Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6166 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

 

ברכב פיאט פונטו ELX 2001 אוטומאטית- הרכב מתקשה להאיץ בתחילת תנועה.

התחושה היא שהמנוע מגמגם בין 2000 ל- 3000 סל"ד- וברגע שעבר את ה3000 מאיץ טוב יותר.

 

ממצאים נוספים

1. המנוע מתקשה מאד לעבור את ה- 4500 סל"ד, ושהיה של חצי דקה בערך ב- 4500 העלתה את מחוג החום באופן משמעותי.

2. אולי זה הרעש של המנוע- אבל יש צליל יניקה שנשמע כאילו צינורית ואקום סדוקה או מנותקת.

 

יש השערות כלשהן לבעיה שיכולה להיות?

 

 

תודה!

פורסם

לבדוק את צינורות הוואקום ולראות האם יש סדוקות/לא מחוברות/קרועות.

לבדוק מתי הוחלפו חוטי הצתה,פלאגים ופילטר דלק,אם לא ב-10,000 האחרונים (פלאגים ופילטר דלק) יש להחליף.

שים לב לעניין התחממות המנוע,האם חסר נוזל קירור באופן תמידי ?

עקוב אחר מפלס הנוזל ואם כן,גש למוסך/מכון רדיאטורים לבצע בדיקת מע' הקירור בלחץ כדי לא לגרום נזקים נוספים.

העובדה שהרכב מתחמם ראויה למעקב

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

עוד ניסיון ועוד שאלה.

 

במידה ויש בעיה במשאבת הדלק (לא בונה לחץ), האם תדווח תקלה של מערכת ההזרקה?

×
×
  • תוכן חדש...