Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6077 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ההיתי מעונין להזמין רדיו דיסק מחו"ל,רציתי לדעת עם אפשרי הדבר ועםכמה יקחו מכס וכו'.

תודה מראש.

בשרשרת החיים אין מקום לחלשים,עם לא תיהיה אריה, תיהיה בשרם של אחרים!

פורסם

הדבר אפשרי..לא מבין כל כך בקשר למע" מכס וחבריהם.

רק תבדוק טוב שאפשר לכייל את הרדיו ידנית ולא תצטרך לשלוח אותו למעבדה כדי שיקלוט תדרים ישראליים.

רדיו דיסק: Clarion DXZ786USB

מגברים:DLS RA-40 מונו-SunDown 1000D

קומפוננט: DLS UP6i

סאב: Ascedant Audio Arsenal 12

פורסם

אני לא מעונין האמת ברדיו כלל. רק בדיסקים.

את האמת מאז שהוצאתי רשיו ןבחיים לא שמעתי רדיו.

בשרשרת החיים אין מקום לחלשים,עם לא תיהיה אריה, תיהיה בשרם של אחרים!

פורסם

אוקיי ועכשיו לשאלה העיקרית.

רדיו דיסק שעולה באיביי 200 דולר.

משלוח סביב ה50 דולר.

כמה דולר עד שהרדיו יגיע אלי?

הכוונה למכס וכל הדברים האלה שאין לי מושג איך לחשב את זה.

תודה ולילה טוב לכולם.

בשרשרת החיים אין מקום לחלשים,עם לא תיהיה אריה, תיהיה בשרם של אחרים!

פורסם

אני רציתי להזמין ALPINE X303 , אז יצא ככה:

 

180$ עלות

50$ משלוח

33% זה מכס על כל רדיו דיסיקם לרכב ,

 

בטח יהיה עוד מע"ם ועוד...

 

אבל בכל מקרה משתלם - פריט עולה בארץ 2600

פורסם

אין שום מע"מ ועוד...

אם המוצר עולה 200$,והמשלוח 50$, אז תשלם מכס 33% על כל הסכום כולל משלוח

עוד 80$ מסים

ECLIPSE 7200 MK II

AUDISON VRX 4.300CS @ BRAX MATRIX 6.1PP,BRAX MATRIX 1.1

CELESTRA FA2150X @ IMAGE DINAMICS IDMAX 10

פורסם

80 דולר מסים? זה כבר מדליק מנורה אדומה.

בשרשרת החיים אין מקום לחלשים,עם לא תיהיה אריה, תיהיה בשרם של אחרים!

פורסם

לפעמים גם עם משלוח ומיסים יצא הרבה יותר זול מלקנות בארץ

הHU שלי יצא עם משלוח ומיסים 2600 ש"ח

כאן הוא עולה 3800-4000

ECLIPSE 7200 MK II

AUDISON VRX 4.300CS @ BRAX MATRIX 6.1PP,BRAX MATRIX 1.1

CELESTRA FA2150X @ IMAGE DINAMICS IDMAX 10

פורסם

אוקיי אז ברגע שאני מזמין לקחת בחשבון נגיד רדיו דיסק=200 דולר+משלוח=50 דולר+33 אחוז מ250 כן?

בשרשרת החיים אין מקום לחלשים,עם לא תיהיה אריה, תיהיה בשרם של אחרים!

×
×
  • תוכן חדש...