Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6142 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב לכולם

 

אני חדש כאן

 

לפני שבוע קניתי סובארו dl עם 330k ק"מ, רציתי לדעת אלו דברים עלי להחליף, לשפץ בכדי לקבל את מלא התמורה לכספי?

 

האוטו הגיע אלי עם ראש מנוע סדוק בנתיים תוקן ועבר טסט בקלות, הבעיות שהבחנתי בהם עד כה הן:

1) לפעמים האוטו לא סוחב ורק לאחר זמן הוא נזכר לתת גז, לפעמים נכבה תוך כדי עמידה או במהירות נמוכה מאוד.

2) קשה למצוא את הילוך שלישי ורביעי עד כדי כך שזה מסוכן, כאילו יש חומת ברזל למרות שאני מנסה בכל מיני הטיות למינהם.

3) הקלץ' נמצא כ"כ גבוה שאם רגלי רק מונחת על דוושת הקלאץ' כבר מורגש כאילו הוא חצי לחוץ, מה עושים בנידון? איך מוודאים שהוא עדיין מתפקד בצורה טובה?

 

באילו דברים כדאי לי להתחיל?

תודה רבה על העזרה..

 

אשמח לקבל תגובה מצביקה שקראתי עליו גדולות ונצורות...

פורסם

1. ממליץ לבדוק קרבורטור

3. לפי תיאור שלך, כניראה קלאץ' בלוי ודורש החלפה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
שלום רב לכולם

 

אני חדש כאן

 

לפני שבוע קניתי סובארו dl עם 330k ק"מ, רציתי לדעת אלו דברים עלי להחליף, לשפץ בכדי לקבל את מלא התמורה לכספי?

 

האוטו הגיע אלי עם ראש מנוע סדוק בנתיים תוקן ועבר טסט בקלות, הבעיות שהבחנתי בהם עד כה הן:

1) לפעמים האוטו לא סוחב ורק לאחר זמן הוא נזכר לתת גז, לפעמים נכבה תוך כדי עמידה או במהירות נמוכה מאוד.

2) קשה למצוא את הילוך שלישי ורביעי עד כדי כך שזה מסוכן, כאילו יש חומת ברזל למרות שאני מנסה בכל מיני הטיות למינהם.

3) הקלץ' נמצא כ"כ גבוה שאם רגלי רק מונחת על דוושת הקלאץ' כבר מורגש כאילו הוא חצי לחוץ, מה עושים בנידון? איך מוודאים שהוא עדיין מתפקד בצורה טובה?

 

באילו דברים כדאי לי להתחיל?

תודה רבה על העזרה..

 

מצאתי גם סימני שמן על הרצפה, מאיפה אני אמור להתחיל את הסיפור הזה?

 

אשמח לקבל תגובה מצביקה שקראתי עליו גדולות ונצורות...

×
×
  • תוכן חדש...