רכב, עיתונים יומיים ועוד איזה אתר או שניים), מי זה העשרה פלוס האחרים? ואם זה לא מספיק מקשה על תיאום נסיעת מבחן, הרי שנסיעת המבחן שלי להיום בוטלה, משום ש"עיתונאי רכב החזיר את הרכב בצורה שלא מאפשרת לקיים בו נסיעת מבחן". הפירוט שקיבלתי היה "חייבים לטפל ברכב ולהחליף צמיגים קדמיים". לא פלא שוולבו הציעו לי את ה- S40T נסיעות מבחן שלהם ב- 100K ש"ח פחות מהמחירון...

 

יודעים מה צ'מפיון? תמשיכו ככה. אולי באמת כשקונים רכב ספורט עדיפה תקופת אחריות ארוכה יותר. תמשיכו להעדיף "כתבי" רכב שהורסים את הרכב על פני רוכשים פוטנציאליים. מצויין. ידוע מה קרה לשירוקו נסיעת מבחן, לא?

 

ואני שואל - מה עם מגזין "מוטורי" שלנו?

 

 

אייל, רציתי לומר בתור לקוח של BMW בעל 2 רכבים שלהם האחת X5 והשנייה סדרה 7 היחס הוא ממעלה ראשונה הכוונה, היא שעם יש איזו בעיה במוסך או עם אחד הסוכנים במכירות שזה נדיר אז הם יקבלו בראש מדרגות גבוהות ואני, יכול לספר לך סיפור שקרה לי שרכשתי את ה-X5 אחד הסוכנים דיבר בצורה שלא היה צריך לדבר והוא טופל בצורה קשה ואני, דאגתי שיטפלו בו כמו שצריך עם אזהרה.

 

מה שרציתי לשאול אותך בתור אחד שרכש את הרכב השני מאותו סוג, עם אני לא טועה "גולף 160" אמור לקבל יחס יותר טוב מאשר לקוח רגיל ועוד שזה מדובר בנסיעת מבחן שזה דבר פעוט אבל אחרי שהעניין הסתדר, עדין אתה חושב שהיחס בצ'מפיון הוא טוב.  

" מי שמאמין לא מפחד..... :mm_cool:

פורסם

אז אולי עוד עמותה?

 

"אלה שיודעים ואוהבים לבצע דאבל קלאץ' וגז ביניים בצורה מושלמת אבל עדיין מעדיפים DSG"

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

פורסם
אייל, רציתי לומר בתור לקוח של BMW בעל 2 רכבים שלהם האחת X5 והשנייה סדרה 7 היחס הוא ממעלה ראשונה הכוונה, היא שעם יש איזו בעיה במוסך או עם אחד הסוכנים במכירות שזה נדיר אז הם יקבלו בראש מדרגות גבוהות ואני, יכול לספר לך סיפור שקרה לי שרכשתי את ה-X5 אחד הסוכנים דיבר בצורה שלא היה צריך לדבר והוא טופל בצורה קשה ואני, דאגתי שיטפלו בו כמו שצריך עם אזהרה.

מה שרציתי לשאול אותך בתור אחד שרכש את הרכב השני מאותו סוג, עם אני לא טועה "גולף 160" אמור לקבל יחס יותר טוב מאשר לקוח רגיל ועוד שזה מדובר בנסיעת מבחן שזה דבר פעוט אבל אחרי שהעניין הסתדר, עדין אתה חושב שהיחס בצ'מפיון הוא טוב.

 

קשה להשוות השקעה בגולף (יקרה ככל שתהיה) להשקעה ב- X5 או 7, שביחד עולות, להערכתי, בערך פי 7 או 8 מהגולף. אבל לשאלתך, אף פעם לא אמרתי שהיחס של צ'מפיון טוב. לא לחינם חיפשתי הרבה לפני שרכשתי את הרכב הנוכחי. רציתי אחריות יותר ארוכה וכו'.

היחס של חלק מהאינדיבידואלים שמה הוא טוב: של עומר, של דדי מנסיעות המבחן, של הבחור שיושב בקומה למעלה (לא זוכר את שמו). גם היחס במוסך פליקס בסדר גמור.

 

ואף אחד לא ענה לשאלתי המקורית: מה עם מוטורי? הוא חוזר לחיים?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
רכשתי את ה-X5 אחד הסוכנים דיבר בצורה שלא היה צריך לדבר והוא טופל בצורה קשה ואני, דאגתי שיטפלו בו כמו שצריך עם אזהרה.

 

 

מזל שאני לא עובד בקמור :roll: .

 

אני חושב שבר צבי יוכל להעיד על השירות שהוא מקבל... :-).

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם
קשה להשוות השקעה בגולף (יקרה ככל שתהיה) להשקעה ב- X5 או 7, שביחד עולות, להערכתי, בערך פי 7 או 8 מהגולף. אבל לשאלתך, אף פעם לא אמרתי שהיחס של צ'מפיון טוב. לא לחינם חיפשתי הרבה לפני שרכשתי את הרכב הנוכחי. רציתי אחריות יותר ארוכה וכו'.

היחס של חלק מהאינדיבידואלים שמה הוא טוב: של עומר, של דדי מנסיעות המבחן, של הבחור שיושב בקומה למעלה (לא זוכר את שמו). גם היחס במוסך פליקס בסדר גמור.

 

ואף אחד לא ענה לשאלתי המקורית: מה עם מוטורי? הוא חוזר לחיים?

 

אני קצת מתאפק בלהגיב על נושא היחס של צ'מפיון כי גם אני עברתי חוויה מסויימת שקשורה גם בשירות שלהם וגם, בהקשר כלשהו למוטורי. לגבי האחרון, החזרה קרובה מתמיד, אומנם בפורמט אחר ועם מלא רעיונות חדשים וטובים אבל החזרה קרובה.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6047 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...