Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשות הנהיגה הספורטיבית - כמה עולה למדינה


eyalkar
שימו לב! השרשור הזה בן 5377 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

פשוט בא לי לבכות מהמדינה הזו, מהחוקים הללו, מהוועדות האלה ומהמימון שאני אישית מוציא מהכיס שלי כל חודש בחודשו עבור הכסא של המליונר הבא.

 

מזעזע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 105
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

בהמשך למה שכתבתי בהודעתי הראשונה.

 

הבג"ץ שלכם בזמנו רצה ללכת בדרך של הפעלת סעיף 158 לתקנות התעבורה.

 

איסור אימונים,



 

 

התעמלות

 

 

ומשחקים בדרך

 

 

תק' (מס' 3)

 

 

תש"ל-1970

 

 

158.*(א) לא יתאמן אדם בדרך, לא יתרגל ולא יתעמל בה, ולא ישתתף במשחקים בתחרויות ספורט, במירוצי אופניים ובדומה, אלא אם ניתן לו, או לקבוצת בני אדם שהוא נמנה עמה, היתר לכך על ידי קצין משטרה, ובהתאם לתנאי ההיתר.

 

מבלי שישתמע מכך מילת ביקורת , לא פלא שבג"ץ , לא נטה להענות לבקשה , שמטרתה הסדרת נושא לא פשוט -גם לא מסובך , בדרך כזו, ונעתר לכל הדחיות של המדינה שהציגה עמדה" אנחנו הולכים לעשות זאת בצורה הרצינית ביותר דרך כנסת ישראל"

 

המדינה בחרה ללכת בדרך של חקיקה ראשית, וכך נולד חוק הנהיגה הספורטיבית. האם אור לגויים או חושך , איש איש והבנתו וטעמיו.

 

כעת החוק קיים. מי אשם , לא יקדם את הנושא בס"מ אחד

ליישומו חסרות תקנות.

 

חלק לא קטן מהחוק הוא פקןדת התעבורה למקרים מיוחדים. כך אפשר גם להעזר בתקנות התעבורה.

 

הרשות לא תזיז עצמה מחשש כי בסיום אולי לא יזדקקו לה. יש להאיר את עיניה כי דווקא בסיום החקיקה היא תהפוך מגוף של 3 אנשים ותקציב של 3 מיליון ש"ח לרשות עם 20 עובדים ותקציב גדול, הדברים אולי יתחילו לזוז גם מכיוונה.

 

קיומם של 20 התאחדויות היא לא הבעיה. יש אבל לאחד את כולם תחת התאחדות על , ורק היא תביע את דעתה בנושא הספורט המוטורי כלפי כולם. כך לא יהיה הפרד ומשול.

 

מחוקק המשנה "עמל" כבר מספר שנים על התקנות . אולי בג"ץ כאן היה מתניע את העגלה התקועה. החוק לא מסובך ואין שום סיבה שבעולם שהליך החקיקה ייקח כל כך הרבה זמן.

 

בלי גוף מקצועי שידע למכור את הרעיון בצורה מקצועית , מבחינתי שבראשו יעמוד אפילו קצין בכיר בצה"ל ,העגלה תישאר תקועה או התוצאה של התקנות והחוק יהיה , לא ליצור הזה פיללנו.

 

ביטוח זה קישקוש. אם לא תמצא חברת ביטוח ישראלית , השוק הלונדוני ייתן פתרונות ביטוחיים טובים יותר, ולא מן הנמנע אולי אפילו זולים יותר.

 

ולבסוף מילה אישית גם לדני וגם לברוך.

 

אינני מכיר אותכם אישית. מן הכתוב עולה כי שניכם עשיתם למען הקידום של הספורט המוטורי , ולבסוף איש איש וסיבותיו , פרש.

ראשית תודה.

שנית אל ייאוש בסוף נהיה מדינה מתוקנת שבה יהיה מקום גם לספורט מוטורי, משגשג ופורח

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברוך שליט כותב:

דני כותב "האם הייתה לנו אלטרנטיבה אחרת" - אולי? יכול להיות? אנחנו לא בדיוק מומחים בחוקים ואם אומרים לנו שחוק זה דבר טוב אנחנו הולכים על זה!

 

מה לעשות ברוך כולנו באנו והרגשנו כמו בן גוריון של הספורט המוטורי,קיבלנו עצה משפטית שזה הרע במיעוטו, חוק!!!!

ניסינו ללכת בעקבות שמעון פרס שר התחבורה 1970 והוראת השעה שלו דאז,נחסמנו ע"י יועצים משפטיים שטענו אולי בצדק כי אז לא היה ביטוח קולקטיבי של אזרחי המדינה,"אבנר".

ממ"סי מהסיבות שלהם לא רצו לשמוע,הבאתי ספונסר למשרד הספורט ב2003 לארגן משלחת לצרפת לנסיעת לימודים,פסלו את זה

תירגמתי את כל נושא הביטוח בעולם לנושא מירוצים מכספי הפרטי הייתי ב"לויידס",האנגלים לא השתינו עלינו,מדינת מלחמה קראו לנו,אמצייה גזית מראשי ממ"סי דאז נוכח היה בשיחה הזו ינואר 2004.

לבסוף כפי שכתבת במאמצים על אנושיים ובערבות עצמית הוצאתי מה"פניקס " ביטוח מקיף לנהגי המירוצים,צד ג,הכל!!!!!!

אז הגיעו הנשמות הטהורות ופסלו זאת. (הנשמות הטהורות מאיתנו יצאו, פה חלילה מלהאשים את המדינה)

מכרז קראו לזה למה מכרז? ביטוח זו החלטה של הספורטאים,גובה הכסוי זו דרישת המדינה (גם פה שיכנענו את הממונה על הביטוח במשרד האוצר)

כל נבחרי הציבור היו פקידים משופשפים שרק רצו להגיע לפנסייה עניין אותם הספורט כשלג דאשתקד.

מלחמות עולם בכנסת עברנו אבל אז היה לנו כוח, היום? זו בדיחה עצובה.

מי מגיע לישיבות ועדת החינוך? מי פותח "ג'ורה" על חברי הכנסת והפקידים בישיבה, יש מישהו כזה?

ברוך מציע מישהו שמשתחרר מהצבא,אינני יודע מי האיש אבל מ6 שנות מלחמה בכנסת אני יודע,צריך ללכת בכוח, רק בכוח והאיש יוצא הצבא? שיחבוש את כסא רשות הספורטאים אחרי שה"גדר" נפרצה.

הרי אותו אדם יגיע ללא יידע מוקדם למשרד הספורט ייפול במלכודת הדבש של הפקידים המשופשפים,יוזמן לישיבות יהנהן בראש וזהו. הם אלופים בלנפח את האגו לאחרים. (יש סיסמא, צריך זמן ללמוד את הנושא)

ואתם תחכו עוד 20 שנה.

מירוצי מכוניות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישה

אני מתחיל מהסוף

  1. ראשית אף אחד לא פרש, אנחנו בתחום ונמשיך להיות שם.
  2. שנית המצב מבלי להכנס לפרוט גרם לכך שנרד מעט מטה, ימים יגידו עדין לא נאמרה המילה האחרונה.
  3. האם ידעת כי בתחילת שנות ה-70 שר התחבורה דאז נשיאנו היום מר שמעון פרס חתם על תקנות למרוץ מכוניות פורמולה שהתקיים באשקלון? כול מה שהיה צריך לעשות הוא לאמץ את תקנות ה-FIA לשנות מספר זעיר אבל באמת זעיר של פקודת התעבורה, להוציא ביטוח מקומי (המפקח על הביטוח אינו מעוניין בביטוחים מחו"ל וזה פרק אחר לכתיבתנו) להוריד את הקשקשנים הכחולים מזנבנו ולצאת לדרך, למה לא יוצאים? או זאת שאלה טובה! כמו שכתבתי "יועצים משפטיים".
  4. לא צריך "רשות" צריך "התאחדות על" וזהו כול דבר אחר סיבוך! זה טוב לרשות הרבה התאחדויות כאילו יש הרבה ענפי ספורט בתחום כלומר "רשות ספורט=להתאחדות הכדורגל, כדורסל וכד'-שים לב כול אחד מקצוע בפני עצמו רשות הספורט אינה שווה לפרוט הנ"ל ואם כן צריכים להיות מקסימום 3 התאחדויות מתחת לרשות אחה מכוניות, אופנועים, קארט זהו לא עשרות.
  5. האם הנושא מתחיל להתבהר לך? דבר אחרון כמו בהרבה גופים ממלכתיים הפורח זה למעלה, שים לב למשלחת משרד הביטחון לתערוכה בצרפת, האם החייל בשטח הרוויח משהו מזה? לא, הבזבוז זועק, גם כאן הקודקודים יהיו בנסיעות מסביב לעולם ללמוד איך פורמולה 1 בייפן, בברזיל, במונקו האם זה יעזור לנהג בשטח? לא! מראש צריך להעיף את הקודקודים בכדי שהשמנת תישאר לקידום הספורטאים בענף.

ברוך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מאוד שמח על הדיון שמתפתח כאן - כי יכול להיות שסוף סוף נוכל להניע את מכוניות המירוץ לקו ההתחלה.

 

פעם אחר פעם עולה עניין ה"אחדות והאחידות" - אבל כול ישראלי ידוע במספר הרב של דעותיו (לכן, אגב, בישראל כל מוסדות הרווחה, למעט ספורים, הנם עמותות). ועם זאת, אני חושב שהגיע הזמן לעשות מעשה!

 

בתקופה אשר מחד יש חוק - כך ממש, אך אין תקנות - צריך לפעול ולכופף את ידו של המחוקק - שיסיים את עבודתו.

 

דווקא פעילות של ספורט מוטורי עממי - בצורה של הפגנה - שתהיה כללית ככול האפשר ותדבר לחתך רחב ביותר של אנשים - עלולה להביא, מבלי שנשים לב לכך, לקידום ממשי של הענף כולו.

 

כאשר רד בול הרימו ידיהם מההגה של הפורמולה 1 שביקשו להביא לארץ התגובות של הציבור היו ברורות! הציבור צמא לעולם הספורט המוטורי ואין זה משנה אם מדובר ברכבי אספנות, אופנועים, קארטים או מכוניות ראלי.

מלפני כמעט 15 שנים השתתפתי בהפגנה של ציבור רוכבי האופנועים בכיכר רבין (שאז עוד נקראה מלכי ישראל) במאבק למול המפקח על הביטוח - וההפגנה, וזה לא משנה מה היו תוצאותיה (ואני בטוח שעל כך יש חילוקי דעות רבים) הראתה שזה ציבור שלא ניתן להתעלם ממנו!

 

פניה לבגץ? אפשרי - אבל ספק אם זה יניע משהו (ראו לדוגמה את עניין חוק טל שבג"ץ מדי פעם נוזף במדינה שאינה מגיעה להסדר חקיקתי בנדון - ועדיין שום דבר לא מתקדם).

 

למען הגילוי הנאות: איני נהג מרוצים אך אני חלק מאותו ציבור שהיה רוצה שיהיו מרוצים בארץ. אני לא רוצה להיות עבריין שמתחרה ברחובות (ואיני כזה) ואני מעריך שכמוני ישנם עוד רבים. אני מוכן להירתם לנושא - וכמוני, יהיו עוד רבים.

אז מה צריך? לחסום את איילון? אולי. לעשות שיירה מת"א לירושלים? אולי. האופציות רבות ואני בטוח שנוכל, במכנה משותף רחב להביא את כל המועדונים לתמוך בצעד שיאפשר לנו לעסוק בספורט המוטורי כפי שעוסקים בכל ספורט אחר בישראל.

 

זיו

?How Can Anything Bigger Be a MINI

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זיו, ישה ושאר החברים

  1. הדיון הזה חשוב מאד ומדוע רק אנחנו מדסכסים את הנושא איפה שאר אצילי הנפש מדוע הם לא כותבים?
  2. זהו בדיוק המצב "עושי הצרות" יכתבו בדיוק את המצב העגום בו אנחנו נמצאים מצד שני "יפי הנפש" מאחורי הקלעים יצביעו עלינו שאנחנו מלבים את האש, איזה אש ואיזה זרדים אין עם מי לעלות אפילו מדורה לקפה, זאת הבעיה האדישות, שיחות לא יעזרו יותר מאבק כוחני עד להשלמת המשימה זאת הדרך.
  3. דני, האיש שאני מדבר עליו נמצא בתוכנו הרבה זמן ויודע את המצב על כול צדדיו, אני אשמח אם הוא יסכים לעמוד בראש ואנחנו ניתן לו את הגיבוי המתאים, עד היום פישלתי פה ושם כאיש שמנסה ליצור בזמנים לא קלים לי באופן אישי ובכלל, אם האיש יביע את הסכמתו למהלך נשב ונדבר איתו בפורום נוסף בהמשך לשיחתי איתך.
  4. דבר אחרון - אם באמת אתם רוצים להתקדם ולתת יד למאבק צרו איתי קשר לנייד 052-2439875 יש מה לעשות וצריך לעשות אם בזמנכם בידיכם זה הזמן לצאת לפעולה, אני קורה לכול מי שמעוניין לתת יד להתקשר אלי או לשלוח מייל לכתובת [email protected] עם הפרטים האישיים ומובטח לכם פעילות ואפילו תגמול (לא בשכר) בכייף. אני מבקש מכול מי שפונה להיות בגיר מעל גיל 21 לפחות.

ברוך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוצה לשאול שלוש שאלות שלכאורה קשורות ולא קשורות. כולן מהזמן האחרון, רק כפתיח

 

1) הייתה תחרות טיסנים - משרד התחבורה "תרם" 2 מיליון ש"ח.

 

2) תוכנית טסט ראשון בערוץ הראשון, איך המשטרה מתירה נסיעת מבחן על המסלול + ראלי בזעיר אנפין

 

3) דרייב אין , איך התגבר על הבירוקרטיה.

 

כלומר יש דרכים לבצע דברים מבלי שהתקנות יושלמו . הכיצד ??

 

משהו לקוי בראיה שהמדינה צריכה לממן את הספורט המוטורי. ספורט מוטורי צריך להיות ממומן על ידי ספונסרים. כאשר תהיה צמוד לעטין של הממשלה / מדינה , לא תקדם לדעתי את הספורט המוטורי.

 

את האמת לא זכרתי כי שמעון היה שר התחבורה . בטעות בהודעתי הראשונה הצבעתי על אפשרות שיתוף פעולה עם שכנינו , והנה התחבר לנו שמעון של אז עם שמעון של היום. צריך לנסות למנף את זה.

 

מי שחושב שהפניקס הוציאה פוליסה עצמאית מבלי שקיבלה ביטוח משנה בחו"ל ,בד"כ לונדון , לדעתי שוגה.

 

כל חברות הביטוח בארץ עושות ביטוחי משנה וביטוחי משנה משנה. החלק שמכוסה עצמאית הוא לא גדול בכלל.

 

טעות לדעתי לבטל את הרשות. היא יציר החוק , ווכזו יקשה לבטלה. צריך לדעת איך לנצלה לצרכי הספורט ולא איך להתנגח איתה. תן להם את הכיבודים ושהם בתמורה יתנו את הגב לפעילות. בלאוי הכי כפי שכתבתי למעלה את הכסף לפעילות יש לגייס מספונסרים ולא מן המדינה.

 

תקבל מן המדינה זה יהיה בונוס, להשתית את פעילותך על כך לדעתי משגה.

 

כאשר דיברתי עלהתאחדות על , התכוונתי לגוף של חובבי הספורט שיאגד את כל ההתאחדויות שיקומו , בעקבות החוק או באישורו, ומבחינתי שבכל רחוב תקום אחת כזו. התנאי שרק התאחדות העל תייצג את האינטרסים של כולםםםם, ורק היא תהיה הגוף שיופיע בכל פורום או מול הרשויות.

 

הפיצול הוא אבי הטומאה. לא מתאים לישראלי ולא ל יהודי אבל אין ברירה רק ביחד ובקול אחד ניתן להשפיע ולהזיז דברים.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוצה לשאול שלוש שאלות שלכאורה קשורות ולא קשורות. כולן מהזמן האחרון, רק כפתיח

 

1) הייתה תחרות טיסנים - משרד התחבורה "תרם" 2 מיליון ש"ח - משרד התחבורה לא רשות הספורט.

 

2) תוכנית טסט ראשון בערוץ הראשון, איך המשטרה מתירה נסיעת מבחן על המסלול + ראלי בזעיר אנפין - שאלה מיותרת! תחשוב לפני שאתה מעלה שאלה כזאת.

 

3) דרייב אין , איך התגבר על הבירוקרטיה - בי"ס לנהיגה מתקדמת! מכיר מושג כזה? ההדרכה נעשית על גבי רכבי הלקוח בד"כ (סליחה עם החברים אם טעיתי)

 

כלומר יש דרכים לבצע דברים מבלי שהתקנות יושלמו . הכיצד ?? במילון כתוב במקום "דרכים" "קומבינה".

 

משהו לקוי בראיה שהמדינה צריכה לממן את הספורט המוטורי. ספורט מוטורי צריך להיות ממומן על ידי ספונסרים. כאשר תהיה צמוד לעטין של הממשלה / מדינה , לא תקדם לדעתי את הספורט המוטורי. - אמת, מה לעשות שאנחנו 7 מיליון תושבים "עיר מפותחת באירופה" מימון של המדינה + ספונסרים + משתתפים יקדם את הנושא

 

את האמת לא זכרתי כי שמעון (חבר שלך?! תכבד) היה שר התחבורה . בטעות בהודעתי הראשונה הצבעתי על אפשרות שיתוף פעולה עם שכנינו , והנה התחבר לנו שמעון של אז עם שמעון של היום. צריך לנסות למנף את זה. אם יהיו סיבות נמנף, כפי שעשיתי בעבר באליפות המזה"ת לאופנועי ים וסירות מהירות שהתקיימה בין אילת לעקבה

 

מי שחושב שהפניקס הוציאה פוליסה עצמאית מבלי שקיבלה ביטוח משנה בחו"ל ,בד"כ לונדון , לדעתי שוגה.

 

כל חברות הביטוח בארץ עושות ביטוחי משנה וביטוחי משנה משנה. החלק שמכוסה עצמאית הוא לא גדול בכלל.

 

מבטחי המשנה הם של חברת הפניקס מי שמגיש את הביטוח זאת הפניקס אתה עומד מולה ולא מול מבטחי המשנה.

 

טעות לדעתי לבטל את הרשות. היא יציר החוק , ווכזו יקשה לבטלה. צריך לדעת איך לנצלה לצרכי הספורט ולא איך להתנגח איתה. תן להם את הכיבודים (זה עולה כסף) ושהם בתמורה יתנו את הגב לפעילות (הבעיה היא שהם לא מבינים כלום, נלחמים כדון קישוטים ביועצים של המשרדים אין להם כלים אמיתיים להתמודד והתוצאה העסק תקועה, אם הוא יזוז זה יהיה בגלל שמישהו ברשות הספורט התקפל כי גם להם נשבר הזין מכול העיניין, ומול מערכת לוחמנית צריך חיילים ומפקדים שיודעם דבר אחד או שניים בנושא ולא ייתנו לעסק לעצור או לסגור דברים שלא על פי כללי הספורט המוטורי הידועים) . בלאוי הכי כפי שכתבתי למעלה את הכסף לפעילות יש לגייס מספונסרים ולא מן המדינה.

 

תקבל מן המדינה זה יהיה בונוס, להשתית את פעילותך על כך לדעתי משגה.

 

כאשר דיברתי עלהתאחדות על , התכוונתי לגוף של חובבי הספורט שיאגד את כל ההתאחדויות שיקומו , בעקבות החוק או באישורו, ומבחינתי שבכל רחוב תקום אחת כזו. התנאי שרק התאחדות העל תייצג את האינטרסים של כולםםםם, ורק היא תהיה הגוף שיופיע בכל פורום או מול הרשויות.

 

הפיצול הוא אבי הטומאה. לא מתאים לישראלי ולא ל יהודי אבל אין ברירה רק ביחד ובקול אחד ניתן להשפיע ולהזיז דברים.

אתה באמת מאמין למה שכתבת? מה שקורה כיום כול אחד אומר שלי יותר גדול כאשר בכול עמותה יש בקושי 15 ספורטאים פעילים אמיתיים כול השאר קשקשנים, לך תחבר את כול חלקי התחת עכשיו ביחד, צריך ביצי שור וראש קשיח בכדי להכנס בקיר הזה ולפורר אותו אחד לאחד, יש דרך והיא עולה כסף והרבה, כתבו לך כאן אנשים שמכירים יודעים ועשו דברים ויכולים להמשיך ולעשות רק שיתנו יד כולם למהלך, אני לא מאמין שזה יקרה.

 

רק על דבר אחד לא כתבת! אתה מוכן לפעול בהתנדבות ללא תמורה להגיע לישיבות מתי שצריך להשקיע זמן וכסף מכיסך לכול אותם דברים שצריך לעשות, לקשקש כאן בפורום זה נחמד אבל לאן זה יוביל אותנו.

 

ברוך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברוך שלום

 

אתחיל מהסוף דווקא.

 

לפעמים קשקשן יכול לתרום יותר בקשקושיו מאשר אחר שעושה וטועה.

כשארצה לקשקש, אקשקש, כאשר ארצה לפעול, אפעל. מודה לך על האפשרות בכל אופן.

 

נקודת המוצא שישראל מדינת חוק. ככזו אפליה אסורה. אם לרשות השידור מותר, לדרייב אין מותר , מותר גם לברוך וגם לישה.

חשבתי על השאלה בקשר לרשות השידור ולא קיבלתי תשובה למה השאלה מיותרת!!

לכן הצעתי לבדוק איך אישרו להם ועל בסיס זה ללחוץ, מנהלית ואם יש צורך אח"כ משפטית.

כתיבת תקנות במשך שנים היא פעולה לא תקינה של השר / הרשות. תקוף את זה מנהלית ואח"כ משפטית.

אתה רוצה בדרכך וזה לגיטימי, בדוק רק עם עצמך האם דרכך צלחה. התוצאות אומרות שלא , ואף אתה מודה בכך. האם לא צריכים לבחון חלופות לפעולה.

 

אתן לך עצה שלא בדקתי אותה לעומקה אבל אולי היא מעשית

 

פקודת התעבורה וחוקיה חלים רק על דרך.

 

חצרים פרטיים אולי עוד מקומות אחרים אינם מוגדרים כדרך.

 

הרשות לא מבינה כדבריך . הרשות לא תסגור את עצמה כי בשביל עובדיה זה מקור פרנסה. אם יש לה כוח מועט תחבור אליה ותוסיף לה כוח מול המלחמה כנגד גופים אחרים.

 

תבדוק למה כל גוף אחר מתנגד? האם אתה יודע למה כל גוף מתנגד? למה לא תפעיל הפרד ומשול כנגד אותם גופים.

 

בתחבולות תעשה לך מלחמה, לא צריך תמיד בהתקפה חזיתית.

 

קרא את אייקוקה איך הוא העביר החלטה בקונגרס ארה"ב לסייע לקרייזלר בזמנו. בית ספר בהבנת המינהל וניצול כל חריר כדי לקבל החלטה לטובת עיניינך.

 

קרא את הודעתי הראשונה שנית. תבין כי אתם נלחמים בלי כלום ולא מנסים לנצל ולהסביר את היתרונות הרחבים של הנושא .ואם כן עשיתם זאת אז הכישלון מהדהד עוד יותר.

 

אין איחוד , אין תוצאות ולא מעניין אותי שכל אחד רוצה להראות ששלו יותר גדול. אם אתם לא יודעים לוותר על "הכבוד" ולפעול ביחד , כך לצערי נראים המעשים או אי המעשים.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישה שלום לך נראה לי שאתה לא ממש יודע, מבין ומודע למה שקורה וזה בסדר, אבל בין זה ולקשקש זה ממש שלא במקום, יש לך המון רעיונות וכמו שאומרים נותנים אגוזים לזה שאין שיניים ואני ממש לא מנסה לפגוע אתה פשוט לא יודע, ישה עברנו כבר את כול הפרוצידורות האלו עכשיו אנו נמצאים במקום שצריך להחליט מה עכשיו? או שממשיכים לשתוק, או שמתחילים לנסות להזיז דברים קצת יותר בכוח, רק להשכלה כללית ארץ ישראל היהודית והיחודית היא הארץ היחידה שצרכים חוק מוטורי ולכן כל הבעיות הופיעו. עכשיו גם דני וגם ברוך ניסו להסביר היכן אנו עומדים, תשאלו אותי אנו עומדים בדיוק היכן שעמדנו לפני 3 שנים לא קרה כלום ואלו שמנסים להגיד שעברו 5 תקנות ועוד 25 נשארו רק מכנסים אותנו לסחרור. א. בואו ואסביר ראלי המכוניות חייבות שיהיה להם מספרי רישוי כך שיוכלו לנסוע בדרכים מקשרות על הכבישים. ב. ראליקרוס המכוניות לא צריכות כלום כי הם נכנסים למסלוס סיבובי בקטע סגור. ג. ראליספרינט זה ספורט עממי ולא מחייב כלום חוץ מכול כללי הבטיחות. ברגע שהחברה שמטפלים בעניינים יתחילו להפריד בין כול הקבוצות האלו אז לדעתי כבר מזמן היה לנו ראליקרוס, ראליספרינט, והראלי היה לוקח קצת יותר זמן, בזמנו ישבתי עם יוסי ניסן והוא הראה לי 15 עמודים על החוקים שצרכים להכניס בקשר למספרי הרשוי של מכוניות הראלי, מכון התקנים וכול הבולשיט שמסביב אתם רואים מה שכתבתי? מה שאני מנסה להגיד זה שכול שבוע מופיע משהו חדש בקשר לכול הקטע של הספורט המוטרי ולכן עד היום לא הגענו לשומקום, ולדעתי וכתבתי את זה כבר עוד יעברו המון מים בירדן העלוב שלנו עד שנגיע לנחלה. מה שיש לעשות זה להתחיל להיות פחות קשקשנים ויותר רציניים ולנסות להזיז דברים קצת יותר באגרסיביות ובכוח.

 

שבת שלום והמשיכו לנהוד בזהירות המטיףף

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין דבר כזה שנקרא חצרות פרטיים או פרטיות.

החוק ה"סוציאלי" של ביטוח כלל עם ישראל בכלי רכב מנועי נחשב ותופס גם בחדר מדרגות של בית משותף.

בוא לא נסטה מהנושא.

כדי להזיז דברים כפי שציינת צריך כמה דברים

1 ראש גדול.

2 לקיחת אחריות אישית וציבורית על מעשיך כיו"ר רשות

3. להיות האיש הנכון במקום הנכון.

בזמנו הצעתי לתחום מגרשי כדורגל נטושים ועזובים (אפילו חוליים) כדי להריץ ראלי ספרינט או ראלי קרוס.

קוראים לכך שטח תפעולי סגור (אין מגע קהל) קיבלתי גם ביטוח בתוקף אז מה? הרשות הזיזה את ישבנה המדושן?

הזמינו לפגישה את משטרת ישראך לפגישת עבודה בנושא? מי צריך לעשות דברים? אנחנו?

הם רשות מבצעת, המשטרה מהתלת בהם,והגועל ממשיך.

מספרי רישוי

הצעתי לעבור לשיטה האמריקאית,מספר רישוי לרכב מירוץ שייך לנהג מירוצים ולא לרכב.

כך נופלת האחריות,הביטוח על בעל הרכב תופסים 2 ציפורים במכה אחת,ביטוח על המספר,הצהרת הנהג, אישור מעבדה ראשוני וזהו.

נו אז מה? מישהו הזיז שם את קצה חוטמו?

רבותי

בלי לקיחת אחריות אם במעשים ואם בהתפטרות כזעזוע לא יזוז פה כלום.

יוסי ניסן בחור זהב באמת בחור טוב רק מה? הוא לא האיש שינשוך,הוא לא יקים קול צעקה,הוא לא יילך נגד המערכת שבחרה בו לתפקיד (יש משכורת מה רע?) אני עדיין לא מבין מדוע בתקציב שכבר יש לו הוא לא נוסע עם צוות מצומצם לאירופה לפדרצייה,מקבל הנחיות חוזר ודורש לעשות מעשה ואם זה לא הולך? צא ותתפטר!! לפחות לא תרשם כמי שב5 שנים לא הביא תוצאות ופתרון.

ככה זה במדינה סיר הבשר קורץ.

רשות השידור?

בלשון המעטה? הם לפחות הגורם היחידי במדינה שתומך ומביא לשידור 2 תוכניות שמריצות ספורט מוטורי.

ובפרזה

במלחמת העולם השנייה האנגלים התאחדו אחרי ווינסטון צ'רצ'יל,ששנא את סטלין שנאת מוות, וכך הם הביסו את הצורר הנאצי.

ביום בה שקטה אירופה מהמלחמה "נזרק" צ'רצ'יל מראשות הממשלה,כלומר זמן למלחמה וזמן לשלום

נהגי המירוצים כוללללם עדיין לא החליטו מה הם רוצים,לכן ברשות כיף להסתובב ולאכול "רוגאלאך".

לגבי משרדי הממשלה.

הוחלט בחוק להקים וועדה משותפת לכל הגורמים,מי נבחר?,מתי ישבו שם פעם ראשונה? אתם מבינים? זה לא קשור לתקנות זה מ ק ב יל לתקנות.

שבת שלום

מירוצי מכוניות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מבין דבר אחד

 

עשרות שנים מדברים ואין תוצאות. למה ? ואומר לך כך התשובות לא מעניינות אלא רק כדי ללמוד מהעבר לגבי העתיד.

 

בנושא הקשקוש זו הייתה תגובה לברוך שכתב לי שלקשקש כאן זה לא מספיק. זה מה יש כרגע לפחות מבחינתי.

 

מסכים איתך שצריך לפעול בצורה אחרת ורצינית , אתה קורא לזה יותר בכוח אני קורא לזה יותר במוח.

 

כתבת חצי תגובה על מספרי הרישוי בלבד. הבנתי כלום , כך גם הפקיד איתו אתה מדבר. אבל ממה שאתה הבאת הוא מושך אותך באף כאשר הוא מראה לך 15 עמודים מלאי כלום.

 

יוסי ניסן לא המציא את הגלגל. הוא גם לא מנסה לשפר אותו. הוא רוצה מקום עבודה נוח. ונדמה לי מהקצת ביותר שקראתי שהוא מצא כזה.

 

קיבלנו חוק שאין לו אח ורע בשום מדינה בעולם לדבריך. את החוק לא תוכל לבטל. את החוק צריך למלא בתקנות כדי שיאפשרו להתחיל לפעול .לצערי אין דרך אחרת כעת.

 

אם על כך יש הסכמה צריך למצוא את הדרך הנכונה איך להזיז עיניינים. מי שחושב שצריך לדבר רק עם יוסי ניסן על הכיפק. מי שחושב שצריך לבקש את התערבות כבוד נשיא המדינה מר שמעון פרס ירום הודו כחלק מחלום של מזרח תיכון חדש על הכיפק. השם יהיה "מסלול המירוצים לשלום ולהבנה" מי שחושב שאפשר לדבר במאתיים קולות על הכיפק.

 

מחוקק המשנה יזוז אם נשכיל להזיז אותו.

 

כפי שאמרתי יש למצוא ו/או להשפיע על כוחות שיכולים להינות מקבלת התקנות והתחלת פעילות מסודרת. שר התיירות, יופי,

שר לפיתוח הנגב והגליל, יופי ,ראש עירית חיפה, יופי ,הרשות לבטיחות בדרכים ( נהגים טובים יותר יצאו מכאן ) יופי, הבחור שממן את אור ירוק, יופי, 80 חברי כנסת איש איש מנימוקיו יופי, אין לי מושג מי עוד .ברור לי שאלה לא חייבים להיות כאלה שעל פניהם הם בעלי עיניין. להיפך ייתכן. צריכים למצוא את אלה שיכולים להזיז עיניינים ועד היום בכלל לא היו בעיניין.

 

האם מישהו בדק מי הם המתנגדים ומה נימוקיהם , הנאמרים , ואלה האמיתיים ? באיזה דרך אפשר להפוך מתנגד לאוהד ודוחף

 

מי שחושב כי יועצים משפטיים פועלים בחלל ריק מוכיח כי אין לו מושג כיצד השלטון מתנהל, או הוא לוקה בנאיביות חשוכת מרפא. היועץ המשפטי מבין את אדוניו היטב. אם זה מתנגד הוא ימצא לו את הסיבות להתנגדות ואם אדוניו בעד הוא ימצא לו אלף סיבות למה כן

כיוון שעד היום דברים לא זזו יש לבדוק למה, ולתקן ולשפר.

 

עמדתי בגדול. העסק נדחף על ידי חובבנים בנושא מינהל ושלטון גם אם כל אחד מהם הוא אלוף ראלי או שומאכר.

לכן צריך שילוב של כל הכוחות גם המקצועיים בנושא ספורט מוטורי וגם אלה שיודעים איך להזיז עיניינים במסדרונות השלטון.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תגובתך לוקה בחוסר יידע במערכת הציבורית אע"פ שאתה מתנסח בצורה רהוטה כמי שחי בשוק הפרטי.

עקב אכילס של מדינת ישראל והפועל היוצא ממנו הם היועצים המשפטיים,פקידי השלטון תאבי הכסא שלא ניתן לפטר עקב מחדליהם.

שרים הולכים ובאים,יועצים משפטיים נשארים,לכן מכאן בא המושג "שלטון הפקידים בישראל" וזה המחדל הגדול ביותר שלנו.

שרים רוצים להצטלם בעיתון,רוצים כתבות אוהדות שיתנו להם דלק לתפקיד הבא.

היועצים אינם נושאי הכלים של השרים,הם יודעים היטב שאף שר בקדנצייה הקצרה שלו לא יעשה כלום.

עברתי בתפקידי במשרד הספורט את השרים וילנאי (0 תוצאות),לימור ליבנת (0 תוצאות) אופיר פינס (0 תוצאות)אח"כ הגיע השר מוג'דרה (חורבן אמיתי) ועכשיו חזרה לימור (במילעיל) לקדנציה שניה.

כל אותו זמן אחז שיתוק את אנשי הפקידות במשרד,וכמובן היועצים (ות) המשפטיים.

מוח? הצחקת אותי,בישראל כוח רק כוח,אגב אין מתנגדים לחוק ברגע שהספורטאים יתאחדו כל הפקידים ישתפנו והעניינים יזוזו.

מירוצי מכוניות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מאמין שתוך שנה אפשר לסיים אבל זה ידרוש לעשות הפגנות מול כל משרד שיש לו יד בחוק הזה.

כל מועדון אחד יקח על עצמו להפגין מול משרד אחד בירושלים כאשר אם יש מועדונים ללא מקום שיפגינו בתל אביב.

אומנם לסדר את כל ההפגנה הענקית הזו זה פרוצדורה ענקית אבל אפשר להפגין.

אל תשכחו שיש את פגרת הקיץ של השרים.

שאלה: כמה תקנות עברו עד עכשיו?

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5377 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...