Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6067 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

ברשותי רנו סניק 2002 מנוע 2000

הרכב למכירה... היום מישהו בא לראות ת'אוטו וציין בפני שכל החלק התחתון של המנוע

מלא שמן. ישר נסעתי למוסך לבדוק את העניין, כי חשבתי שזה מהמחזירי שמן של הטיימינג

(החלפתי לא מזמן ועדיין יש לי אחריות במוסך מורשה) בבדיקה התברר שיש לי נזילת שמן עדינה

בין ראש מנוע לבלוק ושצריך לפתוח ולהחליף אטם ראש במידה וזה רק זה.

כמן כן הם ציינו בפני שאם כבר פותחים את המנןע אז שווה להחליף ולבדוק שס' וכו...

ואם אני מחליט לא לתקן אז, נזק לא ייגרם למנוע (רק לבדוק מידי פעם שמן, שלא יחסר).

 

שאלתי היא כזו...

1. האם במקרה כזה בבדיקה למכירת/ קניית רכב יראו איבוד ובריחת לחץ במנוע???

2. כמה שווה התיקון (הערכה לא במוסך מורשה)???

3.שווה לי לתקן אם אני מעוניין למכור את הרכב???

4.יש לציין שהרכב עולה לפי המחירון 40,500ש"ח (הרכב עבר לאחרונה טיפול גדול הכולל טיימינג, ברקסים, החלפת חיישן הצתה ושיפוץ גיר - סה"כ השקעתי 16,000ש"ח) אני מעוניין למכור אותו ב 35,000ש"ח - המחיר סביר או שאני אמור להוריד עוד, אם כן כמה???

 

מודה לכם,

ומחכה לתגובתכם המהירה.

ממני, המיואש מרנו :-( (הרכב אצלי כ-4 חודשים ופעם ראשונה אני מתעסק עם צרפתי וכמובן, אחרונה!)

פורסם

לטעמי לא שווה לך למכור את הרכב אחרי שהוא אצלך רק 4 חודשים במיוחד אחרי שיפוץ גיר שאמור להחזיק הרבה זמן.

השקעת עליו כ"כ הרבה כסף ועוד לא נהנית מפרי השקעתך, לטעמי קנית רכב במצב מכני גרוע וכרגע הוא בטח במצב הרבה יותר טוב, אני במקומך לא הייתי מוכר אותו לעת עתה.

גם הרכב שלי נקנה במצב מכני לא מזהיר והוצאתי עליו דיי הרבה אבל ההשקעה מחזירה את עצמה והרכב לא עושה תקלות כלל כבר תקופה (טפו טפו :lol:)

לשאלתך, תיקון כזה מכיוון שמערב פתיחת ראש, לטעמי לפחות 1000 אבל חכה למישהו שיתן הערכה יותר מדוייקת.

אם זאת הבעיה היחידה 35000 זה מחיר סביר לחלוטין אחרי הטיפול הגדול שעשית.

פורסם

קניתי רכב דפוק! בגלל היותי תמים... (אפילו שהרכב נלקח לבדיקה).

נכון, חבל לי למכור את הרכב לאחר ההשקעה הרבה... אבל אני חייב את הכסף ולא ציפיתי/ ידעתי שאני אשקיע סכום כזה גדול ושטיפול במוסך מורשה/

חלקים של רנו כל כך יקרים.

האוטו מפורסם כבר חודש ומעט מהאנשים שהתקשרו אמרו שהמחיר יחסית גבוה (הם עדיין וגם אני לא ידענו על הנזילה)

ונחזור לעניין - מה אתם אומרים?

פורסם

במידה ותחליט לעשות זאת על הדרך יבצעו ראש מנוע (חריטה אם צריך) ובדיקה מדוקדקת.

בכל מקרה העלות לא יותר מ 2,000 ש"ח כולל שמנים, פילטרים, מותחנים ושאר ירקות

רצועה כבר עשית אז אין צורך.

 

אני הייתי מוכר את הרכב (כמו שעשיתי עם הצרפתיה המזעזעת שנפלתי איתה, גם אחרי בדיקת קניה)

אין מה לעשות, צריך מזל

 

איתמר

Golf 2008 MK5

פורסם

בכמה מן הרכבים הצרפתיים יש "פטנט" מטופש, יש אטמי גומי שמונעים נזילות שמן והם נמצאים בן הראש לבלוק ,אטמים אלו מתיבשים ויש צורך להחליפם,אבל זה מחייב פירוק ראש השחזה, והתאמת אטם.

לפני כשנה עשיתי טיפול כזה ברכב פז'ו שהיה לאשתי,במוסך המרכזי רצו 2200 ש'ח,ובמוסך שמתמחה בפז'ו ולא מרכזי לקחו כ-1000 ש'ח (לא כולל שמנים ומסנן שמן).

אם רצונך בפרטים צור קשר (אם אתה מאיזור הצפון אוכל לתת לך את פרטי המוסך).

פורסם

אני מכיר היטב את סוג הרכבים הנ"ל רנו סניק 16 שסתומים מנוע בנזין נפח 2000 דגם מנוע F4R לא נתקלתי בנזילות בין ראש המנוע לבלוק מנוע,

נראה לי שמקור הנזילה הוא ממקום אחר אל תמהר לפרק ראש מנוע.

פורסם
אני מכיר היטב את סוג הרכבים הנ"ל רנו סניק 16 שסתומים מנוע בנזין נפח 2000 דגם מנוע F4R לא נתקלתי בנזילות בין ראש המנוע לבלוק מנוע,

נראה לי שמקור הנזילה הוא ממקום אחר אל תמהר לפרק ראש מנוע.

 

תשמע,

בדקו לי במוסך מורשה את המחזירי שמן שהחליפו לי והם ייבשים לגמרי (זה מה שהם טוענים)

ואמרו לי שלפי מה שהם ראו הנזילה היא בין ראש מנוע לבלוק - כנראה מאטם יבש/ עיוות קטן בראש.

כמובן, כשפותחים ראש מנוע יכול להיות שימצאו הפתעות (חמסה, חמסה).

×
×
  • תוכן חדש...