Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6140 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב.

למה אני שואל?כי המונובלוק פחות חזק,ויותר יקר לעומת ה-4 ערוצים.(לפחות ממה שאני מצאתי)

ולכן חשבתי שאולי אפשר להפעיל סאב וופר ‏12 ‏אינטש GTO1202D JBL ,

עם מגבר לרכב JBL GTO1004 ,

במקום עם מגבר לרכב JBL GTO3501.

ובכל זאת לקבל תוצאות טובות?!

תודה.

פורסם

מה עובר עליכם ?

 

אתם ממליצים לבחור על מגבר לסאב 2 סלילים שיפעל ב 2 גישורים ? איך זה נראה לכם בריא או איכותי ?

 

לפותח השרשור, ה JBL 1004 יכול להיות מגבר סבבה לגמרי לחובב האודיו לרכב אבל הוא לחלוטין לא מתאים ל 2 גישורים. הוא מסוגל לזה אבל זה בוודאי לא ייתן תוצאה טובה יותר ממונו ייעודי. בהתחשב בתקציבך, אני ממליץ לך ללכת על מגבר מונו מיד שניה פה באתר (ROCKFORD POWER 1001BD) מגבר מדהים ויחסית זול. או שאתה יכול ללכת על מגבר חדש מתוצרת סינית איכותית יחסית כדוגמת MAGNAT, MACAUDIO וכאלה.

 

המלצה נוספת, תשתחרר מזאפ. המחירים שם לא להיט, הם לא מעודכנים ומעלים חשש של קרטל - המחירים בחנויות ואצל הסוחרים המפרסמים באתר יד 2 זולים יותר.

...CASKA for life

פורסם

הסאב הנ"ל מגיע עם 2 סלילים של 2 אום בחיבור סידרתי של הסלילים מקבלים מעגל סופי של 4 אום

המגבר JBL1004 מוציא בגישור 320RMS הסאב 300RMS

לכן המגבר מתאים בדיוק להגברת הסאב הנ"ל.

פורסם

ייתכן ואני טועה. מהפוסט הפותח הבנתי שהוא שוקל לקנות את ה 1004 במקום ה 3501, כשה 1004 מחובר בכל 4 היציאות (משמע 2 גישורים לתוך 2 סלילים) ולנצל את כל המגבר רק לסאב.

 

אם גישור הוא ל 2 יציאות כמובן שאין עם זה כל בעיה.

...CASKA for life

פורסם
הסאב הנ"ל מגיע עם 2 סלילים של 2 אום בחיבור סידרתי של הסלילים מקבלים מעגל סופי של 4 אום

המגבר JBL1004 מוציא בגישור 320RMS הסאב 300RMS

לכן המגבר מתאים בדיוק להגברת הסאב הנ"ל.

 

 

שלום.

ציינת שהמגבר הנ"ל מוציא 320RMS בגישור.

השאלה שלי האם מדובר בגישור של 4 ערוצים או רק ב2 ערוצים?

כי אני רוצה לקנות את המגבר והסאב הנ"ל ובנוסף לחבר למגבר הנ"ל זוג אחרויים קנווד 45W/80RMS

האם המגבר הנ"ל יוכל לתת לי את ה90% המרקולים ובנוסף מהסאב הנ"ל?

פורסם

אם הוא יחבר 2 גישורים. המגבר לא יעבוד! כי היא יחבר סליל של 2 אום לגישור. זה אומר שהוא מוריד כל ערוץ ל1 אום.

אבל חיבור טורי. יביא את הסאב ל4 אום. וגישור על המגבר יתן 320W RMS לפי היצרן.

וזה מצוין.

 

המגבר השני. המונו בלוק גם מצוין. אבל לא לסאב הזה. 1202D. הוא 2 סלילים של 2 אום. כל אחד!

אבל הסאב הזה 1204D. הוא 2 סלילים של 4 אום. כל אחד. והוא יתאים למונו בלוק. כי המונו נותן ב 2 אום 360WRMS.!

 

בכללי.

אני הייתי הולך על ה4 ערוצים.

הוא נותן לך יותר אופציות. ובעתיד. הוא יכול לשמש מגבר ראשי לרמקולים.

ואתה יכול השדרג את הסאבים למגבר מונו רציני יותר.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

×
×
  • תוכן חדש...