Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6137 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב ,

זאת הפעם הראשונה שלי באתר ורציתי לשאול ,

 

אני נשוי+ 1 שבדרך ואני מתלבט בין מספר רכבים (תקציב עד 30K )שמה שחשוב לי לפי הסדר בטיחות ,נוחות ,אמינות וצריכת דלק :

 

1.הונדה סיוויק שנת 98-99

2.טויוטה קורולה 97-98

3.מזדה 323

4.סיטרואן קסרה שנת 2002-2004.

 

תודה מראש .

פורסם

בטיחות - קסרה תהיה הבטוחה ביותר.

נוחות - גם קסרה.

אמינות - שלוש הראשונות נחשבות אמינות אבל הן כמה שנים זקנות יותר מהקסרה, כך שזה גם יכול להשפיע. למיטב זכרוני (ויש פה אנשים שיכולים לתקן אותי) הקסרה הציגה אמינות עדיפה דווקא במודלים המוקדמים.

צריכת דלק - כולן יציגו קרוב לוודאי נתונים דומים יחסית.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

תודה רבה ,

 

הפחד שלי מהקסרה זה הגיר , הלכתי לראות כבר 2 קסרות והיתה בעיה בגיר שתיהם דגם 2 ומתחת ל-150 אלף ק"מ .

 

השאלה האם הדגמים הראשונים יותר אמינים ? ואז זה כבר שנת 2000 שזה שנתון נמוך יחסית

פורסם

יש בפ"ת בצומת סגולה מכון לשיפוץ גירים של ספי.

ב 7000 ש"ח (במקום 9100 על אותו דבר במוסך רשת) אתה מקבל שיפוץ גיר של הכל כולל הכל. (מע"מ חלקים עבודה).

נכון שזה לא התקציב שאתה מחפש, וזה יוצא יותר מ 20% מערך הרכב.

ואם מראש יש בעיה בגיר , אתה יכול להוריד את עלות השיפוץ ממחיר הרכב.

אבל אם אתה כן יכול לעמוד בפריסת תשלומים של שנתיים, ואתה מוצא רכב שכל הבעיה שלו זה הגיר,

אז במחיר הזה אתה מקבל רכב משנתון גבוה, (ב 30K ייכנס משהו משנת 2003/4) עם גיר חדש ,

מנוע שעבר +/- 150K ויכול לנסוע עוד 200K לפני שפותחים אותו, נוחות ואבזור שאין באף מקבילה יפנית מהשנתונים האלה.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

×
×
  • תוכן חדש...