Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6130 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי כולם!

 

(אני מקווה שאני שואל בפורום הנכון...)

 

לאחרונה קיבלתי מזדה 3 חדשה (2009 צורה ישנה).

בזמן הנסיעה, כאשר הטורים בין 3 ל-3.5 בעיקר, יש הרגשה של חיכוך/זרם בדוושת הגז.

ההרגשה ממש עוברת לרגל, הרגשה מרתיעה כזאת....

 

במוסך המרכזי של מזדה (דלק מוטורס) טוענים שזה כך בכל המזדות כי הדוושה מחוברת לכבל עד המנוע, ושאני מרגיש את זה כי הייתי רגיל לרכב שהדוושה בו חשמלית (סיטרואן C4 ללא כבל גז).

 

אכן נסעתי על עוד מזדה 2008 וגם שם הרגשתי את ה"זרם" הזה, אם כי בעוצמה חלשה יותר.

 

האם מישהו מכיר את התופעה?

ושאלה נוספת: האם גם במזדה 3 החדשה (הצורה החדשה) דוושת הגז עובדת עם כבל? או שהיא חשמלית?

 

תודה!

פורסם

אז זהו, שאני לא מצליח להתרגל לעניין הזה.... :-(

כבר 4000 ק"מ וזה עדיין מציק לי בכל נסיעה.

 

מה שמצחיק זה שכל מי שיש לו מזדה ואני מספר לו את זה ישר אומר לי, "לי אין את זה"....

יום יומיים אח"כ מתקשרים להגיד לי שעכשיו שאמרתי להם הם באמת מרגישים משהו... :-) קטע...

 

אני כנראה אחזיר את הרכב הזה ואזמין מזדה 3 החדשה.

 

מישהו יודע אם גם שם דוושת הגז עובדת עם כבל או חשמלי?

פורסם

לדעתי הנושא טעון בדיקה :roll: ב מאזדה 3 החדשה לקחו כמה פיצ'רים מ ה 6 .

 

וב 6 - המצערת חשמלית וכך דוושת התאוצה .

 

לדעתי כדאי לבדוק ת מפרט ה 3 החדשה, ואפילו לראות אם יש הבדל בין דגמי הליסינג והדגמים האחרים ( יותר פחות )

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
לדעתי הנושא טעון בדיקה :roll: ב מאזדה 3 החדשה לקחו כמה פיצ'רים מ ה 6 .

 

וב 6 - המצערת חשמלית וכך דוושת התאוצה .

 

לדעתי כדאי לבדוק ת מפרט ה 3 החדשה, ואפילו לראות אם יש הבדל בין דגמי הליסינג והדגמים האחרים ( יותר פחות )

 

אייל .

 

תודה על התגובה!

 

מה זה מצערת?

איך אתה מציע לבדוק את המפרט של מזדה 3 החדשה? באתר של מזדה תחת מפרט טכני אין התייחסות לעניין הזה...

פורסם

להתקשר לאחד מאולמות התצוגה של מאזדה ולברר .

או למוסך הראשי בניר צבי .

או לשירות לקוחות "דלק מוטורס" לבקש יועץ טכני ולברר - כבר מאוחר שם ,וקצת פה - אחרת אני הייתי בודק .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

שלום,

 

הרשה לי לומר לך סחטיין על הרגישות הגבוהה בכף רגלך!

יש לי מאזדה 3 1.6 2007 ומעולם לא הרגשתי את התחושה הזו,

אני מבטיח לך שבסוף היום, כשאצא לנסיעה אנסה להרגיש את זה ואיידע.

 

נשתמע.

אתר מועדון השלוש - מאזדה 3.

פורסם
(אני מקווה שאני שואל בפורום הנכון...)

האמת היא שלא

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

×
×
  • תוכן חדש...