Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6102 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הכיוון הוא לשפר את המנוע, למרות שהוא אחרי אוברול.

הבעיה שכל מה שמצאתי באיביי היה לשבי ולא לביואיק

נצח ישראל לא משקר!!!

פורסם

מזל טוב שלוש פעמים!



פעם ראשונה לסבא שיש לו נחת מהנכד

פעם שניה לנכד שזכה בסבא כזה,

ופעם שלישית לאספנים שזכו לשמר רכב יפה שמעטים ממנו שרדו.

 

:mm_yeah:

 

:beerchug::-):cool::lol::beerchug:

 

שלמה דן גדרון

פורסם

ביואיק לא נחשב מנוע מוצלח

וגם לא פופאלרי לכן לא תמצא יותר מידי חלקים לאפטר מרקט

אבל מה שכן דברים בסיסים אפשר למצוא כמו סעפת דיסטרבוטור וכו

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם
ביואיק לא נחשב מנוע מוצלח

וגם לא פופאלרי לכן לא תמצא יותר מידי חלקים לאפטר מרקט

אבל מה שכן דברים בסיסים אפשר למצוא כמו סעפת דיסטרבוטור וכו

 

Maybe here

 

http://www.taperformance.com/

 

455.jpg

 

And for the suspension

 

http://www.p-s-t.com/gm.aspx

נשלח מתא טלפון ציבורי ע"י יונת דואר ובעבר גם מתורן של אניה על ידי שחף

פורסם
Maybe here

 

http://www.taperformance.com/

 

455.jpg

 

And for the suspension

 

http://www.p-s-t.com/gm.aspx

 

 

 

אתה לא מחדש כלום כולם יודעים לחפש ב GOOGLE

ברור שיש התמחות ספצפית הרי בכל זאת זה ארהב

אבל יחס הכוח,העלות וכמה שמנועים האלו נפוצים זה פשוט לא משתלם עובדה של תמצא EBAY כלום שהוא משמעותי

שבי מוציא כפול בכוח ברבע עלות

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם
אתה לא מחדש כלום כולם יודעים לחפש ב GOOGLE

ברור שיש התמחות ספצפית הרי בכל זאת זה ארהב

אבל יחס הכוח,העלות וכמה שמנועים האלו נפוצים זה פשוט לא משתלם עובדה של תמצא EBAY כלום שהוא משמעותי

שבי מוציא כפול בכוח ברבע עלות

Agree with everything you said on price/HP but unless you tell me something new and a Chev engine was available in that type of Buick, he would'nt be legal in Israel? T

 

PS: Just for the record, I'm not an originality freak and I like the fact there's a Fuel Slut chapter in the country, but in Israel you have pkidim, if you know what I mean

נשלח מתא טלפון ציבורי ע"י יונת דואר ובעבר גם מתורן של אניה על ידי שחף

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
אוטו נחמד מאוד!

יש לחבר רכב כזה רק 2 דלתות

מפואר מאוד מבפנים שהכל יושב במקום וכל החלקים נמצאים!

 

אם תוכל לתת לי פרטים של אותו בעל הרכב אני אשמח...

הייתי רוצה לברר איתו כמה דברים.

תודה

נצח ישראל לא משקר!!!

×
×
  • תוכן חדש...