Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אני כועס!


Adabbbbbb
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8592 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ואוו...

אתה חייב לנקום!!!

פעם אחרונה שעשו לי כזה דבר , הבן אדם בוכה על זה עד היום.

היה מדובר בערבי שלטענת מעסיקיו, שוהה חוקית בארץ ובבניין שלנו.

וברוב חוצפתו אומר לי , בבניין שלי , בארץ שלי , איפה להחנות את האוטו.

אז נתתי טיפ קטן למשטרה לבדוק את נושא השהיה.

מעניין שמאז הוא כבר לא עימנו :evil:

 

:mm_yeah::mm_yeah::mm_yeah::mm_yeah::mm_yeah:

 

כל הכבוד לך !

אייל הלוואי שכלום יהיו כמוך !

הייתי עושה אותו דבר במקרה שלך

:evil:

2001 Opel Astra 1.6

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תביעה????

אני בספק אם יהיה לך עילה לתביעה מכיוון שלא נגרם לך נזק כספי לפחות, נזק נפשי אני יודע שנגרם, אבל על זה לא ישלמו לך. ותאמין לי לששוטרים יש בעיות יותר גדולות מסכסוך בין שכנים על חנייה (כמו לתפוס את העבריינים הכי מסוכנים על הכביש ולתת להם 250 ש"ח קנס על כך שלא שמו שלט נהג חדש :twisted: )

המלצה שלי: עין תחת עין ושן תחת שן

Ruff Ryders to the death, ride or die nigga we know the oath

פורסם
היה בעבר מקרה דומה בפורום, ופשוט אפשר להשתמש בקולה...

קנה בקבוק ליטר וחצי של קולה, ורוקן להם על הרכב. אין סיכוי שהם ידעו שזה אתה. ויום אחרי, שאתה תראה אותם מנסים לנקות את העיסה הדביקה שמכסה את הרכב שלהם, תעבור לידם ותגחך...

 

אם אתה ממדש עצבני, (או שאין תקציב ל 1.5 ליטר קולה...) אפשר פשוט לקחת 2 תפוחים, ולדחוף אחד אחרי השני לאגזוז. זה יעיל מאוד משום שאתה דוחף את התפוח, הוא נחתך לפי הגודל של האגזוז, ואת השאריות אתה זורק. עוד שיטה שראיתי היא בננות. אבל לזה את צריך הרבה...כמה שיותר יותר טוב... פשוט דחוף אותם אחת אחרי השניה לתוך האגזוז.

 

ושאתה עושה את זה...תשתדל שלא יראו אותך...

:D:D:D:lol::lol::lol:

הרגת אותי לירן..חזק ביותר! :wink:


×
×
  • תוכן חדש...