Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שידרוג הנורות של הרכב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6103 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצטרף לשאלה - אך בנוגע לסוג שונה של רכב , מדובר באקסנט 2006 .

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

פורסם

רק תשים לב לא לחרוג ממה שיצרן הרכב ממליץ כי זה יכול לגרום עכירות לפלסטיק ולפעמים הזכוכית

מה זה יתן לך?

אם יש בעיה בכבישים חשוכים - תרכיב פנסי ערפל או סט פנסי מאצ'ו על הגג.

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם

לדיימונד וויז'ן גוון יפה, אך הנורה חלשה מנורה מקורית ולא חוקית בארץ!

היו לי אותם על הרכב והוחלפו לטובת אקסטרים פאוור,השינוי הוא דרסטי,האקסטרים חזקות בהרבה מהדיימונד,ומהנורה המקורית של הרכב,בנוסף הגוון לא צהוב לגמרי אלא צהוב עם נטיה ללבן.

האקסטרים גם זולות מהדיימונד,הזמנתי מאותו אתר שאתה הזמנת יצא לי 160 שקל,לעומת 220 שעלו לי הדיימונד.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
לדיימונד וויז'ן גוון יפה, אך הנורה חלשה מנורה מקורית ולא חוקית בארץ!

היו לי אותם על הרכב והוחלפו לטובת אקסטרים פאוור,השינוי הוא דרסטי,האקסטרים חזקות בהרבה מהדיימונד,ומהנורה המקורית של הרכב,בנוסף הגוון לא צהוב לגמרי אלא צהוב עם נטיה ללבן.

האקסטרים גם זולות מהדיימונד,הזמנתי מאותו אתר שאתה הזמנת יצא לי 160 שקל,לעומת 220 שעלו לי הדיימונד.

 

יש לך תמונה של הגוון?

פורסם

אין לי תמונה של הגוון אבל אני יעלה בהזדמנות הקרובה.

האקסטרים פאוור חוקיות בארץ,מוטבע על הנורה עצמה התו תקן אירופאי שתקף גם בארץ.

אין סיבה שהן יפגעו בפנס.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

אם היה נעשה כאן חיפוש, הייתם מוצאים את השרשור שפתחתי לגבי הבעיה שלכם:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=254105&highlight=Automatic1

 

תראו בהמשך השרשור את ההתקנה של DIAMOND ושל האקסטרים וההשואה בינהם, תסתכלו טוב על התמונות, מבלי להגדיל של הדימונד על הקיר ושל האקסטרים ותראו עד כמה הנורה של הדימונד חלשה עקב הציפוי העבה הכחול שיש עליה.

 

כמו כן, כמו שכתבתי אז ובשרשרו שלי, רשמתי אימייל לחברה גם כן, דימונד לא חוקי נכון להיום.

פורסם

למגאן שלי הבנתי שיש נורות H1

אבל באתר אין את הXtream לH1

יש המלצה על נורה אחרת שתתאים לי לרכב?

המטרה - אור רחוק יותר וחזק יותר (אבל שלא יסנוור ויעבור טסט) - צבע לא חשוב

:wink:
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6103 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...